Kirjoittaja Aihe: Schumacher Menace ARR  (Luettu 1868 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa logoprint

  • Jäsen
    • Profiili
Schumacher Menace ARR
« : 09.05.05 - klo: 10.29 »
Onko kokemuksia tosta autosta, kestävyys? ym.  :lol:

Poissa RC pennonen

  • Tulokas
    • Profiili
Schumacher Menace ARR
« Vastaus #1 : 09.05.05 - klo: 15.18 »
Voihan se olla ihan hyväkin auto,mutta olen kuullut,että ohjattavuus on aivan syvältä ja aika kovaa kulkee tommoseksi autoksi.

Poissa hanzu12

  • Veteraani
    • Profiili
Schumacher Menace ARR
« Vastaus #2 : 09.05.05 - klo: 22.59 »
Mä oon kans ostamassa uutta auto ja tota oon kattonu pitemmän aikaa. Osia saa varmaan jr-hobbysta mutta onko minkä hintaisia. Toi vauhti kuulostaa kyllä aika kovalta.  Mitenköhän tolla onnistuu maasto ajo. En takoita ihan umpi mettää, vaan sellainen savi maastoa ja mettä polut.
Onko kellään kokemusta.

Poissa jeejee

  • Veteraani
    • Profiili
Schumacher Menace ARR
« Vastaus #3 : 10.05.05 - klo: 06.57 »
Ite oon nähnyt 2 tollasta autoo samalla omistajalla ja toinen oli varaosina. laadukkaalta näytti ja kelpais itelle mutta ei saata pysyy hanskassa jos menee tota vauhtii aloittelialla. Ykkös vaihteen spurri siitä oli mennyt parikertaa kun loju vieressä sileitä..  Kun jr-hobystä ostaa ton niin saa akkuporan kaupan päälle että saa käyntiin. :)
Ääni kuuluu, mutta mitään ei tapahdu... TLT-1 semi scale crawler/ FG Monster Beetle/ Tamiya tb-02d / Asso b4 @ Mamba MAX / Tamiya High lift / LRP Shark/ TeamLosi xxx-nt / Spektrum

Poissa Shamaani

  • Tulokas
    • Profiili
Schumacher Menace ARR
« Vastaus #4 : 30.10.05 - klo: 10.18 »
Onko tullut omistajia lisää kyseiselle autolle??

Millainen ajettava??
Älä tee niinkuin minä teen vaan niinkuin minä sanon.

Poissa sanppa75

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
schumista
« Vastaus #5 : 30.10.05 - klo: 20.34 »
Ei ole kokemusta menacesta mutta itselläni on XTR-3e, ja kyllä kulkee, voin sanoa.  8)

Ohjattavuus ei mikään paras mahdollinen mutta kohtuullinen kuitenkin, menace lienee 4-vetona parempi kääntymään.

Schumin ongelma vaan liene että suomessa ei liene varaosapalvelua autolle...vai lienenkö väärässä? korjatkaa jos olen.

Ja jos suoraan sanotaan niin kannattaa miettiä missä voit ajaa maastoautolla joka kulkee yli 100km/h.... siihen tarvitaan nimittäin tilaa.

Itse meinasin laittaa schumiini slicksit ja jonkun el´camino korin ensikesäksi...

katsoppas:

rc411.com

siellä on testi autosta.

Onhan niitä muitakin hyviä 4wd trukkeja...mm HB lightning staduim pro,
Hpi Nitro rs4 MT2..... :)
Näissä kuvioissa vuodesta 1985.

Poissa Jankka

  • Veteraani
    • Profiili
Schumacher Menace ARR
« Vastaus #6 : 30.10.05 - klo: 21.24 »
Tampereen väliaikaisella radalla tossa kesällä katselin tuota Menacea ja se todella liikku aika ripeesti.