Ompas ollut kova taistelu tuon takadiffin kanssa. Varmaan kuukauden päivät olen koittanut sitä shimmata,vaihtaa rattaita, vetaria ja vaikka mitä. Nyt vihdoin taitanee pauke(kovaääninen naksahdus) jarrutuksissa olla historiaa, kun shimmasin diffin kantta. Eli laitoin diffin ulkopuolisen rattaan alle yhden sinisen suojatiivisteen joita diffin sisällä käytetään. Täten itse ratas on ruuvien kiinnilaiton jälkeen vähän ulompana ja näyttäisi toimivan! (koputellaan puuta ja päätä)
Onse kummaa vaikka kaiken vaihtaa, niin tämä sama ongelma vaivasi ja tod näkösesti tulee vaivaamaan
Tosin laakereita vetarin päähän en ole vaihtanut koskaan. Liekö näissäkin syytä tähän. (Jos joku muuten osaa sanoa näiden laakereiden koon tai jopa antaa suoraa linkkiä, niin kiitän ja kumarran)
Nyt voipi keskittyä auton keventämiseen vaikka seuraavana rojektina. Jenkkisivustoilla lueskelin, että esimerkiksi sivupuskurit kannttaa heivata huitsilan sinne ja myös takapuskuria voisi karsia
. Tämän lisäksi olen jo akkutelinettä vuollut ja noparin laittanut suoraan khz pohalevyyn.