Kirjoittaja Aihe: Vintage Touring Racing, VTR-10  (Luettu 984489 kertaa)

0 jäsentä ja 2 Vierasta katselee tätä aihetta.

Poissa tvih

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: Vintage Touring Racing, VTR-10
« Vastaus #3630 : 26.06.17 - klo: 05.58 »
Laskeskelin tuossa että muuten vaan ajettava Porsche tulis ainakin puolta halvemmaksi kuin kisa-Porsche, vaikka saisi käyttää vapaasti valittavaa 17.5t moottoria säännöissä listattujen sijaan. Taitaa jäädä haaveeksi kisat, kun sitten kerran kuitenkin varmaan ainoaksi kisaksi jäisi Äänekoski vuosittain. Harmittelin aiemmin myös kun paikallinen Short Course-kisa jäi pari viikkoa sitten käymättä, mutta näin jälkikäteen noita sääntöjä lukiessa totesin että ei ois ollu rahaa kuitenkaan kun ois tarttenu molempiin autoihin uudet renkaat sääntöjen takia. Tämmöstä tää on, harrastaminen, ei helppoa eikä halpaa :P

Harmi kuitenkin kun Jyväskylässä ei ole touring-rataa, autottomana (eli siis 1:1 auto) Laukaan ulkorata ja Äänekosken sisärata tulee hankalaksi ja/tai kalliiksi. Toinen harmi tuo aina käytettävissä olevan ajanoton puute paikallisradalla (ja Laukaalla), sitten taas joku LapSnapper maksais maltaita ja asennusongelmansa siinä vielä lisäksi. Antaishan se vaan autoluokasta riippumatta motivaatiota treenaamiseen kun sais seurattua aikojen nopeutumista vaikkei kisoihin sitten pääsisikään.

Poissa -Petsku-

  • EPUArc
    • Profiili
Vs: Vintage Touring Racing, VTR-10
« Vastaus #3631 : 30.06.17 - klo: 07.32 »
PROTOform on julkaisemassa uutta pyörää VTA luokkaan

http://www.rccaraction.com/teaser-protoform-vta-spec-tire/

Mitäs VTR:n suhteen? otetaanko tuo pyörä käyttöön meilläkin? Mitähän mahtaa tapahtua nykyiselle HPI:n pyörälle?
« Viimeksi muokattu: 30.06.17 - klo: 08.12 kirjoittanut -Petsku- »

Poissa Coyote81

  • Jäsen
    • Profiili
Vs: Vintage Touring Racing, VTR-10
« Vastaus #3632 : 07.08.17 - klo: 20.04 »
Jokohan sitä mahtais enskaudella keretä taas mukaan suhailemaan  :wink:

Team Associated TC6, Team Associated TC6.1, Team Associatted 12r5, Serpent F110

Poissa tvih

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: Vintage Touring Racing, VTR-10
« Vastaus #3633 : 10.09.17 - klo: 01.09 »
Laitetaas tänne etten kerhokisaketjua spämmää sinänsä offtopicilla...

Elikkäs, siinä missä renkaita saa Suomesta niin kumma kun HPI:n vintage-vanteita ei tahdo suoraan varastosta saada mistään. Sinälläänhän vanne on kyllä säännöissä vapaa kunhan ei levy ole, mutta Porscheen tarttee tuon leveämmän takarenkaan että näyttää fiksulta ja "scalelta". 31mm vanteita (tai edes +/- 1mm) ei hirveästi tunnu muiltakaan valmistajilta löytyvän. Tamiyan Porschen vanteet olis 26 ja 30mm, mutta ei taida noidenkaan saatavuudessa kehumista olla. Toisaalta, vanteille tulis hintaa 22 halvimillaan, korille ~40€, ja koko TT-02 Porschen missä tulis molemmat saa Euroopasta ajoittain halvimmillaan jopa satkulla... ei jäis paljon alustalle hintaa vaikka ostaiskin erillisen ajoalustan ;)

Poissa MonsTTer

  • Kymen Pienoisautokerho
    • Profiili
    • KyPak
Vs: Vintage Touring Racing, VTR-10
« Vastaus #3634 : 13.09.17 - klo: 19.36 »
Taakse voi myös laittaa leveämmällä offsetillä olevat vanteet, itellä olikin juuri possun kopan kanssa edessä 3mm ja takana 6mm levittävät hpi:n normi vanteet.
Renkaista vaan pitää leikata sivulärpäke pois.
(o\_!_/o)

Poissa tvih

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: Vintage Touring Racing, VTR-10
« Vastaus #3635 : 14.09.17 - klo: 00.22 »
Noi 31mm vanteethan on itsessään 6mm offsetilla. Noh, löytyi noita lopulta sen verran että eiköhän sitä renkaat alle saa jahka pääsee tilailemaan asti.

Poissa -Petsku-

  • EPUArc
    • Profiili
Vs: Vintage Touring Racing, VTR-10
« Vastaus #3636 : 19.09.17 - klo: 08.26 »
Jos käyttää jotain muuta vannetta, kuin Vintage vannetta, niin kannattaa sen lärpäkkeen leikkaamisen lisäksi liimata ne renkaat "väärinpäin". Eli se leikattu lirpake sisälleppäin niin tulee tyylikkäämmän näköset.