Tyypit otettu myös Nokialla.
Pikasetup:
- Orion noppa / LRP X12 8.5 (turhan kiree, CS 10.5 laitetaan kunhan keritään)
- 12T pinioni (8.5 koneella 10-11-T olis parempi)
- HPI Maxxis Trepador renkaat (Bliz orggis)
- Tehtaan diffiöljyt.
- 50/40 iskarit paketista.
- 3/5/2 diffit.
- Etuylätukivarsien säätöpuslat siirretty tornin puolelta tukivarren taakse.
- Etuiskarit tornissa ylhäällä keskellä.
- Etudiffin ulostulon laakeripesästä n. 1 mm pois ohjausvarsien tieltä.
- Muut säädöt kirjasta.
Lämmöt ollu 5-10 min lähdöillä noin 40-60 astetta niin nopassa kuin moottorissakin. Ilman tuulettimia.
Asensin varmuuden vuoksi Hong Norin ALU-hexit kun ei ollut vielä HoBaon vastaavia hyllyssä. Korjaamme asian pikimmiten. 6x0.5mm shimmit laakereita vasten ja 5x1mm shimmit perään ja siihen hexit. Hexien reiät jouduin poraamaan 5mm kokoon kun ne oli hieman ahtaat HoBaon akseleille.
Btw, pari kertaa mennyt vanteiden hexit pyöreäksi muovisilla orggishexeillä. Pikaliima pelastaa tai sitten ajoissa asennetut ALU-hexit. Eikä ole ees kalliit.
Etuylätukivarsien puslien siirtäminen auttoi kääntösäteen pienennyttyä huomattavasti. Etukallistuksenvakaaja voisi olla vielä aavistuksen jäykempikin. Etuvetoa myös lisättävä eli diffit uusiks ja vissiin iskarien asentoa haettava. Takana on vielä liikaa pitoa/vetoa. Myös kuskille saatava hieman kilometrejä koska nämä oli eka akut SC alustaisella ikinä.