Kirjoittaja Aihe: Xbox (360)  (Luettu 16706 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa Joel P

  • Veteraani
    • Profiili
Xbox (360)
« : 05.11.07 - klo: 15.11 »
Keskustelua Microsoftin vermeestä. Kuinka monella on Xbox? Jsoukka on ainoa jonka tiedän :wink:

Jep, ja asiaankin. Mistä kannattaisi tilata modausosia, ja miten niitä asennellaan? En käytä Liveä, koska ei ole mahdollisuutta saada "X-laatikkoa" verkkoon. Ovatko kuinka kalliita myös, millaisia saa jne.

Poissa partajeesus

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Xbox (360)
« Vastaus #1 : 05.11.07 - klo: 15.15 »
minä en menisi tuota lootaa mitenkään modailemaan kun siinä menee takuu ja nuo on tunnetusti erittäin helppoja hajoamaan.
minulla on nyt 1,5 vuoden aikana kolmas loota jo menossa, kaksi ekaa kesti aika tarkkaan 6kk.
Stampede+Ez-run 80A+ez-run 8.5t, Axial AX-10 scorpion ARTR, Tamiya TT-01, Rustler + Mamba max + Ez-run 8.5t

Poissa Jingizu

  • Jäsen
    • Profiili
Vs: Xbox (360)
« Vastaus #2 : 05.11.07 - klo: 15.23 »
No mulla on ollut alusta asti tuo sama laatikko ja eipä se ole mihinkään hajonnut.  :grin: kai se on siten vaan tuuria ollut.

ja tuolta saa jotain  http://www.modpiiri.com/?sivu=tuoteryhmat&k=15&ak=0&cid=15&l=2&s=0

Poissa JupeR

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Xbox (360)
« Vastaus #3 : 05.11.07 - klo: 16.05 »
Mulla on ollu maaliskuusta 2007 Xbox360 eikä mitään vikaa oo ollu
Tutulla sen sijaan tullu "The Red Ring of Death" ja posahtanu :P
Mahotonta meininkiä..!
M:NANO DRAGON,Kysy YV!

Poissa Täikampa

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: Xbox (360)
« Vastaus #4 : 05.11.07 - klo: 16.23 »
Onko tuo premium malli parempi vai huonompi, kuin pro? Imeekö noi langattomat ohjaimet paljon pattereita. Kannattaako kyseistä konsolia enää hankkia, kun on tullut Ps3? Ja eikö kohta tule uusi Xbox 360, jota on paranneltu?

Poissa Jingizu

  • Jäsen
    • Profiili
Vs: Xbox (360)
« Vastaus #5 : 05.11.07 - klo: 16.30 »
Onko tuo premium malli parempi vai huonompi, kuin pro? Imeekö noi langattomat ohjaimet paljon pattereita. Kannattaako kyseistä konsolia enää hankkia, kun on tullut Ps3? Ja eikö kohta tule uusi Xbox 360, jota on paranneltu?

tullut jo, hdmi liitännät ja muuta mukavaa siinä. langattomiin ohjaimiin kannattaa hommata mikkiboxin omat akut.

Poissa Täikampa

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: Xbox (360)
« Vastaus #6 : 05.11.07 - klo: 16.31 »
Siis se premium on se uusi?

Poissa Joel P

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Xbox (360)
« Vastaus #7 : 05.11.07 - klo: 17.11 »
minä en menisi tuota lootaa mitenkään modailemaan kun siinä menee takuu ja nuo on tunnetusti erittäin helppoja hajoamaan.
minulla on nyt 1,5 vuoden aikana kolmas loota jo menossa, kaksi ekaa kesti aika tarkkaan 6kk.

Hoah  :cheesy: Kerran meillä on ollut huollossa, hajoaa tai ei, takuuta ei ole enää jäljelläkään. Katselenpas noita piirejä, mitähän sitä keksis...

Poissa partajeesus

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Xbox (360)
« Vastaus #8 : 05.11.07 - klo: 17.18 »

Hoah  :cheesy: Kerran meillä on ollut huollossa, hajoaa tai ei, takuuta ei ole enää jäljelläkään. Katselenpas noita piirejä, mitähän sitä keksis...

jollet ole konetta itse avannut tai muuta vastaavaa niin takuu on red ring of death tapauksessa kolme vuotta eli kyllä sitä on jäljellä vielä.
jos tulee joku muu vika niin takuu on kaksi vuotta.
Stampede+Ez-run 80A+ez-run 8.5t, Axial AX-10 scorpion ARTR, Tamiya TT-01, Rustler + Mamba max + Ez-run 8.5t

Poissa markus11

  • Vesivehmaan RC-rata
    • Profiili
Vs: Xbox (360)
« Vastaus #9 : 05.11.07 - klo: 17.23 »
Minulla on tuo xbox myös
HongNor X2-CRT/O.S.28 - Futaba 3PM 2.4GHz - Mini-Rave

Poissa JupeR

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Xbox (360)
« Vastaus #10 : 05.11.07 - klo: 18.38 »
Tietääkseni lootasta tullu muutama malli:
Core - Vaan välttämättömät tavarat
Premium - Langaton ohjain, mikki ja kovalevy?
Pro - Langaton ohjain, mikki, kovalevy, jotai kivoja piuhoja(Tällane mulla)
Elite - 80gt kovalevy, musta, langaton ohjain jne jne

Ei mulla oo ku 1v takuu tossa.

BTW, mitäs pelejä pelailette lootalla?
Minä pelaan Halo 3 pääasiassa :P Ilmanen Live 1kk meni just umpeen :(
Mahotonta meininkiä..!
M:NANO DRAGON,Kysy YV!

Poissa markus11

  • Vesivehmaan RC-rata
    • Profiili
Vs: Xbox (360)
« Vastaus #11 : 05.11.07 - klo: 18.48 »
CoD4 odottelen ja NFS Carbonia, GRAW, GRAW2, CoD3 tullut pelailtua. Halo3 myöskin kaverilla.
HongNor X2-CRT/O.S.28 - Futaba 3PM 2.4GHz - Mini-Rave

Poissa Jingizu

  • Jäsen
    • Profiili
Vs: Xbox (360)
« Vastaus #12 : 05.11.07 - klo: 18.59 »
Tietääkseni lootasta tullu muutama malli:
Core - Vaan välttämättömät tavarat
Premium - Langaton ohjain, mikki ja kovalevy?
Pro - Langaton ohjain, mikki, kovalevy, jotai kivoja piuhoja(Tällane mulla)
Elite - 80gt kovalevy, musta, langaton ohjain jne jne

Ei mulla oo ku 1v takuu tossa.

BTW, mitäs pelejä pelailette lootalla?
Minä pelaan Halo 3 pääasiassa :P Ilmanen Live 1kk meni just umpeen :(

ja näistä malleista on muuten vielä sitten eri versioita. kehitys kulkee koko ajan eteenpäin. on lisätty liittimiä. parannettu jäähdytystä ja liimattu prosessorit eri paikkaan, näin muutamia mainitakseni. google ja mikkisoftan omat uutisoinnit kannattaa lukasta jos lisää infoa haluaa.


halo 3 on ollut peluutuksessa viime aikoina, assassins creediä odotetaan vesi silmissä ja kuola suussa  :mrgreen:

Poissa Täikampa

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: Xbox (360)
« Vastaus #13 : 05.11.07 - klo: 19.05 »
Eikö tuossa premium mallissa ole hdmi-liitäntä? Eikö se ole parempi, kuin pro, on n.50e kalliimpi?

Poissa herbu_91

  • Jäsen
    • Profiili
Vs: Xbox (360)
« Vastaus #14 : 05.11.07 - klo: 19.22 »
Korjataan nyt sen verran, että tuossa Elite -mallissa on 120 gigatavun kovalevy :police:
Traxxas Slash Brushless
Firelap Nano Dragon II

Poissa JupeR

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Xbox (360)
« Vastaus #15 : 05.11.07 - klo: 20.49 »
No aina ei voi olla oikeessa.
Mahotonta meininkiä..!
M:NANO DRAGON,Kysy YV!

Poissa Temetski

  • Jäsen
    • Profiili
Vs: Xbox (360)
« Vastaus #16 : 05.11.07 - klo: 21.21 »
Eikö tuossa premium mallissa ole hdmi-liitäntä? Eikö se ole parempi, kuin pro, on n.50e kalliimpi?


Premium on ns."huonompi malli". Pro versiossa hdmi-liitäntä,play&charage kit ja paremmat tuulettimet. Itsellä Halo 3 Edition Xbox 360:stä. Samanlainen kuin tuo pro versio mutta vain erilaiset kuoret.

Itse pelailen Livessä enimmäkseen Halo 3, mutta myös Gears of War:ia. Eli lisäilkääpäs TeMeQ ystäviin jos joku täältä noita pelejä pelailee...
||Team Magic B8RS || Futaba || PSR || GRP || Tornado ||

Poissa Täikampa

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: Xbox (360)
« Vastaus #17 : 05.11.07 - klo: 22.17 »
Siis saako paremman halvemmalla? Itse ainakin olin lukevinani Gigantin sivuilta, että premium mallissa on hdmi-liitäntä. ????

Poissa Temetski

  • Jäsen
    • Profiili
Vs: Xbox (360)
« Vastaus #18 : 05.11.07 - klo: 22.59 »
Tuli vähän tutkittua asiaa ja huomasin että onhan Premium versiossakin HDMI-liitäntä. Mutta se on tullut niihin vain vähän ajan sisällä eli alunperin Premium-versiossa ei ollut HDMI-liitäntää, mutta uusissa versioissa on.

Eli Premium versiossa on ainakin se HDMI-liitäntä(uusissa),langaton ohjain, HD-AV kaapeli, nettikaapeli ja kuulokemikrofoni. Pro versiosta en ole sittenkään varma, kun ei oikeen mitään tietoa löytynyt... Paikallisen pelikaupan myyjä kertoi että Pro mallissa on paremmat tuulettimet kuin Premiumissa, koska monilla Premium malli on ylikuumentunut ja hajonnut. Tämä Pro versio siis uudempi näistä kahdesta. Ilmeisesti Pro:ssa ei ole HDMI-liitäntää mutta on paremmat tuulettimet. JupeR voisi varmaan selventää mitä kaikkea Pro-versiossa tulee?
||Team Magic B8RS || Futaba || PSR || GRP || Tornado ||

Poissa partajeesus

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Xbox (360)
« Vastaus #19 : 06.11.07 - klo: 00.56 »
monet liikkeet on käyttäneet jo julkaisusta lähtien premium paketista pro nimeä eli kannattaa olla tarkkana mitä ostaa.
ja core versio poistuu markkinoilta nykyisen erän jälkeen ja sen korvaa arcade paketti jossa on kone, langaton ohjain, 256meganen muistikortti ja muutama live arcade peli.

ja kaikilla boxeilla on se microsoftin myöntämä kahden vuoden takuu ja red ring of death tapauksissa kolme vuotta.
Stampede+Ez-run 80A+ez-run 8.5t, Axial AX-10 scorpion ARTR, Tamiya TT-01, Rustler + Mamba max + Ez-run 8.5t

Poissa Täikampa

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: Xbox (360)
« Vastaus #20 : 06.11.07 - klo: 07.26 »
Eli kannattaisiko minun ostaa tuo pro? Tekeekö sillä hdmi-liitännällä mielestänne mitään?

Poissa Täikampa

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: Xbox (360)
« Vastaus #21 : 06.11.07 - klo: 07.29 »
Onko tästä pro versoista, missä on nämä kaikki härpäkkeet, tulossa vastaavaa, mutta uudempaa ja parannuksien kera? Milloinka tulisi?

Poissa Temetski

  • Jäsen
    • Profiili
Vs: Xbox (360)
« Vastaus #22 : 06.11.07 - klo: 10.16 »
Eli kannattaisiko minun ostaa tuo pro? Tekeekö sillä hdmi-liitännällä mielestänne mitään?

Näyttäisi olevan eri kaupoilla eri nimityksiä paketeista joten kannattaa olla tarkkana... Jos sulla ei oo teräväpiirtotelkkua ni et tee HDMI-liitännällä mitään. Kummassakin paketissa tietääkseni kyllä tulee HD AV -kaapeli jonka saa myös teräväpiirtotelkkuun kiinni. Joudut myös ostamaan 50e arvoisen HDMI-kaapelin jos käytät HDMI-porttia.
Eli HDMI-portilla ja kaapelilla saat hieman paremman kuvan ja äänen. En kyllä itse tiedä onko siinä paljoa eroa
HD AV-kaapeliin.
||Team Magic B8RS || Futaba || PSR || GRP || Tornado ||

Poissa partajeesus

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Xbox (360)
« Vastaus #23 : 06.11.07 - klo: 14.13 »
yleinen mielipide on että kuvanlaatu huonoimmasta parempaan menee tässä järjestyksessä:
komposiitti -> S-VIDEO -> RGB -> komponentti -> VGA -> HDMI.

vga:lla tulee terävämpi kuva kuin komponentilla mutta värit ei ole yhtä hyvät, hdmi piuhalla taas on vielä hiukan VGA piuhaa tarkempi kuva ja väritkin ovat paremmat.
tuo tosin on aina telkkari kohtaista eikä normaali puusilmä varmaan huomaa mitään eroa.
itse kyllä huomasin komponentin ja vga:n välisen eron tarkkuudessa mutta ei vga:lla ainakaan minun telsussa värit sen huonommat olleet.
telsuna siis samsung F71 40" full hd ja piuhana halpis joytechin VGA piuha.

joissakin uusissa boxseissahan on jo falcon emot eli uusittu emolevy ja 65nm prossut sekä paranneltu jäähdytys, vitsi piilee siinä että missään kohtaa laatikkoa ei ole mitään infoa onko kyseessä falcon malli vai perus kone.
se että ostaa sen mallin jossa on HDMI liitäntä ei tarkoita että kone olisi falcon malli.
esim. jotkut halo3 edition koneista on falconeja ja jotkut ei ja jos microsoftilta kysyy että miten olisi mahdollista erottaa vaikka sarjanumeron perusteella falcon mallit vanhoista koneista niin vastausta ei saa.
Stampede+Ez-run 80A+ez-run 8.5t, Axial AX-10 scorpion ARTR, Tamiya TT-01, Rustler + Mamba max + Ez-run 8.5t

Poissa Henkkaa

  • Jäsen
    • Profiili
Vs: Xbox (360)
« Vastaus #24 : 06.11.07 - klo: 19.22 »
Kverilla alko xbox 360:sessä palaa punanen valo siinä napin ympärillä ja se oli siinä POX!

Poissa Täikampa

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: Xbox (360)
« Vastaus #25 : 06.11.07 - klo: 19.47 »
Kannattaako erillistä hd-boksia ostaa?
« Viimeksi muokattu: 06.11.07 - klo: 20.05 kirjoittanut Täikampa »

Poissa Täikampa

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: Xbox (360)
« Vastaus #26 : 06.11.07 - klo: 20.08 »
Onko kellään tietoa, että onko rakkineesta tulossa lähi aikoina semmoista versiota, jossa on nämä kaikki kuulokkeet ja ja muut härpäkkeet ja hdmi-liitännän kera?

Poissa Jingizu

  • Jäsen
    • Profiili
Vs: Xbox (360)
« Vastaus #27 : 06.11.07 - klo: 20.48 »
Onko kellään tietoa, että onko rakkineesta tulossa lähi aikoina semmoista versiota, jossa on nämä kaikki kuulokkeet ja ja muut härpäkkeet ja hdmi-liitännän kera?

on tullut jo, ainakin itse ostin toisen boxin tossa kuukausi takaperin. ja oli kaikki härpäkkeet mukana + hdmi.

Poissa Täikampa

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: Xbox (360)
« Vastaus #28 : 06.11.07 - klo: 21.03 »
Mikä malli tämä oli? Paljonko maksoi? Oletko ollut tyytyväinen?

Poissa Jingizu

  • Jäsen
    • Profiili
Vs: Xbox (360)
« Vastaus #29 : 06.11.07 - klo: 22.51 »
Mikä malli tämä oli? Paljonko maksoi? Oletko ollut tyytyväinen?

hmm, kun muistais mallin. mukana siis langaton ohjain, headset, piuhat, konsoli, akkku ohjaimeen. oli diili tilt gameshopissa kun siellä käväsin. makso jotain päälle alle 400, mukaan sai valita viel 2 peliäkin. niin ja live aikaakin tuli jonkin verran. niin ja kovokin löytyy. + hdmi ja paranneltu sisuskaluja.