Kirjoittaja Aihe: Maverick Strada MT  (Luettu 4028 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa eesava

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Maverick Strada MT
« : 11.01.10 - klo: 18.28 »
Minkäslainen auto tämä sitten on? http://www.hobbylinna.com/stradamt-electric-monster-p-1494.html Kaveri tällasen tilasi, ja minä auton nähtyäni varoittelin vähän, että miten tollasen  halpiksen kanssa voipi käydä. Pitäiskö mun sitte syödä sanani?
HPI E-Savage, Thunder Tiger ZK2.
Nitrolla pestään pensselit, sähköllä tehdään voimaa!

Poissa volvo755

  • Tulokas
    • Profiili
Vs: Maverick Strada MT
« Vastaus #1 : 11.08.10 - klo: 10.00 »
kyllä  :grin: mulla on maverick strada mt. Auto kestää todella hyvin halpikseks. Johtuu varmaa siitä kun ripustukset antaa periks vähän. :grin:

Poissa Einiinopee

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: Maverick Strada MT
« Vastaus #2 : 11.08.10 - klo: 20.26 »
Mulla on tuo sama auto erinimellä, no nyt se on crawler projektina. Aika hyvin kesti lentoja ja puita.
Moa crawleri.

Poissa maqqaRa

  • Jäsen
    • Profiili
Vs: Maverick Strada MT
« Vastaus #3 : 13.08.10 - klo: 18.19 »
Hienosti on ainakin omassa käytössä kestänyt. Itsellä siis HSP merkkinen mutta täysin sama auto. Muoviosiahan tuosta luonnollisesti paukkuu melko paljon mutta aina on alle kympin/osa selvinnyt.
MAN TG 410 A 6x6, Savage Flux (X)XL ja lentäviä

Poissa _HaBa_

  • Tulokas
    • Profiili
Vs: Maverick Strada MT
« Vastaus #4 : 06.01.11 - klo: 22.22 »
Herätellääs vähän vanhaa topiickia.
Itse omistan kanssa otsikon auton ja hyvin on toiminut. Täytyisi tilata hobbylinnasta kardinaali(vai mikässe ny olikin) niin pääsis taas ajamaan:)

Oli muuten eka viesti täl foorumil:-)

Poissa apukuski

  • Tulokas
    • Profiili
Vs: Maverick Strada MT
« Vastaus #5 : 04.10.13 - klo: 15.18 »
Tämmönen lähti tänään briteistä tilaukseen hinta postikuluineen 160€

Poissa apukuski

  • Tulokas
    • Profiili
Vs: Maverick Strada MT
« Vastaus #6 : 06.01.14 - klo: 23.55 »
Kaks päivää annettu runtua ihan kunnolla. Kulkee 2s lipo akulla ihan kiitetävästi :grin: Kestää tosiaan yllättävän paljon. Osumia tuli tieten jonkun verran mutta se oli kyllä tietysti opettelevan kuskin vika. Yksi muoviosa vain kappaleeksi takarenkaan hubi. Ja sekin särkyi kun auto tuli n. 2,5 metristä yhdelle renkaalle alas. :grin: