Tuli sitten sekaannuttua tälläiseen Maverick - RedCat - HSP monsteriin tai mikä lie onkaan
RedCat Rampage MT V3 kori, jota muokattu putkea varten sopivaksi.
Moottorina vakiokuntoinen Zenoah G320RC, DDM billet imusarja teflon tiivisteillä, HPI Bajan vakio putsari ja kallistettu putsarinpohja, Red Neck pre-filter, lohkon ilmanotto verkotettu, CY puhallinkotelo, modattu G320 kytkinkoppa, CY-kytkimen kannatin, mitkä-lie kytkinpalat, pakista löytynyt 6000rpm jousi, Outerwearsit putsarissa ja vetokäynnistimessä. Alumiininen moottoripukki, alu jarru ja -keskidiffin kiinikkeet. Polttoaineletkut uusittu tycon letkuilla ja tankki käännetty toisinpäin helpottamaan tankkausta.
DDM Dominator putki, meteli sen mukainen.
Tukivarsiin vaihdettu 6mm 12.9 pultit nylock muttereilla niiden orkkis E-sokka/tappi viritysten tilallle, etu jäykkäri vaihdettu alumiiniseen HSP:n jäykkäriin, takavetareissa Bajan suojakumit ulommissa nivelissä. Tukivarret päivittynee V3-mallisiin jos nuo pettävät, diffit saattavat olla tässä jo V3 mallista. Servo saver vaihtunee HSP:n aluversioon jos tarvetta. Radiona Sanwa MT-4 / RX-461, Killer Super Bee, korotettu radiokotelo ja HPI 4300mAh akku. Servot toistaiseksi vakiot, vaihtunee Savöx:n jos/kun pettävät.
Ensimmäiset koeajot ajettu...jarrupalat pitää säätää, liikaa välystä ja vivustoakin muokata, mutta muuten vaikuttaa toimivalta kunhan koneen saa ajettua sisään. Yllättävän ketterä kun luulin että tämä tarvii lentokentän kääntymiseen, ei todellakaan tarvi...renkaat taipuvaiset woblaamaan, pitänee avata ja katsoa onko foamit miten paikoillaan kun kaikki renkaat ei woblaa läheskään yhtä paljon.
Kovempaan vauhtiin varmaan syytä vaihtaa pyöriksi Bajan takapyörät ja Trencherit....niin ja Verticon 24mm hex adabterit.
Mukava vaihteeksi olla myös bensa-monsteri, niin voi vapaammin ajella missä vaan