CAI: TRINITY REFLEX = K-FACTORY KYOSHO V-ONE R
Assoa en suosittele sen takia, että se on sähköturisti, johon on laitettu polttiskone. Autoa on maailmalla arvosteltu huonon kestävyyden johdosta, kun sitä ei ole suunniteltu polttikseksi.
Vaikka olenkin vannoutunut Kyosho fani, suosittelen sinulle Mugenin uutta MTX-3 vai mikä se nyt onkaan. Varaosapalvelu pelaa ja Raikkaan Tonylla on asiantuntemusta polttisten sarallakin. Ja varmasti on nopea auto!
Tuota en tiennytkään...Kyosho onkin trinity tai toisinpäin :lol: :lol:
Mutta Mugen MTX-3 ja Serpent 705 ovat lähes kopioita toisitaan, kumpi sitten on matkinut kutakin.
Höpö, höpö Toni, et Toni nähtävästi ole tutustunut TC3:seen nimittäin autoissa ei ole mitään samaa verrattuna NTC3:seen, muutakuin, että molemmat on nopeimpia autoja tällä hetkellä. kestävyydestä voidaan olla montaa mieltä, minä en ikinä vaihda remmejä + rattaita jos vaikka auto lipsahtaa sattumalta pois radalta.... kardaani pelillä vain lisää hanaa ja taas mentiin 8).
Associated Nitro TC3 on kehitetty polttiskisa-autoksi ihan Asson itsensä toimesta alusta saakka. Ensi kesänä kun Leväsen Juho toivottavasti ajaa treeni mielessä Asso NTC3 autolla nähdään miten pelit kulkee
Mitä varaosa palveluun tulee RC-pisteen varaosapalvelu on yleisesti tunnustettu maan parhaaksi!!!
Tony todella omaa paljon tietämystä polttiksista ja nimenomaan niistä.