Kirjoittaja Aihe: Traxxas T-MAXX  (Luettu 1465 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa T-MAXX äijä

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Traxxas T-MAXX
« : 03.07.07 - klo: 22.56 »
voisiko joku kenellä on kokemust t-maxxist kertoo mul et miks mun t-maxxist hajoo pohjssa oleva vetoakseli ku mä hyppään pari ketaa
Traxxas T-Maxx, HPI E10 Drifter, Kyosho Subaru Impreza, Kyosho J-3 Piper Cup, Duratrax Maximum ST Pro

Poissa Duster1

  • JoeUa RC
    • Profiili
Vs: Traxxas T-MAXX
« Vastaus #1 : 04.07.07 - klo: 16.09 »
säädöt on viärin, siis luistokytkimesta.tai sit liian iso hyppyri

Axial SCX 10 TR

Poissa T-MAXX äijä

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: Traxxas T-MAXX
« Vastaus #2 : 04.07.07 - klo: 16.30 »
hyppyri ei ole koskaan liian iso  :p
Traxxas T-Maxx, HPI E10 Drifter, Kyosho Subaru Impreza, Kyosho J-3 Piper Cup, Duratrax Maximum ST Pro

Poissa Duster1

  • JoeUa RC
    • Profiili
Vs: Traxxas T-MAXX
« Vastaus #3 : 04.07.07 - klo: 18.52 »
Ei niin. Autot on vaan liian pieniä  :grin:
Axial SCX 10 TR

Poissa T-MAXX äijä

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: Traxxas T-MAXX
« Vastaus #4 : 04.07.07 - klo: 18.58 »
just nii
Traxxas T-Maxx, HPI E10 Drifter, Kyosho Subaru Impreza, Kyosho J-3 Piper Cup, Duratrax Maximum ST Pro

Poissa Hermanni

  • Veteraani
    • Profiili
    • Kotisivuni
Vs: Traxxas T-MAXX
« Vastaus #5 : 04.07.07 - klo: 23.17 »
voisiko joku kenellä on kokemust t-maxxist kertoo mul et miks mun t-maxxist hajoo pohjssa oleva vetoakseli ku mä hyppään pari ketaa
Ei ole ensimmäinen kerta kun slipperykytkimen säätö on liian tiukalla, jos voimansiirto ei pääse antamaan mistään periksi aina heikoin paikka hajoaa (Vahvistat yhden niin hajoo vierestä jne).
Sitä slipperykytkintä huvikseen niihin autoihin laiteta, sen tarkoitus on nimenomaan säästää voimansiirto hajoamiselta (Juurikin tuollaisissa tilanteissa), eli säädä se kytkin löysemmälle (Spurrin keskellä olevasta mutterista jonka alla on jousi)!
Traxxas Revo 2008 Platinum Edition ja SHARK-18 Race Monster Truck Factory Team.