Hieno ilta Lavangossa. Laitoin 14T pinjonin, ok huiput vähän tippui mutta ajattelin sen laskevan lämpöjä ja helpottavan yliyrittämistä (= liian kovaa tilanteisiin).
Taisi kannattaa kun alitin vihdoin itselle maagisen 41 sek.
Tosin niitä läppejä taisi olla yksi vahinko, muut nopeat oli luokkaa 41,5 sek.
Polttiksillahan mennään parhaassa tapauksessa paljon kovempaa, mutta hyvä tämäkin; ei kuitenkaan polttikset painelleet ohi oikealta ja vasemmalta, kyllä se hyvää vääntöä oli useimmissa tapauksissa.
Mukavasti porukkaa ja seuraa, kiitos the Surgeon "Yuichi" Hattuselle alatukivarresta, kun sain ekan osan rikki autosta ja Juho tarjosi varaosan. Tuosta onkin kuulemma tullut jo C-osaa, täytyy hommata niitä.
Alle olin laittanut violetit (purple) iskarijouset, ei mielestäni ainakaan vakiomustia
huonommat ja kello todistaa samaa.
M. Kettusen kanssa taottiin myös etu hinge pin holder / caster block suoraksi, oli aika hyvin vääntynyt matkalla. Kiitos avusta. Myös ulostulot ovat vaihtokunnossa, tilasin kevennetyt jotka eivät olleet tässä e-mallissa vakiona kuten Kanai -malleissa.
Hieno ilta tosiaan!