91
Traxxas / Vs: Traxxas Slash 4x4
« : 10.11.10 - klo: 21.23 »
Nuo renkaat taitaa saada venyttämällä tuohon trx 2.8" vanteeseen. Ja nuo vanteet menee slashiin
Tässä osiossa voit tarkastella kaikkia tämän jäsenen viestejä. Huomaa, että näet viestit vain niiltä alueilta, joihin sinulla on pääsy.
Mutta eikös se kärähdäkkin melko helposti? Niin olen ainakin jostain lukenut.
Joo ja ei varmaan ole järkeä hankkia polttiskaa talveksi? Eli mikä mieluiten vesitiivis harjaton setti sopisi takaveto monsuun? Hinta max noin 150€
Ei.. Ohjaimesta kun painaa kaasua auto menee eteenpäin ja pakittaessa taaksepäin.
Siltä osalta bueno. Mutta tuntuu että sitä vauhtia tarjotaan enemmän pakille kuin kaasulle.
Olen kalibroinut noparin uudestaan muttei mitään vaikutusta. Ihan sama onko ohjaimessa rev vai normaali asento. sama lopputulos.
Nopariin siis tällaisilla arvoilla castlelinkin mukaan:
Full reverse:1.072ms
Neutral: 1.429ms
Full Forward 1.803msEn varsinaisesti tiedä tuosta ohjaimesta mitään, mutta voisiko moottorin johdot olla väärinpäin? Kone pakittaa kun painat kaasua ja toisin päin...Kertokaapas nyt tyhmälle. Kyseessä HK GT2 radiot.
Noparina mamba max. Kaikki menee sinänsä hyvin mutta tehoja tuntuu olevan pakilla enemmän kuin kaasulla.. ny ei leikkaa.
Kertokaapas nyt tyhmälle. Kyseessä HK GT2 radiot.
Noparina mamba max. Kaikki menee sinänsä hyvin mutta tehoja tuntuu olevan pakilla enemmän kuin kaasulla.. ny ei leikkaa.
With afterburner
...Niin että, jos kitkarenkaat ulvovat ohi ajettaessa, niin kesärenkaiden ääni lienee verrattavissa Hornettiin matalalennossa?
Voi olla. Jos lennostossa kapiaisena olit/olet, niin siellä ainakin oltiin asiallia. VKP-hommat oli just rentojaIte kävin ensimmäiset 1/2 vuotta Hallissa ja loput 1/2 vuotta Tikkakoskella. Koulutushaara on lentokoneapumekaanikko ja sotilasarvo alikersantti. Tyyppikoulutus Learjet 35 A/S malliselle lentsikalle.
Edit: Itellä nuo eka puolivuotta oli pahinta. AUK oli meillä pelkkää opiskelua. Noh, sillon tuli Hornetin sielunelämä aika tutuksi, kun siihen meitä pääosin koulutettiin AUKissa (myös hiukan HAWKia käytiin läpi) Suurin vit*tus loppui sillon, kun pääsi AUK:sta pois. Loput puolivuotta oli aika lunkia. Kaiken kruunasi loppuajan TJ-lennot. Pääsin tuon Learjetin kyytiin hakemaan sillosta ilmavoimien komentajaa Helsingistä. Oli paluu matkalla jännä istua kolmen jellonan miehen vieressä (Kenraaliluutnantti)
Taisinpa päästä pompottamaan vaikkapa VKP-hommissa, asiallisesti tosin.
Tänään sitten kävi vähä ikävästi:
Aurinko paisto ja lähdin ajelemaan tuolla piikisellä tuohon lähi polulle.
Olen ajellut sitä polkua monesti ja tunnen sen jo sevverä hyvi, että uskaltaa losottaa menemään kovalla vauhilla.
Mutka jälkee, vasta aurinkoon ajaessa, kolmone silmässä, vääntäen kaasua ja samalla huomatessa, että 2m päässä edessä on kaatunut puu, joka on sateen jälkeen vaarallisen liukas.
Se sitten mentiin ylitte nopeuden ollessa yli 60km/h.
Lähti pompauksessa jalta tapeilta, tipuin persauksilleen satulalle josta on hyvin vaikee hallita menopeliä kapealla polulla. Sitten edessä olikin mänty,
johon kerkesin sillä reakoida, että heitin pyörän sivuun ja yritin itekkin mennä sivuun, mutta mänty rusahti komeeesti kylkee.
Ilmat lens pihalle ja pyörein maassa tovin tajutakseni mitä juuri oli tapahtunut.
Menopeli oli mennyt komiasti puun nojalle parkkiin.
Noustessani tuntui hirveä kipu koko ylävartalossa, mutta pakko nousta oli. Hoipertelin pyörän luo..jne
Lopulta selvisin takaisin kotia.
Molemmat kylkiluut murtunut, lantioluukin kärsinyt ja järjettömät kivut päälle, niin rupeaahan se jo vähä nyppimään.
Tuli ny tämmöne avautumine, jos vaikka helpottas...
Hyväähän tässä oli se, että männyssä ei ollut oksia ja pyörälle ei käynyt mitään
onko tämä auto tuumasilla vai millisillä laakereilla ja ruuveilla?