Juuri näin. Autohan on tosiasiassa hyvinkin kestävä. Tukivarren hajoaminen tarvitsee jo hyvin kovan tärskyn, tai sitten tarpeeksi monta heikentävää kolaria.
Olen toki itsekin kyseisen osan hajottanut useamman kerran, mutta jokainen on kyllä ollut aivan selvä kovasta vauhdista kiinteään esteeseen, tai iso hyppy ja perä edellä tasamaalle.
Kestävyys on aina suhteellista... Kilpuriksi rakennettu auto ei aina kestä samanlaisia tällejä kuin ihan puhtaasti harrastekäyttöön tehdyt joissa monesti esim tukivarret on tehty joustaviksi.
Nämä sitten eivät usein olekaan samalla tasolla ajettavuudeltaan, mutta joo.., kestää rymistelyä.
Ja tietysti jos suhteutetaan kestävyys yhtään vaikkapa oikeiden autojen puolelle niin mikäs oikea auto kestää samanlaista kolarointia kuin yksikään rc auto... No ei tietysti mikään.
Ralliauton heität kerran katon kautta ympäri ja osat lentää.
Tämän rc auton heität katonkautta ympäri ja naureskelet.
Rysäytät kovasta vauhdista kiinteään esteeseen ja vaihdat vitosen osan...
Oikealla autolla vaihdat puoli autoa... Ja pahimmillaan myös kuljettaja vaihtaa hiippakuntaa.
Tämä auto on alunperin suunniteltu kilpa-autoksi.
Kilparadoilla ehdottomasti myös yksi nopeimmista tämän luokan autoista.
Aloittelijan käsissä auto on kestävä. Ei tosin kestävin rc auto missään nimessä, mutta kestävin ja nopein kilparadalla ei yleensä koskaan kohtaa.