Kirjoittaja Aihe: Yleinen keskustelu  (Luettu 1491 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa nnikkem

  • Ylivieskan UA
    • Profiili
Yleinen keskustelu
« : 24.11.09 - klo: 15.59 »
Eli, ajattelin tämmöisen tänne laittaa :P En viitsinyt tonne "Yleiseen keskusteluun" laittaa, kun puhutaan vain RC-Autoista...

Mutta minun aiheeni kuitenkin on RC juttuja.  :grin:  Koulussa saa pitää esitelmän, harrastuksista, ja minä pidän RC-Autoilusta.  :tongue:
Jos olisi auto kunnossa, voisin viedä senkin sinne näytille, kaikki on mahdollista.  :wink:
Ensin kerron harrastuksestani, ja jos löytäisi jonkin videon, näytettäväksi niistä... ...mutta siinäkin tulee se tekijänoikeus juttu.  :embarrassed:
Mutta tommoista olisi tässä tekosilla, pitäisi keksiä vain, miten siitä kirjoitan, hyvän esitelmän.  :laugh:
|  Associated B5M  |  Revo 3.3  |  Tekin  |  Muchmore  |  Radiopost  |  Futaba  |  Reedy  |

Narmer

  • Vieras
Vs: Yleinen keskustelu
« Vastaus #1 : 24.11.09 - klo: 16.05 »
ja jos löytäisi jonkin videon, näytettäväksi niistä... ...mutta siinäkin tulee se tekijänoikeus juttu.  :embarrassed:

Eihän se ole laitonta, jos näytät vain videon. Eri asia on sitten jos lähdet jakamaan sitä videota.

Poissa nnikkem

  • Ylivieskan UA
    • Profiili
Vs: Yleinen keskustelu
« Vastaus #2 : 24.11.09 - klo: 16.11 »
Niin, ei siinä ede naamoja näy, ainakaan helposti. Jos videon saan näyttää, pitää minun suunnitella esitelmä niin, että se sopii siihen.
|  Associated B5M  |  Revo 3.3  |  Tekin  |  Muchmore  |  Radiopost  |  Futaba  |  Reedy  |

Poissa pjp

  • EPUArc
    • Profiili
    • Petrin sivut
Vs: Yleinen keskustelu
« Vastaus #3 : 24.11.09 - klo: 21.03 »
Ja jos vaikka tiedät kuvaajan, niin kysy lupa...jos ulkolainen, niin tuskin niitä ees kiinnostaa
Xray T2R,Tamiya M03/M03R+Speed passion/TLT 1/36 baja,Futaba 3PM 2,4GHz/Axial SCX10/XR10--->MYYTÄVÄNÄ

Poissa MiniMies

  • Jäsen
    • Profiili
Vs: Yleinen keskustelu
« Vastaus #4 : 01.12.09 - klo: 19.11 »
Mä pidin viimevuonna koulus esitelmän rc autoista  :laugh: Eihän se mikään hyvä esitelmä kyllä ollut  :wink: Väsäsin sen vaa yhessä illassa  :shocked:

Poissa Bonzer

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Yleinen keskustelu
« Vastaus #5 : 01.12.09 - klo: 19.15 »
Mulla ja yhdellä kaverilla on esitys "yritysmessuilla", jonka koulu järjestää. sillä esiinnytään muutamalle sadalle lapselle/aikuiselle  :wink: