Moi,
Kisat oli ja meni. Omalta kohdalta vähän kaksipiippuisesti. Toisaalta elämäni ensimmäinen A-finaali ja top3 sijoitus, toisaalta harmillista hätäilyä joka hiitissä (pl. viimeinen alkuerä). Heinäkuun alusta asti kun on tullut treenattua todella paljon (~600 min ajoa/viikko), niin tiesin kyllä, että vauhtia on - tähän asti on vain varmuus puuttunut täysin. Edelleenkin jännitti lauteilla ihan pirusti, mutta auto pysyi suurinpiirtein renkaat maata vasten. Hölmöilyä oli kyllä omalla kohdalla ihan riittämiin, mutta sijoitus oli silti hyvä.
+ Durango ja oma sijoitus
+ Oma finaali ajo, pois lukien ensimmäisen kierroksen hölmöilyt joka finaalissa
+ Kisajärjestelyt
+ Mitään ei hajonnut
+ Osanottaja määrä
+ Juhon suoritus, poika on varmaan vielä niin nuori, ettei se osaa jännittää yhtään
- Oma alkuerän ajaminen (uskomattomia, puhtaasta ajattelemattomuudesta johtuneita virheitä joka hiitissä)
- Oma turhan päiväinen jännittäminen lauteilla - hyvä että ratti pysyi kädessä
Vielä jäi hampaankoloon, olisin halunnut kokeilla finaaleissa Halosen kanssa, mihin vauhti olisi riittänyt - pitää näemmä treenata vielä kovemmin, etenkin kun seuraavissa kisoissa ei ole enää tuttu rata.
Iso kiitos vielä erikseen kisajärjestäjille ja puuhamiehille, Artsille ja Hokelle pettämättömästä varaosapalvelusta ja pitkästä pinnasta ja tuesta, Salmeloille ja Haloselle kirityksestä treeneissä.
Onnittelut myös Seinikselle, jätkä ajoi paremmin kuin koskaan treeneissä. Taitaa kyseessä olla suurten kisojen mies.
Samppa
P.S Koitan laittaa Durangon setupin tuonne oikealle osastolle, siitä joku kun kisoissa kysyi.