Kirjoittaja Aihe: Tankin tiivistys?  (Luettu 1657 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa Joel P

  • Veteraani
    • Profiili
Tankin tiivistys?
« : 18.08.07 - klo: 11.05 »
Morjens!

Tämänkin kysymyksen olisi voinut esittää HoBao Hyper 8 topicissa, mutta ajattelin tehdä uuden että joku muukin yhtä onneton saa tästä apua, ellei satu lukemaan kyseistä topiccia. Haullakin löytyi vain vanhoja topicceja.

Ongelmana siis on: Hyper 7 TQ auton tankin korkki vuotaa, koska en o-rengas meni rikki. Nyt olen koettanut laittaa uuden, vähän pienen korvaamaan isompaa, en huomannut eroa. Ajaessa korkki vuotaa paljon, ja autoa ei siis saa säätöihin koska kone ei saa soppaa. Mitä voisi käyttää korkin tiivistämiseen muuta kuin sen että hakee uuden o-renkaan? Kestääkö normi o-renkaat nitrometanolin sekoitusta, vai "kuolettuuko" rengas? Olen pikku hiljaa alkanut suuttua koko vehkeelle, en ole päässyt paljoa ajamaan ja lopettaminen on lähellä... Mitä voisi tehdä, kestääkö esim. silikoni tuossa?

Pikaisia vastauksia, kiitos  :azn:

Poissa Jonni

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: Tankin tiivistys?
« Vastaus #1 : 18.08.07 - klo: 11.28 »
Osta uusi tankki.

Poissa opax

  • Tulokas
    • Profiili
Vs: Tankin tiivistys?
« Vastaus #2 : 18.08.07 - klo: 11.52 »
Käy ostamassa autovaraosaliikkeestä/biltemasta o-renkas sarja ja katot sieltä sopivan tai otat sen vanhan alkuperäisen o-renkaan mukaan sinne varaosaliikkeseen niin kattovat sulle passelin renkaan.

Mitä siihen polttoaineen kestävyyteen tulee niin itse olen käyttänyt normi o-renkaita seosruuveissa, tankeissa, diffeissä ja iskareissa ja on kestänyt ainut haitapuoli ei tahdo löytyä sopivan kokoisia.

Poissa neumann

  • Jäsen
    • Profiili
Vs: Tankin tiivistys?
« Vastaus #3 : 01.09.07 - klo: 14.29 »
tiivistekeskus ---kuinka vaikeaa se on

Poissa Boltsi

  • Veteraani
    • Profiili
    • http://www.elisanet.fi/petteri.lamminen/index.html
Vs: Tankin tiivistys?
« Vastaus #4 : 01.09.07 - klo: 16.38 »
mikä ihmeen tiivistekeskus??
LRP Shark Monster + Li-Po + Futaba 2.4GHz
Tamiya Durga DB01 + Futaba 2.4GHz

Poissa Jerry.T

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: Tankin tiivistys?
« Vastaus #5 : 01.09.07 - klo: 17.00 »
Guuglella löytyy: http://www.tiivistekeskus.fi/ Valmistaa erilaisia tiivisteitä joten varmasti löytyy myös oikean laiset tiivisteet joka paikkaan.
FG baja, Protech yada st