Olen ehdottanut tuota jo aikapäiviä sitten.
Olisi todella hyvä muutos. Katsokaa vaikka hopeisen omenan myyntipalstaa. Parempaa myyntipalstaa saa etsiä kissojen ja koirien kanssa.
Otsikon muokkaus myyty, mutta sitten ilmoitukseen jätettävä vanhat tiedot, yhteystiedot poistaen vain.
Ja se vielä että se ilmoitus jätetään serverille. Ylläpito siivoaisi vasta kun ilmoitus on vuoden vanha. Näkisi loistavasti hintatasoa.
Kaikessa on puolensa, eli Hopeisen Omenan foorumilla pystyy myymään todella tehokkaasti tavaraa niin kauan, kun kyseessä on Omena. Olen ko. foorumin kautta myynyt muistaaksni 3 x MB Pro läppäreitä, 3kpl Iphoneja, Yhden iPadin. Kaikki kaupat syntyi järjestään viikossa rahojen kanssa. Esimerkkinä Apple-höpöt maksoi pariin kertaan, mulle vuoden vanhasta 13" MB Prosta niin, kovan hinnan, että sain uuden seuraavana päivänä 80-150€ välirahalla. Tosin se kannattaa huomioida, että en koskaan ole ostanut sieltä yhtään mitään. Kaupasta saa halvemmalla.
Tosin huonona puolena tuolla on, että esim. tämän foorumin ilmoittajista maksimissaan 15% pystyisi tuolla ilmoittamaan, eli siellä paikallinen vuoden homppulainen Amanita ja muut foorumipoliisiystävät kyttää sitä foorumia suurennuslasin kanssa. Välimerkit, kuvat pitää olla omalla käsinkirjoitetulla lapulla yms... Lisäksi Hompussa pitää aina mainita millä hinnalla se kauppa syntyi. Siellä liikutaan oikeasti niillä rajoilla, että rikotaan ihmisen yksityisyyttä. Homppu on valtakunnan suurimpien i*ioottien keulumispalsta.
Tällä foorumilla kauppa käy, kun hinta on oikea. Mielestäni HP. saisi jäädä näkyville esim. 6kk. Tämä toisi meille aktiivisesti myyville sen kauan kaivatun valon tähän hommaan.
ps. Välttäkää Hopeista Omenaa. Mun tekisi mieli luopua Mäkin laitteista ylii vuosikymmenen jälkeen ihan vaan sen takia, että se Hopeinen Omena sylettää niin paljon.
pps. En ole sinne koskaan saanut bännejä.