bluebeetle on nyt melkoisen väärässä, mutta mulle ihan sama, ajakaan vaan DSM:llä kilpaa ketkä ajatte...
Mulla autokontrolli ja kierrosajat tykkäsivät selkeästi joskus aikoinaan kun vaihdoin M8/spektrum paketin Futten FASST:n, nykyään ajellaan Sanwan DSSS:llä...
Ero tuon ekan spektrum paketin ja fasstin välillä oli todella huomattava.
No eka spektrum modulisetti olikin hitaampi kuin perus FM radiot.
Nykyäänhän ero ei todellakaan ole noin suuri.
Eli jos verrataan näitä radioita keskenään joita tämä topikki käsittelee.
Molemmat ovat päteviä laitteita kilvanajoon.
Perus harrastajan ei tarvitse hommata R mallia sen takia että S olisi mukamas hidas, eikä sillä mukamas ehtisi tekemään korjausliikkeitä.
Sillä kaikkein vanhimmalla jo ehti.
Toki näillä uusilla kontrolli on parempi... Mut hei... erokin on jo hyvin suuri.
Silti... vaikka joidenkin mielestä vanhoilla spektrumeilla tartti nostajaa mukamas enemmän kuin toisilla niin miten ihmeessä mä vetelin esim viimekauden puoliväliin asti ihan niillä vanhoilla ensimmäisillä spektrumeilla???
Moniko uusilla härpäkkeillä ajanut oli edellä???
Vaihdoin puolivälissä kautta Sanwaan... huomasin eron auton kontrollissa.
Se ei silti vähentänyt mun kaatoja... ei lisännyt mun nopeutta per kierros.
Totutella toki täyty koska ero sen kaikkein vanhiman ja hitaimman vs. uusi ja ainakin joidenkin testejen mukaan se nopein... oli suuri.
Ja siis kuten sanoin... kun ei vielä mun treenimäärällä tai tasolla saanut mitään oikeaa parannusta auton etenemiseen tai kilpailusijoihin niin mikä siihen on lääkkeenä...
No vielä enemmän treeniä... Ehkä se joskus alkaa ne millisekunnin erot sieltä ilmestymään kierrosaikoihinkin.