Kirjoittaja Aihe: Team Durango DESC210 2wd SC truck  (Luettu 265741 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa risla

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Team Durango DESC210 2wd SC truck
« Vastaus #330 : 05.07.13 - klo: 16.27 »
juurikin sitä. mä aattelin et ei tarvii kui heittää se ratas sinne ja on the roud, mutta ei se ollukaan ihan niin.
nyt on homma selvä mitenkä tuo oikein tehdää, sais vaan sen laakerin joskus ens viikol

Poissa *HOKE*

  • The Doctor
    • Profiili
Vs: Team Durango DESC210 2wd SC truck
« Vastaus #331 : 06.07.13 - klo: 00.21 »
Jos ainoastaan muutat boksin nelirattaiseksi niin se pieni laakeri ei muuta paikkaa ollenkaan...
Sillon kylläkin auto lähtee pakittamaan jos moottori pysyy samassa paikassa kuin ennenkin ja lisäät neljännen rattaan.

Se pikkulaakeri on aina spurrista katsottuna vastakkaisella puolella, eli sillä puolella missä on slipperin jousi ja säätömutteri.

Jos tarkoitus on tehdä takamoottorinen neliratas boksi niin silloin kaikki periaatteessa vaihtaa puolta.
Eli moottorilevy siirtyy auton vasemmalle puolelle... Tällöin tottakai siirtyy myös pikkulaakeri moottorilevyn vastakkaiselle puolelle.

Pikkulaakeri vaihtaa paikkaa vain ja ainoastaan silloin kun moottorilevy vaihtaa puolta.

Poissa MiG-77

  • KUArc
    • Profiili
Vs: Team Durango DESC210 2wd SC truck
« Vastaus #332 : 12.07.13 - klo: 21.00 »
No nyt on oma DESC210 päivittynyt 8.5 lankaisella speed passion competition moottorilla ja meni 24 hampaisella pinjonilla jo aivan liian kovaa taitoihin nähden. Myöskään omaliimatteiset renkaat eivät enää kestäneet vanteilla (liekkö liimaajassa vika...  :angel:). No nyt vaihdettu 22 hampainen pinjoni ja ainakaan vielä ei ole renkaat lähteneet irti (Liekkö liimaajassa edelleen vika vai auttoikohan extra satsi liimaa  :angel:)


Poissa Tubee

  • Tulokas
    • Profiili
Vs: Team Durango DESC210 2wd SC truck
« Vastaus #333 : 18.07.13 - klo: 13.27 »
Tämän olisi voinut varmaan laittaa Noobi-puolelle tai Minkä auton ostan -ketjuunkin, mutta DESC210:ä on tullut mietittyä nyt jonkin aikaa ekaksi SC-tuuppariksi, ja siitä pari kysymystä.

- Aloittelijalle RTR varmaan riittää hyvin, jos tarkoitus on aluksi lähinnä ajella pihaa ja rataa harjoittelumielessä?
- Onko RTR:ssä ja Kit-versiossa osien laadun suhteen merkittäviä eroja, vai onko (DESC210R) Kit sama runko ilman sähköjä?
- Vaatiiko DESC210 Lipot vai käykö pötkömalliset 7,2V Nimh-akut (oikea nimitys hakusessa)?
- Onko RTR hyvä aihio lähteä päivittämään siihen parempaa moottoria, noparia, laadukkaampaa osaa jne jos nälkä, innostus ja osaaminen kasvaa? (eli jälleen onko merkittäviä eroja DESC210Rään).
- Saako RTRää tällä hetkellä mistään, ainakin useimmista suomalaisista firmoista näyttää olevan tilapäisesti väliaikaisesti loppu.

Kiitos vastauksista!
1992 Schumacher Cougar Club10 (Cougar2)
Team Durango DESC210

Poissa Soo

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: Team Durango DESC210 2wd SC truck
« Vastaus #334 : 18.07.13 - klo: 13.37 »
Saa Briteistä edullisesti:

http://www.rccarshop.co.uk/index.php/rtr-models/off-road-electric/td102018-team-durango-desc210-race-ready-rtr-red.html

- Samat osat
- Lipot ja Nimh käy
- Jos päivitykset mielessä, niin kitti parempi lähtökohta

Poissa PaavoNokkava

  • TamUA
    • Profiili
Vs: Team Durango DESC210 2wd SC truck
« Vastaus #335 : 18.07.13 - klo: 14.16 »
Saa Briteistä edullisesti:

http://www.rccarshop.co.uk/index.php/rtr-models/off-road-electric/td102018-team-durango-desc210-race-ready-rtr-red.html

- Samat osat
- Lipot ja Nimh käy
- Jos päivitykset mielessä, niin kitti parempi lähtökohta

In Finland we call this "reilu meininki"  :grin: Assot ja Schumit muistatte tilata Suomesta, mutta muut voitte tilata ulkomailta  :grin: :grin:
[PRCA] [TamUa]

Poissa Blaze

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Team Durango DESC210 2wd SC truck
« Vastaus #336 : 18.07.13 - klo: 14.23 »
Voisiko selitys olla hinnoissa?

Poissa Volvospede

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: Team Durango DESC210 2wd SC truck
« Vastaus #337 : 18.07.13 - klo: 14.29 »
RTR on osiltaan muuten sama, mutta ei sisällä muutososia 4 rattaiseks keskimoottoriks. Kitissä ne osat tulee. Moni ajaa kisaa keskimoottorilla, takamoottorinen ehkä kuitenkin aloittelijalle helpompi. RTR:llä pääsee hyvin alkuun, meillä on niitä kerholla junnujen kokeilukäytössä 4kpl ja hienosti pelaa. Joskus kovasti törmäillessä hajoaa takatukivarren saranatapin pidike, mutta ne voi vaihtaa vahvemmaksi.

Mielestäni RTR on hyvä aihio aloittelijalle jolla pärjää sellasenaan ja jota voi myöhemmin parannella halutessaan.
Se kauppias älähtää johon kalikka kalahtaa! :-)

Poissa MiG-77

  • KUArc
    • Profiili
Vs: Team Durango DESC210 2wd SC truck
« Vastaus #338 : 18.07.13 - klo: 17.57 »
RTR on osiltaan muuten sama, mutta ei sisällä muutososia 4 rattaiseks keskimoottoriks. Kitissä ne osat tulee. Moni ajaa kisaa keskimoottorilla, takamoottorinen ehkä kuitenkin aloittelijalle helpompi. RTR:llä pääsee hyvin alkuun, meillä on niitä kerholla junnujen kokeilukäytössä 4kpl ja hienosti pelaa. Joskus kovasti törmäillessä hajoaa takatukivarren saranatapin pidike, mutta ne voi vaihtaa vahvemmaksi.

Toinen ero on että RTR paketissa tulee ratasdiffi ja kitissä kuuladiffi.

Lainaus
Mielestäni RTR on hyvä aihio aloittelijalle jolla pärjää sellasenaan ja jota voi myöhemmin parannella halutessaan.

Täysin samaa mieletä. Omaa RTR DESC210:ä ei enää mikään erota kitti versiosta. Kaikki sähköt on päivitetty ja muutama viri-osakin jo paikoillaan.
« Viimeksi muokattu: 18.07.13 - klo: 18.00 kirjoittanut MiG-77 »

Poissa Temmu

  • Jäsen
    • Profiili
Vs: Team Durango DESC210 2wd SC truck
« Vastaus #339 : 18.07.13 - klo: 22.21 »
RTR versiossa on muutos osat takamoottorista keskimoottoriseen, mutta ei 4 rattaan lisäämiseen tarvittavia osia. Servo ei mikään hääppönen...
TD Desc410 , TD Desc210

Poissa Tubee

  • Tulokas
    • Profiili
Vs: Team Durango DESC210 2wd SC truck
« Vastaus #340 : 19.07.13 - klo: 07.31 »
Kiitos hyvistä vastauksista.

Päädyn todennäköisesti lopulta kittiin, koska entuudestaan löytyy RTR-paketin tasoiset sähköt ja suurimpana se että kitin pääsee rakentamaan itse sekä maalaamaan omannäköisen korin, pelkkä korin ostaminen RTR:n päälle näytti kohtalaisen kalliilta (45€).

Käytännössä ainoa puute on moottori, entuudestaan sopivaa ei ole mutta joku 12.5 - 13.5 riittänee aloitteluun (noparin rajat tulee 12T). Sitten myöhemmin voisi päivittää parempaan moottoriin ja samalla kunnon nopariin, ja nuohan olisi molemmat tullut eteen myös RTRssä.

Jos jollain on jäänyt vaikkapa RTR-moottori ylimääräiseksi, voi laitella siitä privaa. Se taisi kai olla 13.5T eli nykyinen noparikin sen kestäisi.
1992 Schumacher Cougar Club10 (Cougar2)
Team Durango DESC210

Poissa risla

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Team Durango DESC210 2wd SC truck
« Vastaus #341 : 21.07.13 - klo: 19.46 »
ny ois sitten oikein tehty tuo rm4 mikä pitäis olla vissiin todella huonolle pidolle?
mulla ei fysiikka niin hallussa ole mutta eikö sen moottorin pitänyt pyöriä taakse päin että hyrrävoimat painaa perää alas? vai mitenkä se oli? no kumminkin tuossa versiossa se moottori pyörii meno suuntaan...

viisaampi voi vääntää vaikka rautalngas teorian :laugh:

Poissa MiG-77

  • KUArc
    • Profiili
Vs: Team Durango DESC210 2wd SC truck
« Vastaus #342 : 21.07.13 - klo: 21.40 »
ny ois sitten oikein tehty tuo rm4 mikä pitäis olla vissiin todella huonolle pidolle?
mulla ei fysiikka niin hallussa ole mutta eikö sen moottorin pitänyt pyöriä taakse päin että hyrrävoimat painaa perää alas? vai mitenkä se oli? no kumminkin tuossa versiossa se moottori pyörii meno suuntaan...

viisaampi voi vääntää vaikka rautalngas teorian :laugh:

No täällähän tämä on selitetty:
http://www.team-durango.com/in-the-pits.php?car_id=0&article_id=4472


RM4 – Rear Motor, 4-Gear
This configuration hasn’t been seen on a 2wd car before.

 rm4
The rotation of the motor is in the same direction as the rotation of the wheels. The torque of the motor is in opposition to the rotation of the motor and is ‘aimed’ behind the motor making the rear of the car squat much more under acceleration. This can provide better rear traction, but the car will have a greater tendency to perform a wheelie. The car’s weight distribution is also more biased to the rear in this configuration than MM configurations. The car will tend to jump with more of a nose-up attitude than in MM configurations.
« Viimeksi muokattu: 21.07.13 - klo: 21.56 kirjoittanut MiG-77 »

Poissa tpahula

  • Honkala GP
    • Profiili
Vs: Team Durango DESC210 2wd SC truck
« Vastaus #343 : 26.07.13 - klo: 15.05 »
Hankin vähän aikaa sitten itselleni yhden DESC210R kitin ja muutaman RTR rollerin. Aikaisemmin minulla on ollut kolme Blitz ESE Prota. Aloitin RC-autoilun 20 vuoden tauon jälkeen viime kesänä. Näillä pohjilla DESC210R kitti oli joiltain kohdin hieman hankala kasattava verrattuna Blitziin. Blitzin ohjekirja on selkeämpi ja muutaman kerran oli helpointa katsoa valmiista RTR-autosta, että miten joku kohta pitää kasata. Tosin netissä on aika paljon videoita kasausohjeita, joista on apua, mutta osa tuli vasta katsottua, kun auto oli jo kasassa...

Kasasin auton säädöt erilailla, mikä on ohjekirjan setup. Ajan vain toistaiseksi kerhokisoja Honkalan (Kotkan) radalla, joka on paikoittain liukas ja kuoppainen. Käytin seuraavan linkin ohjeita:

http://www.rctech.net/forum/12194526-post3693.html

Auto toimikin heti noilla säädöillä aika hyvin. Paketin mukana tulevia jäykimpiä yön sinisiä etujousia en käyttänyt. Niiden tilalla on nyt Asson big borejen vihreät jouset. Etupainoa en ole vielä kokeillut, mutta akun laitoin hieman keskemmälle, jotta auto ei keuli niin paljon kiihdytyksissä.

DESC210R autoni ekassa kerhokisassa tuli yksi lähtövoittokin. Pieniä virheitä tuli säätöpalikoiden osalta tehtyä, kun caster- ja toe-in-palikat menivät aluksi väärin päin. Noiden säätöjen korjausten jälkeen autosta tuli vielä parempi. Kasasin kitin uusilla B-osilla ja DIMEC-rungolla. Tarkoitus on tehdä toinen auto, johon laitan B-osat ja DIMEC20-rungon. Sähköinä minulla on Speed Passion Reventon Pro 8.5R koneella ja Turnigyn Nanotech lyhyt LiPot.

Blitziin verrattuna DESC210 on selvästi nykyaikaisempi ja noin 175 grammaa kevyempi. Tosin Durango on aika muovinen vakiona. Alu hexit laitoin heti ja alumiiniset akunmutterit pitäisi vielä hankkia. Teräksiset linkit vaihdoin heti Blitzin titaanisiin. Etupäässä on silloin käytettävä suoria kuppeja, koska Durangon omien linkkien kierreosa on pidempi kuin Blitzin tai Lunsfordin. Kuuladiffiin laitoin kuuliksi Acer Racingin wolframi-kuulat.

Ajo-ominaisuuksien puolesta DESC210 on hyvä ja sain sen sopimaan ajotyylilleni, joka on aika rajunpuoleinen. Ajo-ominaisuuksien erot ovat selvät verrattuna Blitziin minun ajotaidoillakin. DESC210 on ketterämpi kuin Blitz ESE:ni, jossa on aika paljon viritysosaa kiinni, kuten Asson bigboret.

Tuosta Durangon kuuladiffistä sen verran, että toimiiko trust-kuulina irtokuulat tai saako kehyksessä olevat kuulat vaihdettua keraamisiin ? Olen käyttänyt yleensä trust-kuulina keraamisia kuulia. Mitä muita osia kannattaa vaihtaa alumiinisiin ? Tukivarsien uudet muoviset B-sarjan palat pitäisi olla kestävämpiä, joten ajan niillä ainakin toistaiseksi.
 

   
Durango DESC210R / DESC410v2 / HPI Blitz ESE Pro

Poissa *HOKE*

  • The Doctor
    • Profiili
Vs: Team Durango DESC210 2wd SC truck
« Vastaus #344 : 27.07.13 - klo: 13.55 »
Xrayn keraaminen painelaakeri käy suoraan durangon diffiin.

Suosittelen kylläkin ratasdiffiä joka päästää harrastajan vähemmillä harmailla hiuksilla ja ruuvailuilla.

Poissa tpahula

  • Honkala GP
    • Profiili
Vs: Team Durango DESC210 2wd SC truck
« Vastaus #345 : 27.07.13 - klo: 22.01 »
Xrayn keraaminen painelaakeri käy suoraan durangon diffiin.

Suosittelen kylläkin ratasdiffiä joka päästää harrastajan vähemmillä harmailla hiuksilla ja ruuvailuilla.

Onko laakeri tämä:

http://www.amainhobbies.com/product_info.php/cPath/1576_63/products_id/179859/n/XRAY-F3-8-3x8x35mm-Ceramic-Axial-Thrust-Bearing

Aika kalliilta tuntuu xrayn laakeri, kun nuo irtokuulat maksaa noin 5€.

Itselläni ei ole ollut vaikeuksia kuuladiffien kanssa ja MIP:n diffiin verrattuna Durangon diffi näyttää selvästi vahvemmalta. Enemmän minulla on ollut ongelmia esim. iskareiden vuotamisen kanssa.
Durango DESC210R / DESC410v2 / HPI Blitz ESE Pro

Poissa MiG-77

  • KUArc
    • Profiili
Vs: Team Durango DESC210 2wd SC truck
« Vastaus #346 : 28.07.13 - klo: 12.53 »
Huomasin tässä juuri äsken diffiöljyjä/tiivisteitä vaihdellessa että RTR durangon diffissa ei ole kuin yksi "dogbone" ja noissa varasosa sarjassa/ohjeissa on kaksi. Onko todellakin näin vai onko minulla vaan sattunut joku maanantai kappale? (Auton laatikon kyljessä olevassa kuvassakin on vain 1 "dogbone").

Poissa MiG-77

  • KUArc
    • Profiili
Vs: Team Durango DESC210 2wd SC truck
« Vastaus #347 : 28.07.13 - klo: 22.48 »
Huomasin tässä juuri äsken diffiöljyjä/tiivisteitä vaihdellessa että RTR durangon diffissa ei ole kuin yksi "dogbone" ja noissa varasosa sarjassa/ohjeissa on kaksi. Onko todellakin näin vai onko minulla vaan sattunut joku maanantai kappale? (Auton laatikon kyljessä olevassa kuvassakin on vain 1 "dogbone").

Itse itselleni vastaten: Kyllä se taitaa vaan olla niin että tuolla on vain 1 "dogbone" varaosapaketin kahteen verrattuna. RTR paketin ohjekirjasessakin (exploded view) on vain 1 näytetty.

Poissa MiG-77

  • KUArc
    • Profiili
Vs: Team Durango DESC210 2wd SC truck
« Vastaus #348 : 01.08.13 - klo: 10.24 »
Onko kellään kokemuksia tällaisesta:

Sumo Racing Durango DEX210 DESC210 DEST210 Front Rear Skid Plate Combo:
http://www.ebay.com/itm/Sumo-Racing-Durango-DEX210-DESC210-DEST210-Front-Rear-Skid-Plate-Combo-/261239662757?pt=Radio_Control_Parts_Accessories&hash=item3cd318e8a5

Pitäis ilmeisesti vähentää noita alustan rikkoutumisia joihin tuo B-mallin alustakin on tehty?

Poissa risla

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Team Durango DESC210 2wd SC truck
« Vastaus #349 : 12.08.13 - klo: 18.03 »
kesti sitten tuo spurriakselin pikkulakeri 4 vai 5 akullista eilen kun ajelin. oli joo oikein kasattu,
toki laakeri olis abec3 oisko sillä merkitys vai mitenkä tiheään muilta noita menee?

veikkaan vian liittyvän tuohon slipperin jouseen että ei laakeri kestä

vai onko ulvilan rata liikaa durangoille? :shocked: 
ei ketään kiinnostais ostaa rullaavana tota jos ostais oikean rc auton?



mää en ainakaan suosittele ketään ostamaan tällästä,
ei ainaskaan rtr versiota kun mulla tökkiny toi vehje uudesta asti, kuten voi tästä ketjusta lukea.

edit: niin ja oli diffiöljyt hävinnyt jälkiä jättämättä?!?!? kakstonniset sinne laitoin keväästi
« Viimeksi muokattu: 12.08.13 - klo: 18.24 kirjoittanut risla78 »

Poissa risla

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Team Durango DESC210 2wd SC truck
« Vastaus #350 : 13.08.13 - klo: 14.33 »
Aikani pyörittelin ja ihmettelin durangon insinöörien keksimää hienoa diffiboxia
Että mitenkä ton laakerin sais kestämään.

Päädyin siihen että spurriakselilla oleva messinkiholkki on aivan turhaan siellä
Välissä pyörimässä. Joten holkki mäkeen ja tilalle toinen pikkulaakerii
Eli nyt spurriakselissa on 3 laakeria, jos nyt ei ala kestään niin vaihtoon lähti.

Poissa MiG-77

  • KUArc
    • Profiili
Vs: Team Durango DESC210 2wd SC truck
« Vastaus #351 : 13.08.13 - klo: 14.39 »
Kumpi laakeri noista hajosi? Se jousen puolen vai spurrin puolen. Minulta mennyt myös yksi jousen puolen laakereista (ja se onkin ainut osa mikä on minun RTR durangosta hajonnut).

Poissa Volvospede

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: Team Durango DESC210 2wd SC truck
« Vastaus #352 : 13.08.13 - klo: 14.41 »
Mulla on hajonnut yksi pikkulaakeri, ajettu viime syksystä alkaen. Jotain huonoa tuuria ollut varmaan jos tuntuu helposti hajoavan.
Se kauppias älähtää johon kalikka kalahtaa! :-)

Poissa Mikko L

  • Fullspeed RC
    • Profiili
    • Full Speed RC
Vs: Team Durango DESC210 2wd SC truck
« Vastaus #353 : 13.08.13 - klo: 14.43 »
Oudolta kyllä kuulostaa nämä ongelmat. Ite olen vaihtanut ko. pikkulaakerin kerran, mutta autolla olikin sitten ajettu jo ihan kunnolla. Yksi mikä tulee mieleen, joka voisi aiheuttaa ongelmia on jos kiristää slipperin liian tiukalle, mikä puolestaan saa koko akselin kieroksi, mikä taas tietenkin tekee hallaa laakereille ja erityisesti sitten tälle pienemmälle...

Sama loota on myös tuuppi krossarissa, eikä niissäkään juuri ongelmia ole ilmennyt. Eli jos kaikki on kasattu oikein ei ongelmia pitäisi ilmetä...
Old fart

Poissa risla

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Team Durango DESC210 2wd SC truck
« Vastaus #354 : 13.08.13 - klo: 16.39 »
no se pieni laakeri, ny siel kaks pient ja yks iso. ei oo slipperi ollu liian kirees,

vaan kun diffiboxin ruuvit kirsti niin alkoi spurriakselin takertelee eli akselinpää painoi pikkulaakerin
ns, jumiin.   tätä kun en viimeeks käsin kokeillu enkä pyöritelly vaan laitoin suoraan koneen kiiinni ja menoks.

no kairasin laakeripesää pikkasen syvemmäks niin nyt ei jäkitä vaikka vetäis ruuvit piukkaan.

eli varmaan ongelma ratkaistu

Poissa -HL-

  • Äänekosken Pienoisautoilijat ry
    • Profiili
Re: Team Durango DESC210 2wd SC truck
« Vastaus #355 : 13.08.13 - klo: 16.47 »
Ruuvilukitetta niihin ruuveihi nii ei tarvi hampaat irvessä kiristää.
Myös se laakerin jälkeen olevan holkin kunto on tärkee...pitäs olla 11mm, jos on kulunut niin vetää boksin jumiin kun kirii kunnolla...tarpeeks kun kuluu niin ei enää pidä slipperikään.
 Tosin tota ongelmaa ei tällä uudemalla holkilla pitäs olla, se vanha hopeinen taas oli ihan sohlo.
X – 6² | Dex210 | B44.1 | Slash 2wd Anza Evo

Poissa risla

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Re: Team Durango DESC210 2wd SC truck
« Vastaus #356 : 13.08.13 - klo: 18.07 »
Ruuvilukitetta niihin ruuveihi nii ei tarvi hampaat irvessä kiristää.
Myös se laakerin jälkeen olevan holkin kunto on tärkee...pitäs olla 11mm, jos on kulunut niin vetää boksin jumiin kun kirii kunnolla...tarpeeks kun kuluu niin ei enää pidä slipperikään.
 Tosin tota ongelmaa ei tällä uudemalla holkilla pitäs olla, se vanha hopeinen taas oli ihan sohlo.

enhä mää hampaat irvees mut olis mukavaa että saa puolet kunnolla yhteen ettei pääse kökköä sisään.

mikäs ton holkin tehtävä tuolla on? mulla kun ei oo sitä enää lainkaan vaan tilalla laakeri.

eikös jos se holkki kuluu siis lyhenee niin silloihan se pitkittäis välys kasvaa eil löysenee.

mulle saa kyllä vääntää rautalangasta :azn: jos haluu

mutta eikö se noinki toimi että holkki mäkeen kun se ei siellä mitään tue ja kolmas laakeri tilalle???

Poissa -HL-

  • Äänekosken Pienoisautoilijat ry
    • Profiili
Re: Team Durango DESC210 2wd SC truck
« Vastaus #357 : 13.08.13 - klo: 19.04 »
Slipperihän kiristyy sitä ulointa isoa laakeria vasten, jos se holkki kuluu liikaa niin slipperi kirii sitä laakeria vasten ja tietty sit ei voi niitä boksin ruuveja kiriä kunnolla kun kuorilla ei oo mitään tukea.
Jos laakereita on sen holkin mitan verran niin ei kai sillä mitään väliä oo.
X – 6² | Dex210 | B44.1 | Slash 2wd Anza Evo

Poissa risla

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Team Durango DESC210 2wd SC truck
« Vastaus #358 : 13.08.13 - klo: 19.19 »
jep, eihä se toimikkaan niin kuin ajattelin kun unohdin tuon slipperin,
mutta onko siinä niin paljon painetta laakeriavasten ilman tota holkkia että hajottaa tuon ison laakerin?

toki vois sen holkin lyhentää ja laittaa sinne väliin sen

Poissa -HL-

  • Äänekosken Pienoisautoilijat ry
    • Profiili
Re: Team Durango DESC210 2wd SC truck
« Vastaus #359 : 13.08.13 - klo: 19.45 »
En usko, että se ihan heti on hajoamassa, on niin iso mitoiltaan
Mutta uskon kyllä, et mulla viime kesänä esiintyny slipperin luistamin johtu tuosta holkin kulumisesta, muuta en keksiny.
Ja tosiaan se holkkihan tukee tota koko pakettia.
X – 6² | Dex210 | B44.1 | Slash 2wd Anza Evo