Kirjoittaja Aihe: Team Losi LST  (Luettu 149072 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa rs tuning

  • Veteraani
    • Profiili
Team Losi LST
« Vastaus #390 : 12.08.05 - klo: 19.59 »
Lainaus käyttäjältä: "hanzu12"
Tänään rupesin jatkamaan sisään ajo no toinen etäisy niin vetolaitten laakeri hjirtti eli oli kokoajan kiinni. No uusi laakeri kiinni sain käntiin sitten sammui vetäisy laakeri ei ottanu ollenkaan. Uus vetäisy nyt otti vähä no sain käntiin.

Eikös siitä ollu jo puhetta että laitat siitä alkuperäsestä koneesta sen
rototakalevyn? Eihän noin isossa koneessa toi narustartti toimi, kun ei
tahdo pienemmissäkään toimia :wink:
If i had all of the money that i´ve spent on cars... I would spend it all on cars

Mika R

  • Vieras
Team Losi LST
« Vastaus #391 : 12.08.05 - klo: 20.16 »
Mikä toi Hanzun kone on? Ja mikä siinä on ongelma - lämpötilako? Ei kai se nyt voi olla ongelma vaan se että kulkee.. sisäänajossa ilmeisesti vielä?
Mistä keksit että pitää olla 110C ?

Poissa hanzu12

  • Veteraani
    • Profiili
Team Losi LST
« Vastaus #392 : 12.08.05 - klo: 20.40 »
Jos otetaan manuaali käteen niin siinä on että ei alle 90 eikä yli 110c. Alaneula on niin rikkaala että ei meinaa tyhjäkäyntiä käydä.  Kyllä sillä lämöllä on väliä Kone kyllä käyy mutta löpö kiehuu kassaris ja käynti seillaa.
Kyllä 1/1 auto menee kans vaikka on lämmöt piikis se vaan kosohtaa yhtä äkkiä.

Niin ja tota vetonarua vertasin kyoshoon. En toki oo omistanu mitään parempaa kyosho.

Miten muuten muilla on toi bensan suodatin mulla se on koonen ja tankin välis eli seki kuumenee aika paljon se voi vaikuttaa myös.

Mika R

  • Vieras
Team Losi LST
« Vastaus #393 : 12.08.05 - klo: 20.55 »
Jees jees, unohdetaan kysho ;-)

Mikä kone toi on? Onko siinä alumiinikaasari? No se on tietty vähän huono koska gaso kiehahtaa mutta ei toi nyt vielä mitään ole minusta... Ossin tulppa ei välttämättä sovi hyvin jos ei ossin kone (tai joku muu japsi ja yleensä se on noille isommille koneille OS #8 muistaakseni)

Odotas nyt.. jos auto on vielä sisäänajossa niin käynti takuulla seilaa ja pitkään uusi kone käy kuumempanakin. Jos on, niin tee kuten manuska sanoo mutta unohda ne lämmöt. Mitä gasoa sulla muuten on?

Jos ei ole sisäänajossa niin kiristä pääneulaa niin että kulkee täydellä kaasulla kovaa. Sitten alaneula niin että lähteekin mukavasti eikä sammuile.

Onko se suodatin moottorissa kiinni? (koska lämpenee) irrota se siitä ja alkuun voit sen jättää poiskin ja laittaa takas ku homma alkaa toimia.

Poissa rs tuning

  • Veteraani
    • Profiili
Team Losi LST
« Vastaus #394 : 12.08.05 - klo: 20.58 »
Lainaus käyttäjältä: "Mika"
Mikä toi Hanzun kone on? Ja mikä siinä on ongelma - lämpötilako? Ei kai se nyt voi olla ongelma vaan se että kulkee.. sisäänajossa ilmeisesti vielä?
Mistä keksit että pitää olla 110C ?

Ei kerkee kulkemaankaan ku lämpenee liikaa!

Munki oma sammui aina kun nousi mittarin mukaan 135c nurkille
eli kyllä täs LST:n vakio .26 koneessa on lämöillä väliä ja munkin
oma vaatii (muihin monsuhin verrattuna) yllättävän pitkän lämmittelyn
ei riitä pari kaasutusta lankulla niinku muilla riitti ulvilassa (savage racessa)

On sisäänajossa, kun tuli uus kone käytetyn auton mukana.
If i had all of the money that i´ve spent on cars... I would spend it all on cars

Poissa Tomsson

  • Ulvilan RC-rata
    • Profiili
Team Losi LST
« Vastaus #395 : 12.08.05 - klo: 20.59 »
Ei oikein muuta osaa sanoa kuin, että eipä olisi ensimmäinen ei ossin kone joka ei toimi ossin tulpilla.  :roll:
allekiroitus

Poissa rs tuning

  • Veteraani
    • Profiili
Team Losi LST
« Vastaus #396 : 12.08.05 - klo: 21.01 »
Lainaus käyttäjältä: "hanzu12"
Miten muuten muilla on toi bensan suodatin mulla se on koonen ja tankin välis eli seki kuumenee aika paljon se voi vaikuttaa myös.

Mullaki se oli kannen ja tankin välissä, mutta laitoin pidemmät letkut
niin suodatin on nyt enemmän tankin päällä, mutta kyllä se mulla jotenki
toimi jo ennen tätä vaikka säädöt oli mettäs, eli ei pelkästään siitä ainakaan
johdu.
If i had all of the money that i´ve spent on cars... I would spend it all on cars

Poissa rs tuning

  • Veteraani
    • Profiili
Team Losi LST
« Vastaus #397 : 12.08.05 - klo: 21.04 »
joo se OSsin tulppa kannattaa varmaan heittää hehkun testitulpaksi
koska ensinnäkin se on liian lyhyt ja mun mielestä se jo riittää syyksi.
If i had all of the money that i´ve spent on cars... I would spend it all on cars

Mika R

  • Vieras
Team Losi LST
« Vastaus #398 : 12.08.05 - klo: 21.05 »
no se on mahdollista että sisäänajossa käynti seilaa, paljon nitro% ?
eikö se auta että antaa kaasua?

kiristäkää alaneulaa 5 min kerrallaan niin että pysyy käynnissä eikä sammu
pääneulaan ei tarvitse koskea, vasta kun pysyy käynnissä, sitten alatte kiristää sitä tankillisten välissä 5 min kerrallaan ja jäähdytys

5 min = 5 astetta

Poissa hanzu12

  • Veteraani
    • Profiili
Team Losi LST
« Vastaus #399 : 12.08.05 - klo: 21.12 »
Poltto aine on 16% byron. On mulla 2kpl rossin 3 tulppa mutta samat lämmöt on silti. Oon ajanu jo 8 tankkia eli eikö sisään ajot oo kohta ajettu. Silloin kun anoin käydä tyhjä käyntiä ilma kytkintä lämmöt oli 70c heti kun laittoi kytkin kellon kiinni oli 100c. Kytkin on uusi otta  myöhään kiinni. Aluksi oli coolpower 15% ainetta ja nyt vaihtui tohon byroniin.
Tässä lähellä ei oo varmaan ketään kisa kuskia. Jos menis joskus vaasan radalle joku säätelis sitä siellä.

Kyllä mugenin ja kyoshot oon saanu jotenkin säätöihin.

Poissa Sami L

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Team Losi LST
« Vastaus #400 : 12.08.05 - klo: 21.25 »
( 5min = 30° )
Tiedätkö miksi olet mekaanikko?
Sinulla on kädet mutta ei aivoja. -AbuD.

Poissa rs tuning

  • Veteraani
    • Profiili
Team Losi LST
« Vastaus #401 : 12.08.05 - klo: 21.42 »
Lainaus käyttäjältä: "hanzu12"
Poltto aine on 16% byron. On mulla 2kpl rossin 3 tulppa mutta samat lämmöt on silti. Oon ajanu jo 8 tankkia eli eikö sisään ajot oo kohta ajettu. Silloin kun anoin käydä tyhjä käyntiä ilma kytkintä lämmöt oli 70c heti kun laittoi kytkin kellon kiinni oli 100c. Kytkin on uusi otta  myöhään kiinni. Aluksi oli coolpower 15% ainetta ja nyt vaihtui tohon byroniin.
Tässä lähellä ei oo varmaan ketään kisa kuskia. Jos menis joskus vaasan radalle joku säätelis sitä siellä.

Kyllä mugenin ja kyoshot oon saanu jotenkin säätöihin.

Eipä vaasassakaan oo muita kuin minä jotka sitä osais säätää, eikä
mullakaan oo kauheesti kokemusta, mutta toki oon omankin LSTn
säätäny kokeilemalla/säätämällä/kokeilemalla/säätämällä...

Mutta tuu ihmeessä käymään vaikka saisitkin toimimaan jo ennemmin :wink:
If i had all of the money that i´ve spent on cars... I would spend it all on cars

Mika R

  • Vieras
Team Losi LST
« Vastaus #402 : 12.08.05 - klo: 22.55 »
Lainaus käyttäjältä: "Sami L"
( 5min = 30° )


jees! hyvä että korjasi Sami ja kokeile jopa pienemmillä, sorry

Poissa rs tuning

  • Veteraani
    • Profiili
Team Losi LST
« Vastaus #403 : 12.08.05 - klo: 23.42 »
Lainaus käyttäjältä: "hanzu12"
Kyllä mugenin ja kyoshot oon saanu jotenkin säätöihin.

Mullaki on yks mugenin .12 kone ja olihan se helpompi säätää ku oli vaan
yks neula :wink: ,mut onko sulla ollu kaks neulasia?
If i had all of the money that i´ve spent on cars... I would spend it all on cars

Poissa hanzu12

  • Veteraani
    • Profiili
Team Losi LST
« Vastaus #404 : 13.08.05 - klo: 10.30 »
Kyllä mun mugenis on moottori MV12 kahdella neulalla.

Poissa Catiska

  • Veteraani
    • Profiili
    • www.lynxracing.net
Team Losi LST
« Vastaus #405 : 13.08.05 - klo: 18.47 »
Minulla ei ole ollut mitään ongelmia LST:n säätämisessä. Lämmöt pysyy vaikka 80 ast, jos tahtoo, mutta parhaiten se kiekuu 110 - 120 ast. Jos sinulla ei ole HAnzu sitä roton takalevyä, niin voipi tulla ongelmia. Tässä moottorissahan on vähän normaalista poikkeava rakenne, ja siinä roton takalevyssä on myös yksi laakeri, jonka tarkoitus on tukea kampiakselia/yksisuuntalaakeria. Jos sinulla on jokin muu kansi, niin voi olla, että ongelmia seuraa...

Dynamiten moottori vaatii pikkasen aikaa lämmete, mutta oikeissa säädöissä lähtee kiskomaan kyllä parin kaasutuksen jälkeen, ja ainakin minulla vaihtaa ihan suosiolla. Jos on liian rikkaalla, niin silloin menee vähän enemmän aikaa, ennenkuin alkaa käydä kunnolla.
http://www.lynxracing.net 
Carson Gas Devil 4wd, E-MAXX/CC MMM/Plettenberg

Poissa rs tuning

  • Veteraani
    • Profiili
Team Losi LST
« Vastaus #406 : 13.08.05 - klo: 19.09 »
Lainaus käyttäjältä: "brutales"
Jos sinulla ei ole HAnzu sitä roton takalevyä, niin voipi tulla ongelmia. Tässä moottorissahan on vähän normaalista poikkeava rakenne, ja siinä roton takalevyssä on myös yksi laakeri, jonka tarkoitus on tukea kampiakselia/yksisuuntalaakeria. Jos sinulla on jokin muu kansi, niin voi olla, että ongelmia seuraa...

Tossa dynamiten .26 koneessahan on usein narustartti kun erikseen ostaa
ja tohon on tainnu jo Burtsi ostaa uuden koneen jossa siis on se narustartti
alkuperäsenä, mutta jokatapauksessa kannattais vaihtaa siitä hajonneesta
alkuperäsestä koneesta se rotostartti takalevy.
If i had all of the money that i´ve spent on cars... I would spend it all on cars

Poissa hanzu12

  • Veteraani
    • Profiili
Team Losi LST
« Vastaus #407 : 13.08.05 - klo: 20.57 »
Siinä alkuperäisessä koneessa ei ollu roton takalevyä. Mä en taas saa millään lämpöjä pysymään alle 110. Laitoin niin rikkaalle että tyhjkäyntiä ei käyny vaikka oli ruuvi pohjas piti kokoaijan kaasuttaa. Pääruuvi oli 3 1/2 auki lämmöt hetkes 135-140 tulppaa kokeilin novarossin 3:sta ja 5:sta. mode technics 5:sta, OS 5:sta ja jotain hpi vakio tulppia. Kaikilla sama juttu. Nyt rupeaa konstit loppumaan ja HERMOT. Kun ajoin sisään kytkinkello ei ollu alkusi kiinni niin silloin kävi 80c hetikun laitoin sen kkiinni niin meni 100c. Kytkin otta myöhää kiinni eli ei ainakaan se hankaa.
Miten toi takalevy voi vaikuttaa lämpöihin. Naru startti oli kiinni täs konees uutena. Jos saan tämän pelaamaan niin sitten vois ostaa sen takalevyn rotolle.

Poissa Catiska

  • Veteraani
    • Profiili
    • www.lynxracing.net
Team Losi LST
« Vastaus #408 : 13.08.05 - klo: 22.22 »
Eihän olisi kaasuttajan ja lohkon välissä ilmavuotoa?
http://www.lynxracing.net 
Carson Gas Devil 4wd, E-MAXX/CC MMM/Plettenberg

Poissa hanzu12

  • Veteraani
    • Profiili
Team Losi LST
« Vastaus #409 : 13.08.05 - klo: 23.08 »
Ei pitäisi olla. Pitää kokeilla laittaa sinne vähä tiiviste liimaa väliin. Avasin tänään kannen ja kaikki näytti olevan kohdallaa. Kuinka nopeaa ton sylinterin yläkohdan kuuluu kulua. Enää ei jää mäntä niin jumiin tonne ylähä kun alus. Kun motti oli uus niin ei meinannu saada pyöritettyä kammesta mäntää alaha kun se juuttui yläkohtaan (ilma tulppaa) Nyt saa aika helposti.

Sisään ajos oli kyllä rikkaala kun putkesta lens koko ajan löpöä. Asfalttin jäi löpöstä vanaa kun ajoi :lol:

Olis mullakin niin että pitääs hetken lämittää että saa vetään kunolla. Lämmöt on 135c jo 1/10 tankin jälkeen eli noin 2-4min.
Mikä tulppa sulla on Brutales? Ei varmaan sekään vaikuta noin paljoa.


Nyt ei voi ajella kun ei viittiisi hajottaa. Saa nähä että meneekö tämä myynttiin ja rc-autoilla ajelut loppuu kokonaan  :cry: .

Poissa rs tuning

  • Veteraani
    • Profiili
Team Losi LST
« Vastaus #410 : 14.08.05 - klo: 00.51 »
Lainaus käyttäjältä: "hanzu12"
Ei pitäisi olla. Pitää kokeilla laittaa sinne vähä tiiviste liimaa väliin. Avasin tänään kannen ja kaikki näytti olevan kohdallaa. Kuinka nopeaa ton sylinterin yläkohdan kuuluu kulua. Enää ei jää mäntä niin jumiin tonne ylähä kun alus. Kun motti oli uus niin ei meinannu saada pyöritettyä kammesta mäntää alaha kun se juuttui yläkohtaan (ilma tulppaa) Nyt saa aika helposti.

Sisään ajos oli kyllä rikkaala kun putkesta lens koko ajan löpöä. Asfalttin jäi löpöstä vanaa kun ajoi :lol:

Olis mullakin niin että pitääs hetken lämittää että saa vetään kunolla. Lämmöt on 135c jo 1/10 tankin jälkeen eli noin 2-4min.
Mikä tulppa sulla on Brutales? Ei varmaan sekään vaikuta noin paljoa.

Nyt ei voi ajella kun ei viittiisi hajottaa. Saa nähä että meneekö tämä myynttiin ja rc-autoilla ajelut loppuu kokonaan  :cry: .

Tuli muuten mieleen että oliskohan autossa joku tehtaan vika :shock:
Kun kerran Burtsilla oli eka konekin hajonnu niin äkkiä ja kummallisesti
halus siitä pilkkahintaan eroon, esim kytkimessä, vaihteistossa tai diffeissä
jotain joka vastustaa, jos kerran kytkimen kiinnityksen jälkeen rupes lämpenemään :?
Jarrukin saattaa vähä laahata?

Tuntuu kylä pikkuhiljaa siltä että edellinenki kone on joutunu tekemään
ylimääräsen paljo töitä ja jos uuskin lämpenee noin kovaa niin vika voi
tosiaan olla muualla autossa :shock:
If i had all of the money that i´ve spent on cars... I would spend it all on cars

Poissa rs tuning

  • Veteraani
    • Profiili
Team Losi LST
« Vastaus #411 : 14.08.05 - klo: 00.55 »
Lainaus käyttäjältä: "hanzu12"
Nyt ei voi ajella kun ei viittiisi hajottaa. Saa nähä että meneekö tämä myynttiin ja rc-autoilla ajelut loppuu kokonaan  :cry: .

ÄLÄ VAAN PYYHETTÄ KEHÄÄN HEITÄ! Missäs on suomalainen Sisu :wink:

Jos ei muuten löydy vikaa niin raahaa se monsu ja oma hanuris tänne
vaasaan vaikka ens viikonloppuna (tuu kyttäämään 1/10 krossikisoja
samalla :wink: ) niin katotaan sitä autoo ja tutkitaan mun oman kanssa
vierekkäin :!:
If i had all of the money that i´ve spent on cars... I would spend it all on cars

Poissa AK-78

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Team Losi LST
« Vastaus #412 : 14.08.05 - klo: 08.02 »
Olen samaa mieltä rs tuningin kanssa, ettei kannata vielä pyyhettä kehään heittää...liian moni on lopettanut harrastuksen pieneen vastoinkäymiseen.

Itselläkin on ollut ongelmia auton kanssa, mutta niistä on selvitty. Malttia!

Ittellä kun oli O.S:n A5 tulppa käytössä, niin lämmöt oli liian korkeat (kävi jossain 140 asteessa). Ei oikein sovellu kesähelteillä ajeluun. Vaihdoin tulpan sitten kylmempään. Muutenkin minun auton kori on sen mallinen, ettei ilma virtaa tehokkaasti korin sisällä eli ei jäähdytä konetta. Eihän siellä uuden koneen sisällä ole sitä ylimääräistä prikkaa kampiakselin päässä? (en jaksa selata taaksepäin ja katsoa olitko maininnut asiasta). Minulta on mennyt yksi moottori rikki prikan hajoamiseen.

Autoa edestakaisin työntelemällä pitäis kyllä paljastua, jos voimansiirrossa joku paikka ahistaa pahasti.
Team Losi Mini-LST/Monster Baja, Traxxas Summit, LRP Shark 18 MT

Poissa hanzu12

  • Veteraani
    • Profiili
Team Losi LST
« Vastaus #413 : 14.08.05 - klo: 10.29 »
Ei oo sitä prikkaa ainakaan tässä koneessa. (oon kattonu). Kun lykkää maata pitkin niin liikku kyllä tosi helposti kaasun kun päästää niin rullaa vielä pitkästi.
Minkä tulpan sä AK-78 sitten laitoit. Vaikka tuntuu kyllä että ei vaikuta vaikka ajaas millä tulpalla.
Laittaa niin rikkaale että auto lähtee just liikkeelle niin silti lämmöt 135c. Rupeaa jo tuntuun moottori vialta. Samalla lailla tekee se toinen moottori.
Jos myis nämä koneet ja ostais Team Infinity RTR .27 Eikös tämä oo vähä isompi.



Pitää vissiin sorvaalla alumiinistä vesi jäähdytteinen kansi pieni vesi pumppu ja itte tehä syylari ohuesta alumiinista ja 3mm messinki letkusta. Jos sitten lämmöt pysyis alhaalla. Tai ajella järven pohjas  :wink:.

Poissa Pinkki

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Team Losi LST
« Vastaus #414 : 14.08.05 - klo: 11.56 »
Tulipa mieleen,et ootkos kokeillu mitata lämpöjä vaan yhdellä mittarilla?
Mulla oli omassa vehkeessä ongelmia ulvilan sm:ssä just lämpöjen kanssa.
Ei menny mihinkään röpötti vaan kokoajan. Silti oli lämmöt 120-150 asttetta kokoajan(sais käydä 110 asteisena)

Sit hommasin toisen mittarin ja nykyisin  vehkeet pelittää hiukka paremmin.
Tossa on vielä aika erikoista se että se näyttää suht oikein melkein sataan asteeseen,sit tulee 20-50asteen heitto lämpöihin
Diipa daapa

Poissa rs tuning

  • Veteraani
    • Profiili
Team Losi LST
« Vastaus #415 : 14.08.05 - klo: 12.00 »
Lainaus käyttäjältä: "Pinkki"
Tulipa mieleen,et ootkos kokeillu mitata lämpöjä vaan yhdellä mittarilla?
Mulla oli omassa vehkeessä ongelmia ulvilan sm:ssä just lämpöjen kanssa.
Ei menny mihinkään röpötti vaan kokoajan. Silti oli lämmöt 120-150 asttetta kokoajan(sais käydä 110 asteisena)

Sit hommasin toisen mittarin ja nykyisin  vehkeet pelittää hiukka paremmin.
Tossa on vielä aika erikoista se että se näyttää suht oikein melkein sataan asteeseen,sit tulee 20-50asteen heitto lämpöihin

Kun se ongelma ei tunnu olevan pelkästään "lämmöissä" vaan se kuulostaa
siltä että se kuumenee oikeesti niin äkkiä että ei jaksa edes käydä enää
joten tuskin mittarissa on kauheesti vikaa.
If i had all of the money that i´ve spent on cars... I would spend it all on cars

Poissa Pinkki

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Team Losi LST
« Vastaus #416 : 14.08.05 - klo: 12.03 »
Lainaus käyttäjältä: "rs tuning"
Lainaus käyttäjältä: "Pinkki"
Tulipa mieleen,et ootkos kokeillu mitata lämpöjä vaan yhdellä mittarilla?
Mulla oli omassa vehkeessä ongelmia ulvilan sm:ssä just lämpöjen kanssa.
Ei menny mihinkään röpötti vaan kokoajan. Silti oli lämmöt 120-150 asttetta kokoajan(sais käydä 110 asteisena)

Sit hommasin toisen mittarin ja nykyisin  vehkeet pelittää hiukka paremmin.
Tossa on vielä aika erikoista se että se näyttää suht oikein melkein sataan asteeseen,sit tulee 20-50asteen heitto lämpöihin

Kun se ongelma ei tunnu olevan pelkästään "lämmöissä" vaan se kuulostaa
siltä että se kuumenee oikeesti niin äkkiä että ei jaksa edes käydä enää
joten tuskin mittarissa on kauheesti vikaa.


Musta toi kuulostaa vaan siltä että ois niin rikkaalla ettei jaksa käydä.

ja ei kai siitä haittaakaan ole jos kokeilee toisella mittarilla.
Diipa daapa

Poissa hanzu12

  • Veteraani
    • Profiili
Team Losi LST
« Vastaus #417 : 14.08.05 - klo: 12.11 »
Ei pitäisi olla mitarissa. Mitari on ylsi mittari jolla pystyy mittaamaan volltteja, amppeereja, ohm, ym, ym. Siina on sama sellainen johto jonka päässä on lämpö anturi. Mutta jos laittaa esim vähä vettä kanelle niin kiehahtaa iavna heti jopa kanen aivan päältä.

Ei meno oikestaan hyydy kun lämmöt nousee tyhjäkäynti rupeaa vähä heitteleen mutta veto on sama. Jos sammuu niin joutuu vetään noin 10 kertaa että käynnistyy.
Jos kaara ei rupea toimimaan niin epäilen että sitä eikä siitä saatuja rahoja  oo enää ens v-loppuna.  :wink:

Poissa rs tuning

  • Veteraani
    • Profiili
Team Losi LST
« Vastaus #418 : 14.08.05 - klo: 12.11 »
Nojoo, vaikee sanoo mitä se sielä yksikseen säätää, mutta mulla ei oo
ainakaan sammuillu liian rikkaalla seoksella (paitsi ehkä alaseosten takia
en muista varmasti) röpöttää vaan eikä kulje ja käy vaikka kuinka kauan
tyhjäkäyntiäkin, mutta parikertaa kun on ollu liian laihalla niin on kulkenu
hyvin ja sammunu heti parin minuutin jälkeen kun on päästäny tyhjäkäynnille.

Mutta niinkuin ennemmin totesin niin raahaa se auto ja ittes tänne vaasaan,
jos ei oo liian pitkä matka (itte ehdotit ennemmin että saattaisit tulla),
niin katotaan josko sen sais pelittämään ja sit voidaan ottaa pikku kisat
LSTeiden kesken tossa radalla :wink:
If i had all of the money that i´ve spent on cars... I would spend it all on cars

Poissa hanzu12

  • Veteraani
    • Profiili
Team Losi LST
« Vastaus #419 : 14.08.05 - klo: 12.18 »
Tänään joudun ehkä käymään vaasas yhtä 1/1 autoa kattomas.  Ei tämä saamu heti kun on vetäny täydet vaan kierrokset rupeaa kiipumaan ja samalla röpötys lisääntyy ja sitten sammuu. Sitten kun saa käytiin niin röpötää hetken ja sitten vasta jaksaa lähteä.
Pitää laittaa mugenin kone kun se toimii niinkuin junan vessa.