Löytyy teräksiset diffin ulostulot ja carbidi kuulat.
Teräksiset CVD vetarit löytyy myös... Nämä on aika ehdottomat viritysosat.
Ohjauksen blingaamisen jälkeen seuraavaksi tärkeimmät.
Oma auto on niin paljon tosiaan blingattu vuosien aikana että kovin paljoa vakio palikkaa ei löydy.
Aikanaan ostin auton RTR mallina kun ekat suomen maahantuojalle tulivat.
Nyt on vakio osaa enää kardaani, ohjauspalat, C-palat, takahubit, puskuri ja takatukivarsien taaempi kiinnike.
Pohjalevy on ollut jo kolmisen vuotta hiilikuituinen ja ylädekki cnc työstetty alumiinidekki.
Alumiiniset iskaritornit vaihdoin viimeksi paikalleen kun tuolla lippulaivan radalla tuppaa tulemaan aikamoisia tärskyjä.
Puskurin vaihdan jossain välissä alumiiniseen, kunhan vain oikeanlainen löytyis.
MIP:n teräs cvd vetarit ovat ihan jees, mutta jostain syystä minulta on murtunut niistä hubin nivel systeemi edestä 3 kertaa.
En ymmärrä miksi ei ainakaan liiasta tehosta.
Nyt olen vaiheittain siirtymässä takaisin Muovisiin koiranluuvetareihin. Tulee muuten liian kalliiksi. (MIP 20$ pr, muoviset 4$ pr)
Alumiinisia koiranluu ja cvd vetareita ei mielestäni kannata laittaa, koska kun alumiini ottaa iskua se muuttaa muotoaan.
Muovi taas taipuu ja palautuu takaisin. (oma komemus)
Ja asson muovi vetarit ovat niin paksua kamaa ettei niitä tollasella normi voimalla saa rikki.
Ainut huono puoli koiranluissa on että ne saattavat jumiutua hubin päästä.
Ei muuten merkitystä paitsi jos kisatilanne tjsp.
Multa löytyy myös teräksiset diffin ulostulot.
Ja nekin hot racing "laatua", eli ovat aika pehmeätä tavaraa ja kuluneet aivan kuopille vetarin "sokan" kohdista.
MIP:n vastaavat ovat varmaan parhaat (ei oma kokemus)
Tomppa