Auto liikkui nihkeesti, kun sitä käsin työnteli pöydällä.
Kattelin että etu- ja takakardaaneissa ei ollu yhtään välystä (dogbone RTR-malli) kun olin nivelkuppeihin laittanut pätkän silikoniletkua sitä välystä poistamaan.
No, etu- ja takapää irti, ja letkut hitolle sieltä.
Ei auttanut. Kokeilin vielä etu- ja takapään pyörivän vapaasti, kun ne oli irti ko operaation aikana.
Ajattelin että se on sitten mennyt ruuvilukite kytkinlaakeriin, ja otin koneen irti.
Kokeilin heti ilman konetta, ja pöh, nihkeesti rullas vieläkin.
Syyksi selvis liian kireelle laitetut ruuvit jarrupaloissa, etujarru hankas :D
Hyvää tässä oli se, että otin Kytkimen irti, ja otin sen uudelleen käsittelyyn.
Pienensin liian leveän prikan vauhtipyörän mutterin alta (prikka ruuvimeisseliin ja smirkelin kivellä pyörittelin sitä), nyt kytkinpalat mahtuu modaamatta paikoilleen.
Samalla sorvailin (mutteri pulttiin, toinen mutteri pitämään vastaan, pultti pylväsporakoneeseen ja viilalla sorvasin) vauhtipyörän mutterin uraa 1,5mm leveämmäksi. Nyt jouset menee nätisti uraan, ja kaikki toimii niiko pitääkin.
Eli nyt on hyvä, kun oli vaan välttävä ennen tätä :)
Onneksi ei tullu pilli vielä tänäänkään, niin tuli tehtyä ajan kanssa huolella.
Huomenna dremeli käteen, ja alatukivarsiin levennys jousen alakiinnikkeeseen, jotta saan ne kiinnitykset noin 1,5mm eteenpäin. Ei viiti yöllä metelöidä, kun on 2 koiraa tossa lattialla hoidossa, ja tytsy nukkuu kanssa kuuloetäisyyden päässä :p
Tai no, saas nähä, on tossa 1,3 laatikkoa kaljaa(* eteisessä kylymässä :D
.w
(* "alkoholitonta" (on joo varmaan) ^_^ kun tää on 0-promille laji, öhöö :P