Itsellä ei juuri kyseistä kärryä ole mutta muutama oma mielipide...jossain todella mättää jos vetareita menee usein, itsellä ei ole mennyt truggyissä poikki yhtään koskaan, oikeen kovissa tälleissä hieman vääntynyt mutta silloin on jo yleensä tukivarret sojottanut mihin sattuu..(nyk.crt truggyllä ei ole mennyt yhtään)
Ja jos kysyt auton omistajilta onko hyvä valinta, ei voi monenlaisia vastauksia ehkä odottaa, mutta kyseessä on varmaan ihan kelpopeli suditukseen..
Itse nyt useamman vuoden harrastaneena olen sitä mieltä että jos lompakko antaa myöten kannattaa ostaa suoraan 1/8 auto ja soralla/hiekalla ajettavissa vehkeissä keskidiffi on hyvä ominaisuus joka tuo ajominaisuuksia ja säädettävyyttä paljon lisää..
Säätämisellä ei varmaankaan hirveitä säästöjä saa aikaan, ajoominaisuuksia kyllä, toki esim.renkaat ja kone kuluu nopeemmin jos säädöt ihan poskellaan..
Näihin sivuihin kannattaa tutustua, lähes kaikki opastetaan täällä..(moni aloittelija ei millään vaivaudu)
http://personal.inet.fi/koti/liljeroos/Ja vilkaise näitä autoja jos ne ajaisivat asian(hieman samantyylisiä ja ilmeisesti rtr autoa etsit):hobao hyper st, hong nor x1 crt, cen matrix arena, nämä ovat jo rtr versioinakin huippuautoja ja varaosapolitiikka toimii todella hyvin ja ovat kestäviä, mutta toki kyseisen topicin autokin tyydyttää ajohaluja ja ajaa asiansa varmasti ihan hyvin...