RC10.FI
Yleiset => Polttisautot => Aiheen aloitti: harrikal - 04.09.11 - klo: 21.33
-
pistäkääs kokemuksia ja säätö vinkkejä team C T8.M8 kisoissa näyttäs autossa olevan hyvin potenttiaalia.
-
Koko TeamC poppoo on tänä syksynä tainnut ajaa ihan vakiosetupilla, ainoastaan taka-aurauspalat on vaihdettu vähentämään hivenen aurausta. Auton mukana tulevilla palikoilla tämäkin.
Kokemusten perusteella on ollut kyllä hyvä auto, todella kestävä ja helppo ajaa. Ja kun vielä kellokin tykkää, niin aika valmiista paketista voidaan puhua.
Ensimmäisissä autoissa oli vielä diffien kulumisen kanssa ongelmia, omani on uutta satsia, jossa diffit ja -kuoret on päivitetty eikä tuotakaan ongelmaa ole tuossa enää esiintynyt.
Tarkoitus olisi vielä itsellä ainaki autossa testailla vähän muitakin setuppeja vielä tässä syksyn aikana, jos vain aika ja kelit antavat myöden. Mutta tosiaan ihan pakettisetupeilla pärjää todella pitkälle.
uusi auto tulee hieman nykytrendistä poiketen täysin kittinä, eli mitään ei ole valmiiksi kasattu. Ohjekirja voisi olla paljon parempikin, mutta ajan ja ajatuksen kanssa kun tuon kasaa, niin pärjää.
Materiaalit ja mitoitukset ovat laadukkaita, kaikki osat loksahtivat paikoilleen ilman ylimääräistä hikoilua.
-Niko
-
http://www.rcautoilua.fi/tekniikka/teamc-t8-18-krossari (http://www.rcautoilua.fi/tekniikka/teamc-t8-18-krossari)
juttua auton kasauksesta ja reilusti kuvia.
-
http://www.rcautoilua.fi/tekniikka/team-c-t8-kayttokokemuksia (http://www.rcautoilua.fi/tekniikka/team-c-t8-kayttokokemuksia)
Päivittelin hieman kokemuksia autosta syksyn varrelta..
-
Perjantaina Itella toi TeamC T8 v2 Pro kitti paketin ,
sain auton kasaan viikolopun aikana, ongelmia ei esiintynyt osien suhteen,
osat kävin hyvin paikalleen ilman mitään kikkailuja, ohjeet on selkeät ja helppolukuset,
paketti säädöillä mennään ja testaus alkee kun rata saadaan ajokuntoon.
-
Moro!
Oon ostanu noin kuukausi sitten ton TR8 malllin. RTR siis kyseessä. Tässähän on samat muovi osat kuin tossa pro mallissa. Onko tähän jotain ns. pakollista päivitettävää? Servot ainakin menee uusiksi. Pakissa on jo alumiininen kääntö servon torni vai miksi sitä kutsutaankaan. Kori myöskin menee uusiksi. Olisi kiva myös kuulla jotain setuppia autoon. :azn:
-
Sarvi
-
Servo horn = servo sarvi tai toinen yleisempi nimitys servo varsi.
-
Ilmeisesti ei kovin monella/kellään ole tätä autoa?
-
Ilmeisesti ei kovin monella/kellään ole tätä autoa?
Viimekesän kisat tuli moisella kierrettyä, ja kyllä kisoissa noita muutamia näkyi :smiley:
-
Ilmeisesti ei kovin monella/kellään ole tätä autoa?
Meillä on pari kappaletta RTR-versioita.
-
Ilmeisesti ei kovin monella/kellään ole tätä autoa?
Meillä on pari kappaletta RTR-versioita.
Kyllä auto löytyy laukusta edelleen.
-
Mites teillä auto kestänyt?
-
ei ainakaan mulla ollut mitään ongelmia kestävyyden kanssa, koko kesän aikana taisi mennä yksi tukivarsi ja 2 linkinpäätä
-
Ei meilläkään itse auton kanssa mitään suurempia ongelmia ole ollut, tosin eipä noilla ole vielä paljoa päässyt ajelemaankaan.
Molempiin on jo vaihdettu kaasuservot ja toiseen ohjausservo.
RTR- versiossa kannattaa kiristellä kaikki ruuvit ennen käyttöönottoa.
-
Hyvin on kestyäny, viimekän saldoa, yksi siipituki, ja pari tukivartta ja pallolinkki, auto on kitti:nä EuroRC:ltä.
-
Varsi jämreält pelilt vaikutta..
Vois olla listal jos nitroo ettiskelis..
(http://www.rcautoilua.fi/wp-content/uploads/2011/09/24.jpg)
-
Kannattaa katella myös tuo ketju, lähes samoja autojahan nuo ovat:
http://rc10.fi/index.php?topic=56507.0 (http://rc10.fi/index.php?topic=56507.0)
-
Juu ton oonki jo aikasemmi lukenu kokonaa. :laugh:
-
Millane kone tos ois paras, vääntökone?
-
Mikäs näistä koneista olisi 'paras' tähän autoon? Pitkää tankkiväliä haen.
1. http://fi.eurorc.com/product/1147/precirotate-d5-kit (http://fi.eurorc.com/product/1147/precirotate-d5-kit)
2. http://www.eaimport.net/product_details.php?p=1729 (http://www.eaimport.net/product_details.php?p=1729)
3.http://www.eaimport.net/product_details.php?p=1730 (http://www.eaimport.net/product_details.php?p=1730)
4.http://www.rcm.fi/polttomoottorit/novarossi-buggy-long-stroke-21-p5xlt-in-line-pipe-set-21-manifold-compact.html (http://www.rcm.fi/polttomoottorit/novarossi-buggy-long-stroke-21-p5xlt-in-line-pipe-set-21-manifold-compact.html)
-
Jos haet pelkästään tankkiväliä ja tykkäät ajaa lineaarisella koneella, niin suosittelisin ennemmin A830 Dragonia ja siihen kykeen 2090 pillisetti jossa mukana tulee L-käyrä:
http://www.eaimport.net/product_details.php?p=1978 (http://www.eaimport.net/product_details.php?p=1978)
http://www.eaimport.net/product_details.php?p=1956 (http://www.eaimport.net/product_details.php?p=1956)
Tai sama Combona
-
Alottelin kevät huollon, kaikkit laakerit uusiks ja öljyt diffeihin ja iskareihin.
-
Tänään kun huolsin autoa niin kurkkasin moottorin sisään (olen ajanut noin 2 gallonaa). Siinä samalla tuli mieleen sen kannen laskeminen. Otin siitä sen yhden prikan pois ja moottori toimii nyt todella hyvin! Tasaisesti ja lähtee iloisesti! Mullahan on tuossa nyt Answer-RC jäähdytetty 15t kytkinkello ja komposiitti kytkinpalaset. Siinä samalla tuo vanha tankki sai kyytiä. Syynä kun kusi polttoaineen pihalle. Juu toki korjasin tankin ja ajoinki sillä vielä ja hyvin toimi, mutta silti meni vara tankiksi. Uusi tankki siis Intech BR-5 auton. Auto kyllä kestää todella hyvin ei siitä mitään moittimista. Hauskaa on ollut! :azn:
EDIT: Onko muilla ollu kestävyys ongelmia noitten iskareitten ball end:ien kanssa? Mulla niitä saa vaihtaa vähä väljä. Muute on auto kestänyt! Oisko niitten tilalle todettu mitään kestävämpiä? Itse voisin kokeilla näitä: http://www.racingfactory.fi/tuotteet/XRAY-XRAY-XB9XB808/352470-BALL-JOINT-58-8-105583 (http://www.racingfactory.fi/tuotteet/XRAY-XRAY-XB9XB808/352470-BALL-JOINT-58-8-105583)
-
Moro vihku,
Millä koneella se sun RTR auto on?
-
Moro,
Toi on Absima F349. Linkki autoon nii selviää paremmin: http://www.rceet.net/buggy-stoke-tr8-rtr-p-1400.html (http://www.rceet.net/buggy-stoke-tr8-rtr-p-1400.html)
-
Alkaapa olemaan omakin kiesi pikkuhiljaa valmiina kesän koitoksiin.. Alla pari napsua ko. vessasta.
(https://dl.dropboxusercontent.com/u/66064270/Photo%2012.4.2013%2022.00.29.jpg)
(https://dl.dropboxusercontent.com/u/66064270/Photo%2012.4.2013%2022.01.11.jpg)
(https://dl.dropboxusercontent.com/u/66064270/Photo%2012.4.2013%2022.01.18.jpg)
Autohan siis TeamC T8 v2 muutamalla hopupilla ja Novarossin P5 koneella..
-Niko
-
Onkos normaalia että ton keskidiffin takaulostulo kuluu tosi paljon? Mulla se on kulunu jo tosi paljon ja täytyy laittaa niitä ulostuloja tilaukseen enemmänki kun tota vauhtia kuluvat... Uusi pohjalevykin olisi tarpeessa kun tuo vakio ei ihan suora ole enään. :grin:
-
Tuossa RTR mallissa on heikommat nuo ulostulot ja akselit kuin kisaversiossa, josta syystä ne myös suht nopeaan kuluvat. Kannattanee hommata suoraan kisamallin ulostulot tilalle, niin ajelee pitkään samoilla.
-Niko
-
Täytyypi hommata sitten ne kisamallin jos kestäis kauemmin.
-
Moro!
Nyt on tullut annettua kunnon 'rääkkiä' autolle. Auto on saanut +5 metrisiä hyppyjä eli ihan kunnolla ilmaa saanut alleen. :grin: Tänään postista tuli alumiiniset pohjalevyn jäykistäjät, koska noilla vakiolla tuo pohjalevy taittuu aivan sairaasti. :tongue: Muuten kyllä ainakin toistaseksi kestänyt! Saa nähä miten kestää kunnon monttuilua. :roll:
-
Millä välityksillä ja moottoreilla porukat ajaa. Mun kun täytys kohta ostaa uus moottori niin olisiko hyviä vaihto ehtoja? Tällä hetkellä ykkös moottoriksi on valikoitunut Alpha F850.
-
Millä välityksillä ja moottoreilla porukat ajaa. Mun kun täytys kohta ostaa uus moottori niin olisiko hyviä vaihto ehtoja? Tällä hetkellä ykkös moottoriksi on valikoitunut Alpha F850.
Itsellä ainakin ihan vakiot, sopivasti se radalla on sillä liikkunut.
-
Millä välityksillä ja moottoreilla porukat ajaa. Mun kun täytys kohta ostaa uus moottori niin olisiko hyviä vaihto ehtoja? Tällä hetkellä ykkös moottoriksi on valikoitunut Alpha F850.
Itsellä ainakin ihan vakiot, sopivasti se radalla on sillä liikkunut.
Millä moottorilla ajat? Mulla on kytkinkellona 15t kun ei tuo vakio moottori jaksanut antaa runtua muuten. Saa nähä si minkä kytkinkellon laittaa kun uusi moottori tulee.
-
Itsellä ainakin ihan vakiot, sopivasti se radalla on sillä liikkunut.
Millä moottorilla ajat? Mulla on kytkinkellona 15t kun ei tuo vakio moottori jaksanut antaa runtua muuten. Saa nähä si minkä kytkinkellon laittaa kun uusi moottori tulee.
PR bs21 evo on kiinni, kiertää saman verran kuin noi muutkin koneet. Jos ei runtua anna alakierroksilal voi kyllä ongelma olla moottorin säädöissä myös.
-
Moottori on kyllä säädöissä. Siis kyllähän se ihan hyvin suti sillä 16t kytkinkellollakin, mutta ite tykkään enemmän siitä että lähtee alhaalta hyvin.
-
Moottori on kyllä säädöissä. Siis kyllähän se ihan hyvin suti sillä 16t kytkinkellollakin, mutta ite tykkään enemmän siitä että lähtee alhaalta hyvin.
Siis jos se kerran sutii, niin miten se voi olla tehonpuutetta ?? :roll:
-
Moottori on kyllä säädöissä. Siis kyllähän se ihan hyvin suti sillä 16t kytkinkellollakin, mutta ite tykkään enemmän siitä että lähtee alhaalta hyvin.
Siis jos se kerran sutii, niin miten se voi olla tehonpuutetta ?? :roll:
No siis lähtökohta on se että 16t kytkinkellolla ja vakio moottorilla ei sudi kunnolla ja kova pitoisella smooaa jonkun verran. 15t kytkinkellolla kova pitoisella ei smooaa oikeastaan yhtään ja kulkuja riittävästi minulle.
-
Nyt lähti tilaukseen Novarossi Buggy Long Stroke .21 P5XLT + In line Pipe Set .21 & Manifold Compact setti. Luulis olevan tarpeeksi tehoa ja kulkua radalla.
-
No siis lähtökohta on se että 16t kytkinkellolla ja vakio moottorilla ei sudi kunnolla ja kova pitoisella smooaa jonkun verran. 15t kytkinkellolla kova pitoisella ei smooaa oikeastaan yhtään ja kulkuja riittävästi minulle.
[/quote]
No noiden kriteerien perusteella ja olettaen että se kone on säädöissä, sun olisi kannattanut miettiä jotain .23 tai .28 konetta. Monet ihan RTR .28 tööttää alhaalla enemmän kuin .21 kokoset kisakoneet, vaikka ne ei sitten muuten kulussa pysykkään mukana. P5 vaikka hyvä pannu onkin, ei tosta F850 eroa niin että sitä tossa käytössä huomaa mutta onhan sulla nyt uusi kone. Kannattaa myös muistaa, että soiroksi ajetut pinionin/pyörän/diffinlaakerit ja huollon puutteessa bindaavat vetarit jne aiheuttaa kaikki ongelmia kulkupuoleen. Samaten käytettävä kytkin ja sen asetukset sekä pilli vaikuttaa siihen, miten homma toimii. Samalla kun vaihdat pannun, niin em asiat kannattaa käydä läpi.
-
Joo tänään juuri huolsin autoa ja laakerit OK kunnossa ja rattaat lähes uudet. Etu- ja takadiffin ulostulot jokka lähtee keskidiffiin ovat jo aika kuluneet joten nekin menee kohta vaihtoon.
-
Onko nämä pidemmät välitykseltään kuin alkuperäiset?: http://fi.eurorc.com/product/4192/teamc-diff-gearing-13t--43t (http://fi.eurorc.com/product/4192/teamc-diff-gearing-13t--43t)
-
Onko nämä pidemmät välitykseltään kuin alkuperäiset?: http://fi.eurorc.com/product/4192/teamc-diff-gearing-13t--43t (http://fi.eurorc.com/product/4192/teamc-diff-gearing-13t--43t)
Ovat
-
Onko nämä pidemmät välitykseltään kuin alkuperäiset?: http://fi.eurorc.com/product/4192/teamc-diff-gearing-13t--43t (http://fi.eurorc.com/product/4192/teamc-diff-gearing-13t--43t)
Ovat
Okei kiitos. Jos laittaisin pelkästään taakse nuo pidemmät niin jarruttaako etupää sitten? Rally gameen siis olisi tulossa.
-
Nonni pohjalevystä mennyt moottorin kiinnitys ruuvi lävitte. Olisiko kellään myydä pohjalevyä? Jos on niin vaikka laittaa YV!
-
EuroRC:ltä löytyy uutta ja käytettyä pohjalevyä.
Ota yhteyttä info@eurorc.com
-Niko
-
Moro!
Aika hiljaista täällä :roll: . Setuppia kyselisin. Ajattelin jotain 4/5/3 (etu/keski/taka) diffeihin ja iskareihin 40wt. Tuo nykyinen 45wt öljy tuntuu ehkä hieman liian jäykältä. Tuollaisella setupilla ajattelin startata tämän kauden! Kohta varmaan pääsee jo testaileen radalle uusia setuppeja.
Aika paljon on myös tässä talvella tullut uusittua osaa autoon. Ulostulojakin vaihtelin noihin kitin ulostuloihin. Ostin tuossa uuden pakoputkenkin, novarossi 9901. Vääntää aivan hurjasti alhaalta verrattuna novarossin 2096 putkeen.
Ballendit pitäisi vielä vaihtaa uusiin, kun nuo vanhat ovat jo aika väljät.
-
Niin ne ballendit on jo uutena vähän liian väljät mun makuun. Itsellä tosin gt8 versio.. mutta samat osathan siinä on.
Olen laitellut Titaaniset vantit ja alumiiniset pallot joka paikkaan. ja epoksilla hieman pallokuppeja sisältä valanut jotta välykset on minimaaliset. Suht työlästä mutta inhoan säätää autoa jossa pyörät lotaa jokasuuntaan 5< astetta.
-
Voitko linkata noi alumiiniset pallot? Itseäkin ihmetyttää kuinka väljäksi ne on tehty heti uutena. Tuossa TS2 autossa ballendeissä ei ole vieläkään yhtään väljää vaikka jo jonkun verran sillä tultu ajeltua...
Kumpa tässäkin olisi yhtä jämäkät...
-
http://fi.eurorc.com/category/46/teamc-t8--t8t (http://fi.eurorc.com/category/46/teamc-t8--t8t) tolta sivulta löytyy. kantsii kyllä vaihtaa muovi osat samalla. 2x tämä ://fi.eurorc.com/product/1814/teamc-ball-end-set (http://://fi.eurorc.com/product/1814/teamc-ball-end-set)
tai ainakin putsaa hyvin vanhat. Etu kardaaniin kantsii vaihtaa sitä tappia suht usein koska kuluu todella vauhdilla. ainakin asfaltilla ajettaessa. itse oon käyttänyt HUDYN 14X3mm tappeja muistaakseni.http://www.racingfactory.fi/tuotteet/HUDY-TYOKALUT-JA-VARUSTEET-HUDY-Tyokalut/106050-SET-OF-REPLACEMENT-DRIVE-SHAFT-PINS-3x14-10-107134 (http://www.racingfactory.fi/tuotteet/HUDY-TYOKALUT-JA-VARUSTEET-HUDY-Tyokalut/106050-SET-OF-REPLACEMENT-DRIVE-SHAFT-PINS-3x14-10-107134)
-
Täytyykö noita palloja ostaa siis kolmea erilaista? ( 7.8mm ball stud, sway bar ball stud, steering ball stud) Nuo uudet muovi osat täytyy ostaa uudet, koska nuo vanhat on jo aika karmeassa kunnossa.
Noi tapit mun täytyyki vaihtaa oikeastaan joka nurkkaan kun aika kuluneet ovat.
-
joo pitää jos haluaa hifistellä. (itse asiassa titaani vantit ennemminkin jos haluaa painossa säästää) Joskus punnitsin tavallisten ylä linkkien ja titaani vanttien+alupallojen eron. taisi olla n.60g. 15g joka nurkassa. kalliita grammoja mutta kaikki keinot piti käyttää ja 2 sijä irtosi gt sarjassa. Nyt olen sorvaillut alumiinista vanttteja ihan vain rakentelun ilosta. Ilman hifistely dingelidangelia kuten Kyosho mp9 titaani ruuvisarjaa ei voi pärjätä.. ainkaan kisassa: kenellä on kallemmat ruuvit autossa. :angel:
-
En tässä yritä painoa säästää vaan säädä ylimääräistä väljää pois :wink:
-
Niin siinä tapauksessa ne alumiini pallot ei juuri hyödytä. ovat kyllä hivenen tarkemmin mitoissaan uutena kuin alkuperäiset mutta myös kuluvat ehkä hiukan nopeammin.
-
Eli kannattaa vain ostaa uudet muoviosat ja vakiopallot?
-
Just :wink:
-
Kiitos sulle näistä vastauksista! :wink:
-
Mistä saisi noita 5.8x1.9 kokosia o-renkaita jotka menevät diffiin? Itse en ole löytänyt suomesta tuon kokoista o-rengasta. Vai oletteko käyttäneet jonkun muun merkin/kokoista o-rengasta?
Tässähän tulee kiire huoltaa/päivittää auto ennen kuin taas pääsee ulkoradoille ulkoiluttamaan tätä! :cool:
EDIT: Löysin tuommotteet xray:n o-renkaat: http://fi.eurorc.com/product/5283/xray-silicone-o-ring-5x2-10 (http://fi.eurorc.com/product/5283/xray-silicone-o-ring-5x2-10)
Mahtaako olla sopivat?
-
Mistä saisi noita 5.8x1.9 kokosia o-renkaita jotka menevät diffiin? Itse en ole löytänyt suomesta tuon kokoista o-rengasta. Vai oletteko käyttäneet jonkun muun merkin/kokoista o-rengasta?
Tässähän tulee kiire huoltaa/päivittää auto ennen kuin taas pääsee ulkoradoille ulkoiluttamaan tätä! :cool:
EDIT: Löysin tuommotteet xray:n o-renkaat: http://fi.eurorc.com/product/5283/xray-silicone-o-ring-5x2-10 (http://fi.eurorc.com/product/5283/xray-silicone-o-ring-5x2-10)
Mahtaako olla sopivat?
Esim tästä: http://shop.absima.com/RC-CAR-SPARE-PARTS/1-8/T8-T8e/Diff-O-ring-set-5-8x1-9-6-.htm?shop=absima_en&a=article&ProdNr=T08678&t=4&c=54&p=54 (http://shop.absima.com/RC-CAR-SPARE-PARTS/1-8/T8-T8e/Diff-O-ring-set-5-8x1-9-6-.htm?shop=absima_en&a=article&ProdNr=T08678&t=4&c=54&p=54)
Ja mulla saattaa olla kotona omistamani T8:n jäljiltä jossain varaosapakkien uumenissa noita o-renkaita, voin katsoa illemmalla.
-
Joo tuollaa näyttäisi olevan, mutta tilaisin suomesta mieluiten. EuroRC:ltä kanssa kyselin ja lupasivat kysellä tehtaalta josko voisivat myydä nuita pelkkiä o-renkaita.
Joo katseleppas! Voin ostaa sulta jos myyt kohtuu hinnalla..
-
Joo tuollaa näyttäisi olevan, mutta tilaisin suomesta mieluiten. EuroRC:ltä kanssa kyselin ja lupasivat kysellä tehtaalta josko voisivat myydä nuita pelkkiä o-renkaita.
Joo katseleppas! Voin ostaa sulta jos myyt kohtuu hinnalla..
Miksi eivät voisi myydä, tuossa linkissä näyttää olevan tuo TeamC:n osanumero niin miksi ei EuroRC niitä ei saisi tehtaalta jos kerran tuo Absima niitä näyttää myyvän. Eikös RCEET.net myös suomessa myy noita TeamC:n osia jotka taitavat heille tulla juurikin tuolta Absiman kautta eli sieltä kannattaa myös kysellä. Menee huomiseen ennen kuin ehdin penkoa pakit läpi, ilmoitan sitten sulle miten kävi. Katsoin pikaisesti netistä niin kyllä tuo osanumero näyttää pitävän kutinsa, sillä tuntuu tuo 6.kpl setti löytyvän useastakin nettikaupasta niin eiköhän EuroRc pysty myös niitä hankkimaan.
-
Miksi eivät voisi myydä, tuossa linkissä näyttää olevan tuo TeamC:n osanumero niin miksi ei EuroRC niitä ei saisi tehtaalta jos kerran tuo Absima niitä näyttää myyvän. Eikös RCEET.net myös suomessa myy noita TeamC:n osia jotka taitavat heille tulla juurikin tuolta Absiman kautta eli sieltä kannattaa myös kysellä. Menee huomiseen ennen kuin ehdin penkoa pakit läpi, ilmoitan sitten sulle miten kävi.
Saadaan kaikkia tuotteita mitä Absimakin saa TeamC tehtaalta ja myös semmosia mitä Absima ei tuo eurooppaan.
t. Axel
-
Joo tuollaa näyttäisi olevan, mutta tilaisin suomesta mieluiten. EuroRC:ltä kanssa kyselin ja lupasivat kysellä tehtaalta josko voisivat myydä nuita pelkkiä o-renkaita.
Joo katseleppas! Voin ostaa sulta jos myyt kohtuu hinnalla..
Miksi eivät voisi myydä, tuossa linkissä näyttää olevan tuo TeamC:n osanumero niin miksi ei EuroRC niitä ei saisi tehtaalta jos kerran tuo Absima niitä näyttää myyvän. Eikös RCEET.net myös suomessa myy noita TeamC:n osia jotka taitavat heille tulla juurikin tuolta Absiman kautta eli sieltä kannattaa myös kysellä. Menee huomiseen ennen kuin ehdin penkoa pakit läpi, ilmoitan sitten sulle miten kävi. Katsoin pikaisesti netistä niin kyllä tuo osanumero näyttää pitävän kutinsa, sillä tuntuu tuo 6.kpl setti löytyvän useastakin nettikaupasta niin eiköhän EuroRc pysty myös niitä hankkimaan.
Kyllä joo Rceet.net myy TeamC osia. No en ala mattia vaivaamaan tätä asiaa koskien kun yleensä EuroRC on hoitanut homman hienosti :wink: !
Mutta tosiaan ilmoittele jos löydät...
-
Esim tästä: http://shop.absima.com/RC-CAR-SPARE-PARTS/1-8/T8-T8e/Diff-O-ring-set-5-8x1-9-6-.htm?shop=absima_en&a=article&ProdNr=T08678&t=4&c=54&p=54 (http://shop.absima.com/RC-CAR-SPARE-PARTS/1-8/T8-T8e/Diff-O-ring-set-5-8x1-9-6-.htm?shop=absima_en&a=article&ProdNr=T08678&t=4&c=54&p=54)
Laitoin ks. o-renkaita tilaukseen. Tulee varastoon 1-2 vko.
-
Esim tästä: http://shop.absima.com/RC-CAR-SPARE-PARTS/1-8/T8-T8e/Diff-O-ring-set-5-8x1-9-6-.htm?shop=absima_en&a=article&ProdNr=T08678&t=4&c=54&p=54 (http://shop.absima.com/RC-CAR-SPARE-PARTS/1-8/T8-T8e/Diff-O-ring-set-5-8x1-9-6-.htm?shop=absima_en&a=article&ProdNr=T08678&t=4&c=54&p=54)
Laitoin ks. o-renkaita tilaukseen. Tulee varastoon 1-2 vko.
Loisto homma Matti!
-Juuso
-
Onko tietoa paljonko T8pro eroaa "Stoke N" TR8 KITistä? Voiko esim päivittää pro osilla?
-
Tarviit pohjalevyn, iskaritornit (hiilaritornit ovat vahvemmat ja halvemmat kuin koneistetut tornit), cvd-vetarit ja -kardaanit. Iskarit on erilaiset.
-
Onko tietoa paljonko T8pro eroaa "Stoke N" TR8 KITistä? Voiko esim päivittää pro osilla?
jatkoa/tarkennusta Jukan mainitsemille osille:
-pohjalevy, T8PRO 7075 T6 -alumiinia, Stoke N 6065 T6 -alumiinia
-iskarit, T8PRO kierresäätö, Stoke N klipsisäätö
-iskatornit, T8PRO koneistetut, Stoke N ei koneistetut (todennäköisesti tehty levytyöstökeskuksella)
-vetoakselit & kardaanit, T8PRO CVD, Stoke N CVD edessä, koiranluut takana sekä kardaanit
-diffien ulostulot, T8PRO kevennetyt, Stoke N ei kevennetty
-ackerman levy, T8PRO koneistettu sekä varustettu 3 säätöreiän holkilla, Stoke N ei koneistettu sekä ainostaan 1 reiällä (todennäköisesti tehty levytyöstökeskuksella)
-taka-aurauksen & antisquatin säätö, T8PRO säädettävissä holkeilla, Stoke N ei säätöä
muoviosat on täysin samat kummassakin autossa, joten niiden hajoamisesta ei ole pelkoa tai no joo, taipuuhan se ratakiskokin, kun oikein vääntää... :grin:
-
Onko tietoa paljonko T8pro eroaa "Stoke N" TR8 KITistä? Voiko esim päivittää pro osilla?
Voi päivittää mutta halvemmaksi tulee kun kerralla ostaa tuon T8 kitin. Jos tuon TR8 ostat niin kannattaa melkeinpä heti vaihtaa siihen pohjalevy kun tuo RTR pohja on niin vetelä että on samantien mutkalla. Ulostulotkin kannattaa vaihtaa samalla T8:n omiin kevennettyihin, kun nuo vakiot ovat todella pehmeää tavaraa joten kuluvat todella nopeasti.