Mitäs tuosta puuttuu ?
Katoppa http://rc10.fi/index.php?topic=44552.0
pointtihan ei ole mitä olet kirjoittanut, vaan ensin kommentoit huonoa otsikointia. Sen jälkeen teet itse vielä typerämmän otsikon.
Miksi aikuisen ihmisen pitää tehdä tuollaista nokittelua?
Toiset saa bannia tuollaisista otsikoista ja toiset ei.
Toiset saa bannia valokuvasta jonka taso ei ole kaikkien mieleen... toiset ei saa bannia vaikka valokuva ei olisi kenenkään mieleen.
Mun mielestä pitäis antaa bannia jokaiselle joka keskittyy vain henkilöihin eikä itse asiaan.
On loistavaa miten monta henkilöä ilmestyi tähänkin topikkiin kritisoimaan Jerryä...
Huom. Jerryä.
Ei itse asiaa.
On se kivaa katsoa miten moni ihminen tuntee itsensä paljon paremmaksi ihmiseksi ja tuo sitä täällä esiin.
Jos ihan tosissani yritän miettiä niin eikös tämä aihe ole oikeastaan vain jerryn ja ylläpidon välinen asia..?
Nyt on monta nimimerkkiä puuttumassa asiaan joka ei oikeastaan millään tavala liity heihin tai heidän mielenrauhaan.
Näyttäis jopa siltä että jotku eivät muuten foorumilla kirjoittele hyvä kuin koskaan mitään, mutta kylläpäs nyt riittää viestiteltävää kun pääsee keskittymään taas henkilökohtaisesti johonkin ihmiseen.
Säännöt eivät ole tällä foorumilla koskaan olleet samat kaikille.
Se riippuu ihan siitä kuka on kyseessä.
Mielenkiinnolla odotan miten nyt käy.
Sallitaanko sääntöjenvastaiset otsikot ties kuinka monelta henkilöltä kun samalla bannataan yksi pois