RTR laitetta hieman jo päässyt ajamaan. Jännä kevätalennus oli muuten kun Durango on itse tiputtanut juuri hintaa vähän reilummin
http://www.team-durango.com/race-cars/desc210rtr/
Onhan tuo muuten ihan asiallinen laite kolmen kesän Blitzailujen jälkeen, mutta jo mainitut asiat ovat itseänikin ihmetyttäneet. Ymmärrän että kisalaitteessa(tilanteessa) ei saa olla pakkia, mutta miksi normaalisti ohjelmoitavissa olevasta Cirtixin säätimestä on koko vaihtoehto otettu pois tähän rtr-ruoskaan? En kisaa, joten jos pakilla pääsee yhdestäkin jumista pois, niin se on pop. No ei sen väliä, turhan tuhnut sähköt nuo on meidän radalle, joten nappasin Blitzistä ja tiesin asian ennen ostoa. Servosaver on muinaisvitsi viidentoista vuoden takaa. Etujouset myös ihmetyttää ja eritoten niiden lyhyys. Etupään joustosta ei saa niin hyvää millään kuin takapäästä drooppeineen ja muutenkin toinen etuiskari vuotaa jo heti uutena. Pitää iskarit käydä läpi ja toivoa että on vain joku löysässä ettei nyt uutta tarvi korjaamaan alkaa.
Eiköhän tuosta ajettava muotoudu, kunhan korisokkien reiätkin vähän väljistyy
Tuossa oli pajon syitä jonka takia en RTR mallia harkinnut 15s pidempää
Minkä takia on silkkaa omaa syytä jos ei sitä huolla ennen ekaa ajoa RTR pitäisi olla joo valmis ajettava mutta sitähän ne eivät kyllä sillee ikinä ole joten ei voida enää sitä edes olettaa
Tais olla tosiaan noin 30€ kitin ja rtr:n ero kun ostin muutava viikko sitten, en kyllä harkinnut minäkään 15s pisempään ja rtr:ään päädyin. Vakiosähköjä en servoa lukuunottamatta edes testannut, servo vaihtui 1 akullisen jälkeen
.
Vakio jousilla ajelin muutaman akun, kun läpsykkään vertaa niin paremman tuntunen se kokonaisuudessaan oli vaikka läpsykkä jonkin verran on tullut hipisteltyä. Yhdessä iskarissa oli vajetta tehtaan jäljiltä kun vaihdoin öljyt ja samalla valkoset jouset keltaisella täplällä.
Diffiä en oo purkanut kun ihan hyvin tuntuu toimivan.
Perstuntumalta parin akun jälkeen jo nopiampi kun läpsykkä, helppo ja tasapainoinen vaikka kunnollisilla renkailla ei oo vielä päässy ajamaan, ja rm3 setupilla mennään.
Oon ollut kyllä tyytyväinen autoon, n.25-30 akkua eikä mitään vielä rikki, vaikka pari ajovirhettä mukaan mahtuu
en oo tainnu läpsykällä päästä samaan.