Kirjoittaja Aihe: JOULU -2009  (Luettu 14027 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa jerzirccar1

  • Fullspeed RC
    • Profiili
JOULU -2009
« : 07.12.09 - klo: 09.51 »
On se taas kivaa kuin joulu on kohta ovella. Kuin kauppaan menee sitä samaa skeida musaa soi ja mikä parasta, joka yhtye on tehnyt "uuden" collection,the best of levyn.
Ihmiset stressaantuvat jo jonossa että miksei ole kassalla lisää myyjiä. Kääk ihmisiä jotka ressaavat kuin on joulu.
Ja viellä mikä parasta, nyt kuin tuo joulu tulee niin kuinkahan moni pari taas jälleen kerran tappelee,eroaa ja viellä lastensa edessä vain sen viinan takia.
Sen pitäisi kieltää jos on myös lapsia mukana joulun vietossa.
Minun oma joululahja toiveet.
-Että saisin olla poikien kanssa viettämässä sitä, en saannut edes nähdä poikia viime jouluna.LISÄÄN viellä että eipä ollut pojat isänpäivänäkään koska siellä toisessa päässä asuu todella pirun oloinen creature :evil:
-Että alkohooli jätettäisi pois, edes sen ajan kuin lapset ovat hereillä.
-Että ruokaa riittänee, ylensä se on.

Jerzi
« Viimeksi muokattu: 07.12.09 - klo: 16.09 kirjoittanut jerzirccar1 »
SUOMI ON KATEELLISTEN LUVATTU MAA😂😂

Poissa neruda

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: JOULU -2009
« Vastaus #1 : 07.12.09 - klo: 09.59 »
Omalta joululta odotan ensinnäkin sitä, että poika (7kk) parantuisi. Ollut nyt pitkään korvatulehdus ja viimeisimpänä epäilevät sikaflunssaa..

Jos ollaan terveitä, niin sitten vietetään joulua vanhempien luona. Hyvää ruokaa ja yhdessäoloa. Lahjoja en tule ostamaan, osittain sen takia, että alkaa menemään kaupallinenjoulu jo pikkuisen yli, toisekseen rahatilanteen takia :D

Mutta hyvät joulun odotukset kaikille!
Kyosho Mad Force Kruiser, Axial Wroncho, Axial Yeti XL kit

Poissa Breweri

  • Rovaniemen pienoisautoilijat
    • Profiili
Vs: JOULU -2009
« Vastaus #2 : 07.12.09 - klo: 11.00 »
Itse odotan tulevalta joululta vain mukavaa yhdessäoloa perheen kanssa sekä sitä että osa täälläkin kirjoittelevista ihmisistä osaisi lopettaa JEESUSTELUN ja MARTTYYRINÄ olemisen. Jälkimmäiset toiveet varmaan täytyy sitten toivoa vielä uutena vuotenakin uudestaan...  :grin:

Uusivuosi topiccia odotellessa...
Joku vastaus minulla kyllä oli, se vain ei sopinut kysymykseen.

Poissa CluBBaH

  • Kotkan seudun pienoisautoilijat
    • Profiili
    • Kuvia
Vs: JOULU -2009
« Vastaus #3 : 07.12.09 - klo: 12.06 »
Itse odotan tulevalta joululta vain mukavaa yhdessäoloa perheen kanssa sekä sitä että osa täälläkin kirjoittelevista ihmisistä osaisi lopettaa JEESUSTELUN ja MARTTYYRINÄ olemisen. Jälkimmäiset toiveet varmaan täytyy sitten toivoa vielä uutena vuotenakin uudestaan...  :grin:

Uusivuosi topiccia odotellessa...

Komppaan , uudenvuoden jälkeen muistaakseni synttärit..
XRAY 808 2009 Spec |

Poissa OV

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: JOULU -2009
« Vastaus #4 : 07.12.09 - klo: 15.48 »
Ennen kesälomaa elin toivossa, että saadaan olla joulu kotosalla kiitos päivystyksen. Kesäloman jälkeen en ollut enää siinä toivossa. Ihan mukavahan se on, että elossa on mummua, mammaa, isomummua, isoisoäitiä ja äijjää jne. Mutta 6 kylä paikkaa jouluksi on liikaa vaikka ne kaikki onkin varsinais-suomessa. Kaikki sanovat, että olkaa kotona vaan, mutta kunhan meillä edes käyttä. Niinpä niin. No ehkä joskus löytyy sen kokonen torppa, että sopii tulla tänne tai olla tulematta.

Alkoholi on kyllä huono yhdistelmä jouluksi, mikä nyt nykyään on eniten lasten juhlaa. Ottakee sitä keppanaa sitten joskus muullon jos on pakko ottaa. Kai sitä joskus kestää itseään/kumppaniaan/elämäänsä ilman päänsekotusta.

Onneksi meillä kumpikaan ei pidä alkoholin mausta niin sen juominen on erittäin väkinäistä kuten taas pikkujouluista maistu mieleen :). Että ei omalla kohdalla tuota suuriakaan tuskia olla selvin päin ja leikkiä pikkuautoilla muksun kanssa.

Poissa MirosHima

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: JOULU -2009
« Vastaus #5 : 08.12.09 - klo: 06.03 »
Alkoholi on kyllä huono yhdistelmä jouluksi, mikä nyt nykyään on eniten lasten juhlaa. Ottakee sitä keppanaa sitten joskus muullon jos on pakko ottaa. Kai sitä joskus kestää itseään/kumppaniaan/elämäänsä ilman päänsekotusta.


Alkoholissa itsessään ei ole mitään huonoa, vaan sen käyttäjissä. Minun mielestä jouluaterian kanssa pitää olla viiniä/tummaa olutta ja illalla muutamat glögit. Se onkin eriasia pysyykö kaikilla homma lapasessa. 
Kyosho Ultima SC6 #Sponsored by RCJKL www.rcjkl.fi

Poissa mese1

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: JOULU -2009
« Vastaus #6 : 08.12.09 - klo: 06.54 »
joulu on on lasten juhla,joten mun mielestä ei alkoholi siihen kuulu.
mutta hyvää joulua kaikille!!!!!!!
tamiya/kyosho/x ray/futaba/traxxas

Poissa jerzirccar1

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: JOULU -2009
« Vastaus #7 : 08.12.09 - klo: 09.35 »
joulu on on lasten juhla,joten mun mielestä ei alkoholi siihen kuulu.
mutta hyvää joulua kaikille!!!!!!!

Tuo olikin todella hyvin sanottu.
Jerzi
SUOMI ON KATEELLISTEN LUVATTU MAA😂😂

Poissa MirosHima

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: JOULU -2009
« Vastaus #8 : 08.12.09 - klo: 10.26 »
joulu on on lasten juhla,joten mun mielestä ei alkoholi siihen kuulu.
mutta hyvää joulua kaikille!!!!!!!

sano se noille eurooppalaisille, jotka ottaa viiniä joka lounaallakin..
Kyosho Ultima SC6 #Sponsored by RCJKL www.rcjkl.fi

Poissa CluBBaH

  • Kotkan seudun pienoisautoilijat
    • Profiili
    • Kuvia
Vs: JOULU -2009
« Vastaus #9 : 08.12.09 - klo: 10.31 »
Kaikille alkoholi ei ole ongelma.

Sitä voi myös ottaa sivistyneesti ruuan kanssa tai muutenvaan seurustelun lomassa.

Alkoholistit sitten erikseen , Ne ketkä eivät ole vielä "parantuneet" eli lopettaneet juomista luultavasti ovat kännissä , oli joulu tai ei. Ns. parantuneet sitten paasaa alkoholin vaaroista jokaiselle vastaantulevalle. Jotkut osaa myös olla hiljaa :)

"parantuneet" siksi että alkoholismiin ei ole parannuskeinoa.
XRAY 808 2009 Spec |

Poissa OV

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: JOULU -2009
« Vastaus #10 : 08.12.09 - klo: 11.35 »
Ei sitä aina tartte olla alkomaholisti, että olis ongelmia viinan käytössä.

Joillekkin se ei vaan sovi. Napsauttaa jotain lukkoja vääristä kohtaa pois aivoista tjms.

Poissa peitsamo

  • KUArc
    • Profiili
Vs: JOULU -2009
« Vastaus #11 : 08.12.09 - klo: 13.05 »
Mutta ei sekään tarkoita sitä, etteikö alkoholia voi nauttia ilman känniä, rähinää tai muuta epäsoveliasta käytöstä.

Jos ymmärtää, että viina ei sovi itselle, on parempi olla ottamatta. Tämä ei kuitenkaan voi olla ns. yleispätevä neuvo kaikille ja kaikkiin tapauksiin. On "jopa" olemassa ihmisiä, jotka nauttivat esim. viinistä osana hyvää illallista, eikä sillä asialla ole mitään tekemistä itse alkoholin kanssa, paitsi että viinissä sattuu nyt vaan olemaan hieman alkoholia(kin). Turhat jeesustelut voi minun puolesta jättää vaikka pyhäkouluun.

Joulu on (ennen kaikkea) lasten juhla ja sellaisena haluan siitä nauttia.
Flying Calacucco

Poissa Hyper

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: JOULU -2009
« Vastaus #12 : 10.12.09 - klo: 04.32 »
Siinä olen kyllä samaa mieltä etä joulu on ensisijaisesti lasten juhla.

Mutta eipä siitä sen enempää kun ei omia kersoja ole. Silti olen joulupukille ahkerasti kirjoitellut ja toiveissa olis että ehkä joku slash tai vastaava sieltä joululomalle löytyisi kuusen alta tai savupiipusta :D

Viinasten kanssa ei ole jouluna ollut tapana rietastella, pikkujoulut on sitä varten. Jouluna enemmän ruokajuomana ja kohtuudella. Jossain glögissä varmaan pienet prosentit on ihan hyvästä kun sen vain muistaa. Eipä silti, päivä muiden joukossa.

Poissa snakepoison

  • Turun Urheiluautoilijat ry
    • Profiili
Vs: JOULU -2009
« Vastaus #13 : 12.12.09 - klo: 02.52 »
Itse aion olla perheen kanssa joulun ja viettää sen rauhallisin mielin. Joulu on kaikkien juhla, mutta varsinkin lapsien
Destiny | Tamiya | Losi | Xpress | Reedy | Futaba | Savöx

Poissa timomk

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: JOULU -2009
« Vastaus #14 : 12.12.09 - klo: 08.37 »
joulu muuttu kyllä lasten juhlaksi kon pukki tulee koputteleen ikkunaa. :mrgreen:
joulu on on lasten juhla

mutta hyvää joulua kaikille!!!!!!!
Ny muuten hajos joku :D

Poissa Koheltaja

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: JOULU -2009
« Vastaus #15 : 12.12.09 - klo: 18.18 »
Ihan oikeesti skloddit ja friidut, eiks me kaikki olla enemmän tai vähemmän lapsia? Väillä kirjoituksista on moista havaittavissa... :wink:

Kylätason RC-kuski.

Poissa bartti

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: JOULU -2009
« Vastaus #16 : 12.12.09 - klo: 19.47 »
kirjoitetaan nyt tänne se ensimäinen postaus tähänkin foorumiin.

Parasta joulussa on se kun kaikkien kiireiden ja sukulointien sekä haudoilla käyntien jälkeen eli illalla myöhään pääsee rauhassa oluen ja vihdan kanssa saunaan rauhoittumaan,
paitsi jos joulupukki suuressa laupeudessaaan tuo tamiyan rough riderin  :smiley: jolloin suunnitelmat muuttuvat.


Tämä on vain ja ainoastaan allekirjoittaneen henkilökohtainen mielipide.
Beetlejuice, nutech ja jotain sille välille.

Poissa HMS77

  • TamUA
    • Profiili
Vs: JOULU -2009
« Vastaus #17 : 14.12.09 - klo: 02.56 »
Alkoholista jeesustellaan aivan liikaa joka helvetin mediassa tänä päivänä..

Meidän perheessä ei pieniä mukuloita ole, enkä tiedä mitään parempaa aattona syönnin jälkeen kun maistella erilaisia viinejä, pelailla pelejä ja keskustella asioista ja maailman menosta siinä sivussa.
Ja vaikka oliskin pieniä mukuloita, niin mitä sitten, ei meillä tapella jouluna vaikka alkoa otetaankin.

Turha jesseily pois siitä alkoholikeskustelusta.
Ei se ole automaattisesti niin että joulu + alkoholi = kirves, perhe ja viimeinen erhe.
« Viimeksi muokattu: 14.12.09 - klo: 02.59 kirjoittanut HMS77 »
Axial Wraith | GMade Sawback | Cross-RC PG4 | Sakura D4 RWD | Sanwa MT-4

Poissa Casull

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: JOULU -2009
« Vastaus #18 : 16.12.09 - klo: 02.09 »
Itse ajattelin jouluna olla humalassa, joko kotona, kavereiden luona tai baarissa.
Tai sitten voi olla etten ole.
Jos nyt kumminkin olen niin sen tiedän varmaksi että olen hyvällä tuulella, niinkuin aina kun olen pikkuisen ottanut.  :grin:

Siinä olen kyllä samaa mieltä kaikkien viinaan kielteisesti suhtautuvien kanssa että lapset ja ryyppääminen ei koskaan sovi yhteen.

Eikä viina ja ne tyypit joista tulee riitaa haastavia ääliöitä humalassa.
Täälläkin foorumilla niitä valitettavasti on ja paljon.

Itse olen sitä mieltä että kännissä ihminen paljastaa osittain todellisen minänsä.
Jos ihminen on pohjimmiltaan kiltti, rauhallinen ja sopuisa, siitä ei varmaan tule umpikännissäkään kaikille rähjäävää ääliötä.
Hobao ST PRO,OS28xz,Torsen|8.5 PRO, OS Speed,BBF,Torsen|2xInferno DX, 21RZ-V01B|Futaba 3Pk 2.4Ghz/40FM/27AM

Poissa bluebeetle

  • Kymen Pienoisautokerho
    • Profiili
    • Rc-offi.net
Vs: JOULU -2009
« Vastaus #19 : 16.12.09 - klo: 21.20 »

Jos ihminen on pohjimmiltaan kiltti, rauhallinen ja sopuisa, siitä ei varmaan tule umpikännissäkään kaikille rähjäävää ääliötä.

Itse asiassa juuri niistä yleensä varmimmin tulee noita känniääliöitä.
Xray T3´11 , T3´12 , T4 + muutama muu

Poissa Casull

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: JOULU -2009
« Vastaus #20 : 17.12.09 - klo: 03.20 »
Allekijoitan tuon väitteen osittain.

Työkaverini on kuin viilipytty siihen asti kun saa viinaa.
Humalassa kaveri on ihan yleisesti tiedossa oleva järjestyshäiriö.

Hyvä puoli tuossa on se että hän tietää sen itsekkin ja on oppinut olemaan todella varovainen alkoholin kanssa.
Hobao ST PRO,OS28xz,Torsen|8.5 PRO, OS Speed,BBF,Torsen|2xInferno DX, 21RZ-V01B|Futaba 3Pk 2.4Ghz/40FM/27AM

Poissa jerzirccar1

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: JOULU -2009
« Vastaus #21 : 23.12.09 - klo: 02.15 »
Kotiteollisuus onnittelee rc-forumilaisia tällä tavoin.

http://www.kotiteollisuus.com/index.html

Jerzi
SUOMI ON KATEELLISTEN LUVATTU MAA😂😂

Poissa Antti M

  • Vesivehmaan RC-rata
    • Profiili
Vs: JOULU -2009
« Vastaus #22 : 24.12.09 - klo: 00.05 »
Mun puolest kaikikille hyvät joulut kun nythän on 24 päivä :D

T: Antti
|Kyosho|Tamiya|GRP|STS|Orion|SP|Savöx|Sanwa|
Räps!

Poissa hpi-cen

  • Rovaniemen pienoisautoilijat
    • Profiili
Vs: JOULU -2009
« Vastaus #23 : 24.12.09 - klo: 00.07 »
Hyvät ja rauhalliset joulut kaikille tasapuolisesti!

-Jarkko

Poissa snakepoison

  • Turun Urheiluautoilijat ry
    • Profiili
Vs: JOULU -2009
« Vastaus #24 : 24.12.09 - klo: 00.35 »
Hyvää ja rauhallista joulua kaikille RC10 ihmisille.
Destiny | Tamiya | Losi | Xpress | Reedy | Futaba | Savöx

Poissa JL-

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: JOULU -2009
« Vastaus #25 : 24.12.09 - klo: 00.40 »
Jees jouluja kaikille!
TRX Stampede VXL - Zippy & Turnigy 2S/3S Lipos - Acoms Technisport 2,4GHz - Max-EV Racing

Poissa Tane.

  • Rovaniemen pienoisautoilijat
    • Profiili
Vs: JOULU -2009
« Vastaus #26 : 24.12.09 - klo: 01.11 »
Hyvää joulua ja uutta vuotta täältäkin kaikille!
Auto myyty.. Jossain vaiheessa uutta tilalle..?

Poissa TheArska

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: JOULU -2009
« Vastaus #27 : 24.12.09 - klo: 01.14 »
Jees, hyvät joulut täältäkin itse kullekin.  :wink:
Kyosho: Evolva(x2)REX pr-21r01wc/IDM Picco evo2 p7-r, V-one RRR(x2)LRPz.12r spec3/Team Orion crf.12 wasp.
Hpi: Baja 5b cy26, Savage X STS d30m. Hong Nor X1crt pro SHpt28*m-p6,plus muut 1/36-1/8 autot

Poissa Pete_69

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: JOULU -2009
« Vastaus #28 : 24.12.09 - klo: 01.42 »
jouluja myös täältä kaikille  :smiley:
Lrp S18 Monster, hpi cyber 10b "Wannabe SC". Axial SCX10 Trail Honcho. Tamiya TT-01 Type ED.

Poissa Viltsu

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: JOULU -2009
« Vastaus #29 : 24.12.09 - klo: 08.19 »
Hyvää ja rauhallista Joulua!
Crt.5e pro. Team Magic M8e-projekti, Inferno MP 7,5e, E-Revo, E-Firestorm, Tamiya TRF 415 MRE, Stampede, Nitro 4-Tec "e"-tekele, Losi MRC, NanoDragon ja Minirave.