Losin uusin takapotku on XXX-CR:
http://www.teamlosi.com/Products/Default.aspx?ProdID=LOSA0032Jos Losiin päädyt varaosien puutteesta (Suomessa) huolimatta, niin osta mielmummin tuo uusin CR kuin BK2.
Nelkulla ajo on mahtavaa. Niistä toimivin ratkaisu on tällä hetkellä BJ4 tai Yokomo. Kyosho on myös kelpo peli, mutta sitten pitää olla kyoshon vanteet yms. BJ4 saa hyvin varaosia, se on helppo säätöinen ja käyttäytyy hienosti. Yokomo KUULEMMA käyttäytyy vielä paremmin, mutta se vaatii lähes avoimien diffien takia useasti huoltoa, on todella kallis ja varaosia ei saa helposti Suomesta(?). Predatori ei vakuuttanut mitenkään SM1 kisassa, kun se ei tuntunut oikein kestävän eikä käyttäytynyt kovin hienosti. Kuulemma oikealla setupilla se on myös loistava. Losin XX-4 kaikilta muilta osilta hyvä, mutta sitä on hankala huoltaa. XXX-4:n vikana on etu-"hub carrierit", etulaakeripesät ja (muoviset) pivot supportit , jotka on joskus kulutustavaraa ja hallittavuus ei ole yhtä hyvä kuin muilla röykkyisellä radalla. Pivot supportit ja "hub carrierit" saa myös alumiinisena, mutta ne maksaa hunajaa. Mulle tuo XXX-4 on riittänyt loistavasti, mutta kestävyyden takia suosittelen jotain muuta. Losin autoihin, jos hankkii X-5 conversion niin KUULEMMA tulee tosi hyvä (XX-4 hallittavuus ja XXX-4 kiihtyvyys). Losiin saa heikosti varaosia Suomesta.
Vaihtoehtoja riittää nelkussa yllin kyllin. Takapotkuissa on vain kaksi vaihtoehtoa B4(X-6) ja XXX-CR.