61
Sähköautot / Tätä on odotettu: Orion V2!
« : 19.09.03 - klo: 15.17 »
Jos eristys on todella vain eloksoinnin varassa suhtaudun moottoriin isolla varauksella. Eloksointihan on erittäin ohut kerros alumiinin pinnalla joka vielä naarmuuntuu suhteellisen helposti. Koska hiilikanavat ovat eri materiaalia täytyy ne asentaa paikoilleen työntämällä reikiinsä. Jo tässä vaiheessa naarmuuntumisen riski on mielestäni erittäin suuri ja oikosulku mahdollinen.
Ehkä nuo kupariset(?) hiilikanavat on pinnoitettu eristeaineella tms. lisäeristyksen aikaan saamiseksi. Tosin näin toimittaessa muodostuu eriste myös lämmön siirtymiseen sinänsä hienon päädyn jäähdytysripoihin.
Jos jollain on parampaa tietoa ko. moottorin eristyksen toteutuksesta kertokoon sen. Odotan tietoa mielenkiinnolla.
Ennen kuin suinpäin ryntään ostamaan tätä moottori kummajaista kuuntelen hetken palautetta.
Ehkä nuo kupariset(?) hiilikanavat on pinnoitettu eristeaineella tms. lisäeristyksen aikaan saamiseksi. Tosin näin toimittaessa muodostuu eriste myös lämmön siirtymiseen sinänsä hienon päädyn jäähdytysripoihin.
Jos jollain on parampaa tietoa ko. moottorin eristyksen toteutuksesta kertokoon sen. Odotan tietoa mielenkiinnolla.
Ennen kuin suinpäin ryntään ostamaan tätä moottori kummajaista kuuntelen hetken palautetta.