Kirjoittaja Aihe: CEN Matrix ja Arena  (Luettu 135140 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa Konna56

  • Jäsen
    • Profiili
Vs: CEN Matrix ja Arena
« Vastaus #510 : 28.07.08 - klo: 01.31 »
En itse ottanut, mutta moni muu on kyllä napsinut. Kisaketjussa on linkkejä kisakuviin: http://rc10.fi/index.php?topic=28992.0

Tässä pari valittua napsua omasta autostani:







Joo siinä on kyllä komeita kuvia!
Mikä siipi sulla on? Tai mistä sen oot hankkinu, se kiinnostaa enemmän  :mrgreen:
Valkoiset jouset? Mites onko noi valkoiset paremmat lavankoon kun siniset? Mika kun suositteli käyttämään matrixin sinisiä. Olisko valkoset sun mielestä parempi vaihtoehto, vai miks itte käytät niitä :roll:

Antti
PS. Huomenna Lahdesjärvelle (lähteekö porukkaa messiin?)  :wink:

Poissa copter

  • Veteraani
    • Profiili
    • RC10.FI
Vs: CEN Matrix ja Arena
« Vastaus #511 : 28.07.08 - klo: 10.18 »
Mikä siipi sulla on? Tai mistä sen oot hankkinu, se kiinnostaa enemmän  :mrgreen:
Valkoiset jouset? Mites onko noi valkoiset paremmat lavankoon kun siniset? Mika kun suositteli käyttämään matrixin sinisiä. Olisko valkoset sun mielestä parempi vaihtoehto, vai miks itte käytät niitä :roll:

Tuossa setupissa jonka laitoin niin on kerrotukin noista jousista ja iskareista sekä siivestä tarkemmin, mutta siis autossa on JConcepts Illuzion siipi jota Suomessa myy ainakin RC-Garage. Mitä puolestaan iskareihin tulee, niin autossa on Hong Nor Big Bore (16mm) iskunvaimentimet ja niiden valkoiset jouset. Jousitus tietysti laitetaan hieman aina radan mukaan ja on myöskin kuskista kiinni vähän millaisesta autosta tykkää. Itse sain noilla iskareilla auton menemään Lavangon pikkuiset röykyt paremmin / nopeammin lävitse.

CEN vakioiskareilla homma myöskin kyllä menee ihan kivasti jos autossa on vakio siniset jouset ja esim. (Ultimate) öljyt 50 edessä ja 40 takana. Tässä tapauksessa CEN männät 2 edessä ja 3 takana. Toinen vaihtoehto on ajaa Mugenin harmailla jousilla ja niissä sitten 40 öljyt edessä ja 35 öljyt takana. Samat männät. Öljyissä on hieman eroja ja Ultimaten öljyt on hieman löysempiä kuin monen muun valmistajan, joten se kannattaa ottaa huomioon jos käyttää jotain muuta iskariöljyä.

Kuten tuossa jo mainitsinkin niin tosiaan jousitus on hieman kuskistakin kiinni millaisesta kukin tykkää.  Itse tykkään että auto on melko löysä ja sitä myöten hyvin reagoiva. Mitä tulee tuohon Lahden radalle lähtemiseen niin valitettavasti on tänään työpäivä jonka jälkeen ei enää Lahteen kerkeä.

Poissa Konna56

  • Jäsen
    • Profiili
Vs: CEN Matrix ja Arena
« Vastaus #512 : 28.07.08 - klo: 11.33 »
Mikä siipi sulla on? Tai mistä sen oot hankkinu, se kiinnostaa enemmän  :mrgreen:
Valkoiset jouset? Mites onko noi valkoiset paremmat lavankoon kun siniset? Mika kun suositteli käyttämään matrixin sinisiä. Olisko valkoset sun mielestä parempi vaihtoehto, vai miks itte käytät niitä :roll:

Tuossa setupissa jonka laitoin niin on kerrotukin noista jousista ja iskareista sekä siivestä tarkemmin, mutta siis autossa on JConcepts Illuzion siipi jota Suomessa myy ainakin RC-Garage. Mitä puolestaan iskareihin tulee, niin autossa on Hong Nor Big Bore (16mm) iskunvaimentimet ja niiden valkoiset jouset. Jousitus tietysti laitetaan hieman aina radan mukaan ja on myöskin kuskista kiinni vähän millaisesta autosta tykkää. Itse sain noilla iskareilla auton menemään Lavangon pikkuiset röykyt paremmin / nopeammin lävitse.

CEN vakioiskareilla homma myöskin kyllä menee ihan kivasti jos autossa on vakio siniset jouset ja esim. (Ultimate) öljyt 50 edessä ja 40 takana. Tässä tapauksessa CEN männät 2 edessä ja 3 takana. Toinen vaihtoehto on ajaa Mugenin harmailla jousilla ja niissä sitten 40 öljyt edessä ja 35 öljyt takana. Samat männät. Öljyissä on hieman eroja ja Ultimaten öljyt on hieman löysempiä kuin monen muun valmistajan, joten se kannattaa ottaa huomioon jos käyttää jotain muuta iskariöljyä.

Kuten tuossa jo mainitsinkin niin tosiaan jousitus on hieman kuskistakin kiinni millaisesta kukin tykkää.  Itse tykkään että auto on melko löysä ja sitä myöten hyvin reagoiva. Mitä tulee tuohon Lahden radalle lähtemiseen niin valitettavasti on tänään työpäivä jonka jälkeen ei enää Lahteen kerkeä.

Moro!

Joo täytyy varmaan hommata tommonen siipi. Jos käyn ostaan noita iskariöljyjä niin mitä 50 tarkoitetaan? 50,500 vai 5000?
Kun kaikki puhuu noista mäntien vaihdoista, niin tuliko auton mukana erilaisia mäntiä? Itsellä ne meinaan sitten puuttui kuormasta.  :embarrassed:

Mulla on tota Kyoshoo, soveltuukohan se hommaan vai voidellaanko makkarapannu sillä öljyllä  :mrgreen:

Antti

Poissa *HOKE*

  • The Doctor
    • Profiili
Vs: CEN Matrix ja Arena
« Vastaus #513 : 28.07.08 - klo: 11.36 »
No jos puhutaan iskariyljyistä ja sanotaan 50 niin sillon se on 50.

Poissa Konna56

  • Jäsen
    • Profiili
Vs: CEN Matrix ja Arena
« Vastaus #514 : 28.07.08 - klo: 11.53 »
No jos puhutaan iskariyljyistä ja sanotaan 50 niin sillon se on 50.

Joo niin ittekki huomasin tossa äskettäin, kun tilasin tota illuzion siipee. Pistän nyt samalla tilaukseen ne iskariöljytkin.

Antti

Poissa copter

  • Veteraani
    • Profiili
    • RC10.FI
Vs: CEN Matrix ja Arena
« Vastaus #515 : 28.07.08 - klo: 11.58 »
Joo täytyy varmaan hommata tommonen siipi. Jos käyn ostaan noita iskariöljyjä niin mitä 50 tarkoitetaan? 50,500 vai 5000?
Kun kaikki puhuu noista mäntien vaihdoista, niin tuliko auton mukana erilaisia mäntiä? Itsellä ne meinaan sitten puuttui kuormasta.  :embarrassed:

Mulla on tota Kyoshoo, soveltuukohan se hommaan vai voidellaanko makkarapannu sillä öljyllä  :mrgreen:

Antti

Ilmeisesti sinulla no siis ARR taikka RTR malli, eikä FRE malli? FRE mallissa tulee kyllä iskareihin noita mäntiä mukana, ilmeisesti ARR taikka RTR malleissa ei tule. Minulla on kyllä ylimääräisiä mäntiä jotka joutaa kun vain tietysti törmättäisiin jossain radalla tms niin voisin antaa. Jos sinulla on tosiaan ARR taikka RTR malli niin silloin autossa olevat männät ovat varmaankin mallia "lovitettu" ulkoreunasta eikä varsinaisia reikiä ole laisinkaan?

Tuolla siivellä nyt ei välttämättä saada mitään uskomatonta etua. Lähinnä itse tykkään että se on kirkas, jotta kun auto menee tuolla radalla joka pöllyää, niin sen sieltä sitten erottaa kaiken ruuhkan ja pölyn keskeltä kunnolla. Eli niinkään ajo-ominaisuuksiin se ei vaikuta kuin korkeintaan hyvin marginaalisesti. Siiven kanssa myöskin on hyvä ottaa huomioon, että CEN siipiteline on melko leveä ja jouduin omaani hieman kaventamaan jotta sain siiven mahtumaan siihen. Jos haluat päästä helpommalla, niin osta Himoton Gen2 siipi jota myös saa esim. keltaisena, oranssina ja vihreänä. Se menee paikalleen ilman kiinnikkeiden muokkaamista. Tätä siipeä taitaa myöskin saada RC-Garagesta jos oikein muistan, ainakin JP-Nitro Racingista Suomesta.

Noista öljyistä sen verran että tosiaan 50 on 50 jne. Vakioiskareille sekä vakiojousille nuo öljyt 50/40 oli tosiaan Ultimaten öljyjä sitten. Jos olet RC-Garagesta tilaamassa niin kannattaa ottaa huomioon että heillä on SIIM öljyjä valikoimissa jotka ovat jäykempiä ja uskoisin että oikeat arvot SIIM öljyillä ovat jossain 40/30 tietämillä (pikainen arvio).

Eli tälläistä. Kyoshon osia en suosittele autoon laitettavan. Männät ovat varmastikin eri kokoisia ja käytännössä silloin pitäisi koko iskarit vaihtaa, jota en suosittele koska Kyoshon iskareista ei ainakaan mitään hyötyä saa.

Poissa *HOKE*

  • The Doctor
    • Profiili
Vs: CEN Matrix ja Arena
« Vastaus #516 : 28.07.08 - klo: 14.04 »
Siivissä on eroja jotka myös huomaa.
Siivet siis tarjoaa joko enemmän tai vähemmän downforssia riippuen siivestä.

Eron lähinnä huomaa hypyissä, ja tietenkin mitä isompi hyppy, sitä selvempi ero.
Esimerkiksi (ajan eri merkkisellä autolla niin annan tietenkin esimerkin siitä) Hyper 8 vakio siipi tarjoaa kohtalaisen verran alas painavaa voimaa... Mikäli tällä siivellä ajaessa auto pyrkii isoissa hypyissä nostamaan perää ylös, voi tähän vaikuttaa enemmän downforssia tarjoavalla siivellä. Esim VP Pro siivellä ajaessa on aivan selkeä ero... jos auto siis hyppäsi aikaisemmin perä ylhäällä ja autoa tarvitsi rajusti kaasua käyttäen korjata vaakaan niin VP Pro siivellä ei tätä tarvinnut ollenkaan tehdä vaan auto hyppäsi oikein tasapainoisesti.
Tämä kokemus lavangosta.

Turun radalla on vielä suurempi hyppyri jossa kokemukset olivat alkuvuonna sellaiset että alussa käyttämäni Himoto (vanha malli) sai auton keulan nousemaan ilmaan... Joo jarrulla sai nokkaa alaspäin, mutta koska ilmassa vietettiin niin kauan aikaa niin ilman pyöriviä renkaita auto muuttui lähes leijuvaksi lehdeksi... Tuli siis alas vähän miten huvittaa... Vaihdoin vakiosiiven jolla auto hyppäsi juuri niinkuin pitää.
Tämä siiven vaihtaminen toi itseasiassa eroa auton käyttäytymiseen muutenkin.
Pääsuoran jälkeiseen mutkaan kaartaessa auto pyrki yliohjautumaan, kun himotolla perä pysyi nätisti linjassaan.

Ajaessa ero ei siis ollut kuin ainoastaan radan nopeimmassa kohdassa huomattavissa pienenä auton balanssimuutoksena... Hypyissä ero oli aivan selkeä.

Poissa Konna56

  • Jäsen
    • Profiili
Vs: CEN Matrix ja Arena
« Vastaus #517 : 28.07.08 - klo: 17.17 »
Joo täytyy varmaan hommata tommonen siipi. Jos käyn ostaan noita iskariöljyjä niin mitä 50 tarkoitetaan? 50,500 vai 5000?
Kun kaikki puhuu noista mäntien vaihdoista, niin tuliko auton mukana erilaisia mäntiä? Itsellä ne meinaan sitten puuttui kuormasta.  :embarrassed:

Mulla on tota Kyoshoo, soveltuukohan se hommaan vai voidellaanko makkarapannu sillä öljyllä  :mrgreen:

Antti

Ilmeisesti sinulla no siis ARR taikka RTR malli, eikä FRE malli? FRE mallissa tulee kyllä iskareihin noita mäntiä mukana, ilmeisesti ARR taikka RTR malleissa ei tule. Minulla on kyllä ylimääräisiä mäntiä jotka joutaa kun vain tietysti törmättäisiin jossain radalla tms niin voisin antaa. Jos sinulla on tosiaan ARR taikka RTR malli niin silloin autossa olevat männät ovat varmaankin mallia "lovitettu" ulkoreunasta eikä varsinaisia reikiä ole laisinkaan?

Tuolla siivellä nyt ei välttämättä saada mitään uskomatonta etua. Lähinnä itse tykkään että se on kirkas, jotta kun auto menee tuolla radalla joka pöllyää, niin sen sieltä sitten erottaa kaiken ruuhkan ja pölyn keskeltä kunnolla. Eli niinkään ajo-ominaisuuksiin se ei vaikuta kuin korkeintaan hyvin marginaalisesti. Siiven kanssa myöskin on hyvä ottaa huomioon, että CEN siipiteline on melko leveä ja jouduin omaani hieman kaventamaan jotta sain siiven mahtumaan siihen. Jos haluat päästä helpommalla, niin osta Himoton Gen2 siipi jota myös saa esim. keltaisena, oranssina ja vihreänä. Se menee paikalleen ilman kiinnikkeiden muokkaamista. Tätä siipeä taitaa myöskin saada RC-Garagesta jos oikein muistan, ainakin JP-Nitro Racingista Suomesta.

Noista öljyistä sen verran että tosiaan 50 on 50 jne. Vakioiskareille sekä vakiojousille nuo öljyt 50/40 oli tosiaan Ultimaten öljyjä sitten. Jos olet RC-Garagesta tilaamassa niin kannattaa ottaa huomioon että heillä on SIIM öljyjä valikoimissa jotka ovat jäykempiä ja uskoisin että oikeat arvot SIIM öljyillä ovat jossain 40/30 tietämillä (pikainen arvio).

Eli tälläistä. Kyoshon osia en suosittele autoon laitettavan. Männät ovat varmastikin eri kokoisia ja käytännössä silloin pitäisi koko iskarit vaihtaa, jota en suosittele koska Kyoshon iskareista ei ainakaan mitään hyötyä saa.

Moi!

Joo ois tosi hyvä saada semmoset 2 eteen ja kolmoset taa.. eikä ne postikulutkaan varmaan kauheesti oo jos pistät kirjeenä tulemaan :) voin maksaa postit! ehkä jtn 70snt.
Missäpäin yleensä pörräät. Itse kun asun tampereella, niin ainoo rata jossa kähyn on toi lahdesjärven abc:n takana oleva.

T. Antti
EDIT: RTR-mallina ostin, muuttunu ajan mittaan :)
« Viimeksi muokattu: 28.07.08 - klo: 23.15 kirjoittanut Konna56 »

Poissa copter

  • Veteraani
    • Profiili
    • RC10.FI
Vs: CEN Matrix ja Arena
« Vastaus #518 : 29.07.08 - klo: 21.00 »
Laittelin tuossa äsken hieman autoja ja siinä samalla kaivoin nuo 2 ja 3 palat esiin pakista, joten Konna laitas mulle YV:llä osoitetiedot niin koetan tiputtaa nuo postiin sinulle tulemaan.

Poissa joonas93

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: CEN Matrix ja Arena
« Vastaus #519 : 06.08.08 - klo: 22.36 »
kyselisin sellasta eettä kannattaako hankkia tätä cen matrix arena autoa toiseksi polttoautoksi? onko hintaan nähden kestävyys minkälainen? kun olen myös katellut hobaon trukkia ja hong norin.. en osaa oikein päättää.
LRP SHARK 18-RACE MONSTER FACTORY TEAM
 Mini Rave 1.5 project!

Poissa Konna56

  • Jäsen
    • Profiili
Vs: CEN Matrix ja Arena
« Vastaus #520 : 09.09.08 - klo: 22.38 »
Moro!

Onko kukaa lähössä lahdesjärven radalle perjantaina tai lauantaina?

T. Antti

Poissa Timitri87

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: CEN Matrix ja Arena
« Vastaus #521 : 07.11.08 - klo: 19.59 »
moi . kysyisin teiltä että monta laakerii tossa Cen Matrix Pro Factory Edition mallissa on ja mistä ne sais ostettuu ja paljon tulis tekeen?

Poissa Timitri87

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: CEN Matrix ja Arena
« Vastaus #522 : 07.11.08 - klo: 20.52 »
saako muuten Cen Matrix Pro Factory Edition  malliin sitä torsen keskidiffii jos saan nii mitä muuta pitää vaihtaa ja paljon tommonen maksaa??

Poissa copter

  • Veteraani
    • Profiili
    • RC10.FI
Vs: CEN Matrix ja Arena
« Vastaus #523 : 09.11.08 - klo: 11.49 »
Laakereiden lukumäärää taitaa olla aika pitkälti näin:

2 kpl 15x24x5mm
16 kpl 8x16x5mm

Itse olen laakereita hankkinut WalaWalasta (http://stores.ebay.com/WalawalaStore). Sieltä saa varsin edullisesti laakereita kyseiseen autoon. Edullisempi "kierros" laakereita taitaa maksaa 10 dollaria ja kalliimpi 67 dollaria. Itse ostin ennen edellistä kautta muutaman kierroksen noita 10 dollarin laakereita ja hyvin ovat toimineet.

Tuonne kun menee ja laittaa hakusanaksi "CEN Matrix" niin tulee noita laakerisettejä siihen hakutulokseksi suoraan.

En tiedä saako tuohon Torsen diffiä, varmaan katsomalla valmistajan sivuilta ja kysymällä maahantuojalta selviää saatavuus sekä hinta. Oma mielipiteeni kuitenkin on, että auto ei Torsen diffiä tarvitse vaan on täysin kilpailukykyinen ihan vakiodiffeillä.

Mika R

  • Vieras
Vs: CEN Matrix ja Arena
« Vastaus #524 : 09.11.08 - klo: 12.08 »
Jos ostat Kyosho mallisen Torsen diffin niin se menee heittämällä paikoilleen, sama pätee periin

Poissa sjos

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: CEN Matrix ja Arena
« Vastaus #525 : 09.11.08 - klo: 12.38 »
saako muuten Cen Matrix Pro Factory Edition  malliin sitä torsen keskidiffii jos saan nii mitä muuta pitää vaihtaa ja paljon tommonen maksaa??

Kyseleppäs esim. Garagesta Honkkarin Torsenia, pitäis sujahtaa ns. heittämällä.
Itse meinasin kyseisen Torsenin ostaa. Hintaa taitaa olla 80eur tietämillä.

Laakereiden lukumäärää taitaa olla aika pitkälti näin:

2 kpl 15x24x5mm
16 kpl 8x16x5mm


+ 4 kpl 6x10x3mm ohjaukseen.
+ 2 kpl jarru akseleissa laipallisia, mittoja en muista.
son loppu ny.

Poissa Timitri87

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: CEN Matrix ja Arena
« Vastaus #526 : 09.11.08 - klo: 12.54 »
moi. kiitoksia kaikki laakerit on tilattu jo autossa on yhteensä 22 laakeria:D  kiitoksia

Poissa copter

  • Veteraani
    • Profiili
    • RC10.FI
Vs: CEN Matrix ja Arena
« Vastaus #527 : 09.11.08 - klo: 13.45 »
Itse listasin vain nuo voimansiirron laakerit, kun ei noiden muiden vaihtamisella oikeen mitään saavuta. Mitä tulee ohjauksen laakereihin, niin sinne kannattaa kyllä laittaa ennemmin puslat kuin kuulalaakerit. Kuulalaakerit menee aikanaan tukkoon. Sama oikeastaan pätee noihin jarruihin.

Poissa Timitri87

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: CEN Matrix ja Arena
« Vastaus #528 : 09.11.08 - klo: 13.57 »
moi mikäs on parhaat öljyn jäykkyydet diffeissä ja iskareissa??   ja saako tota torsen keski diffii vaihdettuu cen matrix pro buggyyn ja mitä muuta pitäs vaihtaa jos ton torsen diffin laittaa??

Poissa Sami L

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: CEN Matrix ja Arena
« Vastaus #529 : 09.11.08 - klo: 14.09 »
Kuten copter tuossa edellä koitti vihjata, niin et sillä torsen-diffillä tee mitään. Ei nuo maailman huiputkaan moisia käytä. Normaaleilla diffeillä saat edullisemmin paremman auton, näin lyhyesti. Mikä tää torsen-buumi oikein on, Jesi, anyone?  :grin:
Kai ihmiset vaan katsoo, että maksaa enemmän ja on 'erikoinen' nimi, mieletön viripalikka, pakko saada, on nopee!

Öljyjen jäykkyydet on säätöoptio jotka a) KUSKI hakee b) RADAN mukaan, eli ns. "parhaita" emme voi sulle ilmoittaa. Jotkut peruslähtökohdat varmaan löytyy jo tästä topicistakin, niistä pitää sitten itse lähteä muuttelemaan oman maun mukaan.
Tiedätkö miksi olet mekaanikko?
Sinulla on kädet mutta ei aivoja. -AbuD.

Poissa Timitri87

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: CEN Matrix ja Arena
« Vastaus #530 : 09.11.08 - klo: 14.22 »
kiitos sami L   :afro:   

Poissa copter

  • Veteraani
    • Profiili
    • RC10.FI
Vs: CEN Matrix ja Arena
« Vastaus #531 : 09.11.08 - klo: 16.14 »
Tässä Matrix FRE setuppini eilisestä Lavangon kisasta: http://korvenmaa.net/scratch/CEN_Lavanko.pdf
Tässä vielä kertaukseksi. Tuosta pitäisi selvitä aika hyvät lähtökohdat. :mrgreen:

Poissa Jessev

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: CEN Matrix ja Arena
« Vastaus #532 : 09.11.08 - klo: 22.09 »
Mitkäs korit Matrix buggyyn istuvat parhaiten? Plussaa olisi, jos "laidat" olisi korkeat, vai onko niissä mitään eroa yleensä..? Tulee sähkökonversioon ja akku pitäis mahtua sen laidan alle. http://www.aijaa.com/img/b/00410/3055215.jpg Heitän kyllä akun leveemmälle kyljelleen jossain vaiheessa.

Poissa copter

  • Veteraani
    • Profiili
    • RC10.FI
Vs: CEN Matrix ja Arena
« Vastaus #533 : 09.11.08 - klo: 22.38 »
Ainakin JConseptsin Kyosho 777 SP2 sekä Mugenin MBX-5 korit. Mugenin kori on ainakin korkea reunoilta mielestäni. Muita en itse ole kerennyt sovittelemaan tuon CEN:n oman korin lisäksi.



Poissa HePeTzU

  • Jäsen
    • Profiili
Vs: CEN Matrix ja Arena
« Vastaus #534 : 10.11.08 - klo: 16.21 »
Moro.

 sanokaapa mikä on hyvä rengas matrix arenan alkup. vanteelle? Lähinnä sora alustalle. ja mistä kannattaa tilata? tai jos jollakin alanmiehellä on hyllyssä joutilaana kierros noita kumeja & inserttejä, voisin ostaa poijes.

Poissa copter

  • Veteraani
    • Profiili
    • RC10.FI
Vs: CEN Matrix ja Arena
« Vastaus #535 : 10.11.08 - klo: 17.09 »
Hyviä renkaita toki on monia, riippuu vähän mitä ominaisuuksia haetaan. Itse ajoin GRP Jolly renkailla kisoissa kesällä 2008 js sitten myös GQ Hammerilla, joka ei ole ihan niin pitävä mutta todella hyvin kestävä (ei kulu). GRP renkaita saa vanteiden kanssa valmiiksi liimattuna. GQ renkaita saa irrallaan inserttien kanssa.

Molemmista pitäisi olla truggy malleja myös. Äskeiset kokemukset buggysta. GRP:tä myy Future RC ja GQ:ta JP-Nitroracing Suomessa.

Poissa Timitri87

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: CEN Matrix ja Arena
« Vastaus #536 : 15.11.08 - klo: 13.53 »
moi laittaa linkkii mistä saa ostettuu cen marix pro  buggyyn ristitappi sarjoja  eiks  ne kaikki 3 diffii pakettii kannata vaihtaa risti tappeihin??

Poissa copter

  • Veteraani
    • Profiili
    • RC10.FI
Vs: CEN Matrix ja Arena
« Vastaus #537 : 16.11.08 - klo: 22.33 »

Poissa Timitri87

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: CEN Matrix ja Arena
« Vastaus #538 : 16.11.08 - klo: 22.42 »
kiitoksia mutta en löytäny sitä oikeesta:D   paljon ne maksaa kpl ne sarjat ja eiks ne laiteta jokaiseen diffeihi?

Poissa copter

  • Veteraani
    • Profiili
    • RC10.FI
Vs: CEN Matrix ja Arena
« Vastaus #539 : 16.11.08 - klo: 23.15 »
Kaikkiin diffeihin ne joo tulee. Soittamalla liikkeeseen selviää saatavuus ja hinta.