Moikka,
eka auto hankittu Traxxas Slash 4x4. Ohjain Sanwa MX-V. Akku Nimh.
1) Nopeussäätimen kalibrointi, VXL-3s.
Luulen, että kalibrointia ei ole tehty oikein, koska se meni pakkia kun antoi kaasua. Käänsin ohjaimesta kaasun REW asentoon.
Olen yrittänyt tehdä ESC kalibrointia useaan kertaan, olen katsonut monta videota jootuubista ja lukenyt foorumeita ja manuaalia mutta ei vaan meinaa onnistua.. Joten löytyisiköhän täältä apua tähän ongelmaan.
2) Ohjaus on myös väärinpäin. Muutin myös sen ohjaimesta toisinpäin, että päästiin kokeilemaan autoa.
Onkohan mulla liittimet väärinpäin vastaanottimessa. Niissä on pieni viiste toisessa reunassa, sitä ei saa laitettua toisinpäin. Vai saako?
3) Kysymys vastaanottimen AA-paristokotelosta ja on/off kytkimsestä.
Pitääkö se olla kiinni ajon aikana? Vai ottaako virrat ajoakusta?
Pitääkö tuo olla kytkettynä, kun tekee esc kalibrointia?
4) Onko esc modella väliä (sport, race, training), kun tehdään kalibrointia?
5) Nämä on luultavasti onnistuneita esc säätöjä:
- Moden sain laitettua training asentoon (kolme vilkkua) ja pakki toimii.
- Ajon aikana palaa punainen valo, pitäs olla Nimh akku asetus päällä. (Laskeva äänimerkki.)
Tällaisia mietteitä noviisilla.
terveisin Axu