Kokemuksen syvällä rintaäänellä Master Smackerin omistajana voin kertoa jotain
Vakio motti ja sähköt ei minulle riittäneet (ja halusin heti kokeilla harjatonta settiä). Ajoin tasan kolme akullista ja tilasin Castle Sidewinder + 4600 combon siihen. Voimansiirtohan on kokonaan metallirattailla, joten periaatteessa pitäisi kestää. Mutta diffien sisukset ja ulostulot on aika huonot.
Minulla on mennyt diffista teräsratas HALKI 2S lipolla ajettaessa. Samoin diffin ulostulon lähtö, jossa ratas kiinni, pyöristyi kokonaan ja alkoi pyöriä tyhjää. Muut rattaat kestää varmasti. Spurri on 'suojattu', mutta hiekkaa menee sisään ja hampaisiin helposti.
Kannattaa ostaa varaosiksi koko auto kit versiona, joka on halpa. Tai sitten käytetty rullaava. Myös vanhemman Smacker version osat käyvät kohtalaisesti Master Smackeriin. Eroja on, mutta menee paikalleen.
Muoviosat on kohtuu kestäviä varsinkin lämpimällä. Pakkasessa napsahtelee helposti poikki.
Säädettävyys on aika onneton, melkein kaikki tukivarret on kiinteämittaisia. Etupäätä voi kohtuudella säätää. Varaosia saa ainakin briteistä aika monestakin liikkeestä! Suomesta vaan saa huonosti ja jrhobbystä en pidä lainkaan...
Summa summarum: ei ehkä ihan p*ska, mutta ostaisin silti nyt jonkin muun merkkisen
EDIT: Tähän vielä listaa autosta:
- Materiaali lähinnä muovia, alua siellä täällä
- Nelivetoinen, planeetta diffit edessä ja takana, ei keskidiffiä
- Täysin kuulalaakeroitu (suojaamattomat)
- Spurri muovia, kaikki muut rattaat metallia
- Voimansiirrossa ei ole slipperiä
- Metalliset varret voimansiirrossa
- RTR versiossa 40Mhz AM radiot
- 21T Speed Racer RS motti ja vastaava Sirius SE nopari
- Ansmannin muovirattainen ohjausservo
- Servo-saver löytyy
- Akkukoteloon mahtuu kokoa 7.2V oleva pötköakku