RC10.FI
Kilpailut => Kilpailijoiden kanava => Aiheen aloitti: Short Course Finland - 13.09.17 - klo: 11.38
-
SC Winter Cup 2016-2017 on kilpailusarja 2WD ja 4WD Short Course autoille.
Alustavat Kisapäivät:
Vahvistetut päivät
18.11.2017 Ulvila
9.12.2017 Turku
13.1.2018 Äänekoski
17.2.2018 Vantaa
17.3.2018 Ulvila
Sarjan yhteyshenkilöt:
Miro Simonen (MirosHima)
Martti Myllyntaus (mamyllyn)
Facebook:
https://www.facebook.com/groups/1739043139646626/ (https://www.facebook.com/groups/1739043139646626/)
Säännöt:
SC2-10 ja SC4-10 luokat ovat tarkoitettu 1/10 mittakaavan Short Course -tyyppisille autoille. Autojen tulee vähintäänkin perustua tätä tarkoitusta varten valmistettuun yleisesti saatavilla olevaan autosarjaan. Yleiset säännöt AKK:n pienoisautoitun sääntökirjassa.
SC2-10 ja SC4-10 luokat ovat tarkoitettu 1/10 mittakaavan Short Course -tyyppisille autoille. Autojen tulee vähintäänkin perustua tätä tarkoitusta varten valmistettuun yleisesti saatavilla olevaan autosarjaan.
Akseliväli Min / Max ........................................ 320mm / 335mm
Kokonaispituus Min / Max ...............................540 mm / 568mm
Kokonaisleveys Min / Max .............................. 290mm / 296mm
Pienin paino SC2-10........................................2000grams
Pienin paino SC4-10........................................2500grams
Renkaat:
Vapaa* SC-rengas, 2,2"/3,0" vanteella. Renkaan minkäänlainen kemiallinen käsittely ei ole sallittua. Kiellettyihin asioihin lasketaan myös renkaan kulutus pinnan liimaaminen tai muu vastaava kemiallinen käsittely, jolla halutaan muuttaa renkaan ominaisuuksia.
*Matto/turffiradoilla rengas on yksityyppinä Traxxas Tires BF Goodrich Mud-Terrain Slash 4x4 [TRA-6871] SC2-10 luokassa eturengas vapaa.
Kori:
Lava-autoa tai maastoautoa muistuttava polykarbonaatti (Lexan) kori (Truck Body). Korin pitää kokonaisuudessaan peittää renkaan pintakuviointi ylhäältäpäin katsottuna. Riittää jos rengas jousitus sisäänpainettuna menee korin sisälle. Koriin saa laittaa koriin kuuluvat korin suuntaiset ilmanohjaimet kiinni, siivet tai muut ei korinsuuntaiset ilmanohjaimet kielletty. Koriin saa tehdä vapaasti aukkoja koritolppia, transponderia ja antennia varten. Koriin saa tehdä myös ilmankiertoa helpottavia aukkoja siten että esikuvamaisuus säilyy. Rungossa olevien sivutörmäyssuojien on oltava kokonaisuudessaan korin kylkilinjojen sisäpuolella. Etu- ja takapuskuri on oltava paikallaan.
Akku:
Vapaa kovakuorinen akku jonka nimellisjännite on maksimissaan 8,4 volttia. Lataus suojapussissa!
(nimellisjännite on se jännite joka lukee akun tuotetiedoissa).
Moottori:
Vapaa 540 tai 550 sarjan moottori tai jokin vastaavankaltainen, polttomoottorit, kaasuturbiinit ja polttokennot kielletty!
Lisäksi sarjassa on käytössä AKK:n Pienoisautoilun yleiset säännöt
http://www.autourheilu.fi/saannot/ (http://www.autourheilu.fi/saannot/) -> Pienoisautoilu
Transponder:
Kilpailuja varten autossa pitää olla kilpailujärjestäjän ilmoituksen mukainen tai yhteensopiva transponderi. Transponderin toiminnasta vastaa kilpailija ellei selkeästi pystytä osoittamaan että toimimattomuus johtuu kilpailujärjestäjän huolimattomuudesta tai ajanottolaitteiston viasta. (vrt. usealla kilpailijalla toimimattomia pondereita).
Kilpailijanumero:
Kukin saa oman kiinteän kilpailunumeron,
Ajoformaatti (ALUSTAVA):
Harjoitukset 1-2 kertaa, 3 peräkkäisen nopean kierroksen pohjalta tehdään reseed alkueriin.
Alkuerät 3x5min AE lasketaan 2/3
Finaalit 4x7min Laskenta 3/4. Tasapisteissä parempi sija ratkaisee.
Kaikki finaalit ajetaan yhtä monta kertaa.
Kilpailupäivät pyritään sovittamaan aikavälille 9:00 - 18:00
Kilpailupäivän vapaa aamuharjoittelu kilpailun järjestäjän päätettävissä, mutta mainittava kilpailukutsussa. Aamun vapaa treeni on hyvin suositeltava!
Tuomarit ja kilpailun johto:
Finaaleissa tuomari pakollinen. Alkuerissä tuomarointi kilpailun järjestäjän päätettävissä.
Toivottavaa on että kilpailunjohtaja ei ole kilpailija osakilpailussa.
Osallistumismaksut:
Maksimissaan 20 eur / luokka tai 25€ molemmat SC luokat
Palkinnot:
Osakilpailuissa vähintään molempien sarjaluokkien 5 parasta ja muiden finaalien voittajat. Sarjapalkinnot 10:lle parhaalle molemmissa luokissa. Sarjapalkinnot jaetaan viimeisessä osakilpailussa. Sarjapisteisiin huomioidaan 3 parasta tulosta, tasapisteissä parempi sijoitus ratkaisee.
-
Arpomisen, mussutuksen ja ihmettelyn vähentämiseksi ehdotan seuraavan kohdan päivittämistä:
Renkaat:
Vapaa* SC-rengas, 2,2"/3,0" vanteella. Renkaan minkäänlainen kemiallinen käsittely ei ole sallittua. Kiellettyihin asioihin lasketaan myös renkaan kulutus pinnan liimaaminen tai muu vastaava kemiallinen käsittely, jolla halutaan muuttaa renkaan ominaisuuksia.
Renkaat:
Vapaa* SC-rengas, 2,2"/3,0" vanteella. Renkaan minkäänlainen kemiallinen käsittely (mukaan lukien renkaiden peseminen kilpailun aikana) ei ole sallittua. Kiellettyihin asioihin lasketaan myös renkaan kulutuspinnan liimaaminen tai muu vastaava kemiallinen tai mekaaninen käsittely, jolla halutaan muuttaa renkaan ominaisuuksia.
T:Olli P
-
Arpomisen, mussutuksen ja ihmettelyn vähentämiseksi ehdotan seuraavan kohdan päivittämistä:
Renkaat:
Vapaa* SC-rengas, 2,2"/3,0" vanteella. Renkaan minkäänlainen kemiallinen käsittely ei ole sallittua. Kiellettyihin asioihin lasketaan myös renkaan kulutus pinnan liimaaminen tai muu vastaava kemiallinen käsittely, jolla halutaan muuttaa renkaan ominaisuuksia.
Renkaat:
Vapaa* SC-rengas, 2,2"/3,0" vanteella. Renkaan minkäänlainen kemiallinen käsittely (mukaan lukien renkaiden peseminen kilpailun aikana) ei ole sallittua. Kiellettyihin asioihin lasketaan myös renkaan kulutuspinnan liimaaminen tai muu vastaava kemiallinen tai mekaaninen käsittely, jolla halutaan muuttaa renkaan ominaisuuksia.
T:Olli P
tämä kohta jäi vielä korjaamatta. Tosin renkaan peseminen on pakko sallia, jos sattuu öljyt tms. tulemaan radalle. Ei sitä kannata loputtomiin levittää radalle.
-
Arpomisen, mussutuksen ja ihmettelyn vähentämiseksi ehdotan seuraavan kohdan päivittämistä:
Renkaat:
Vapaa* SC-rengas, 2,2"/3,0" vanteella. Renkaan minkäänlainen kemiallinen käsittely ei ole sallittua. Kiellettyihin asioihin lasketaan myös renkaan kulutus pinnan liimaaminen tai muu vastaava kemiallinen käsittely, jolla halutaan muuttaa renkaan ominaisuuksia.
Renkaat:
Vapaa* SC-rengas, 2,2"/3,0" vanteella. Renkaan minkäänlainen kemiallinen käsittely (mukaan lukien renkaiden peseminen kilpailun aikana) ei ole sallittua. Kiellettyihin asioihin lasketaan myös renkaan kulutuspinnan liimaaminen tai muu vastaava kemiallinen tai mekaaninen käsittely, jolla halutaan muuttaa renkaan ominaisuuksia.
T:Olli P
tämä kohta jäi vielä korjaamatta. Tosin renkaan peseminen on pakko sallia, jos sattuu öljyt tms. tulemaan radalle. Ei sitä kannata loputtomiin levittää radalle.
Pesut kilpailunjohdon luvalla em. tilanteissa?
-
moi,
toivoisin tarkennusta auton leveyden määritykseen. Kesäsarjassahan (4WD only)
oli jo maininta, että leveys mitataan akselin kohdalta, jolloin mm. auraus ei vaikuta tulokseen ja on
yksiselitteisempi jos vaikka mittaillaan jossain välissä.
Niin ja miksi....no siksi, ettei käytetä levittäviä vanteita autoissa joihin ne ei ole tarkoitettu.
Lisäksi kesäsarjassa ollut minimi auton korkeus olisi hyvä myös talvella. Kesällähän se oli 199mm (4WD only).
Talvella se voisi olla pari milliä vähemmän, vaikka 195. Näin koreja ei asennettaisi hölmön näköisesti liian matalalle.
Vielä tarkennus tuohon finaalien tulokseen, on hyvä pitää maininta jos sijatkin on samat.
(kuten kävi kesällä viimeisessä kisassa)
=> "Finaalit 4x7min Laskenta 3/4. Tasapisteissä parempi sija ratkaisee. Jos ei ratkaise, niin parempi tulos parhaimmassa sijassa."
t: MikkoY
-
Kaikissa luokissa jossa autojen leveys oikeasti katsastetaan (Maastosarja, M8/M8e, touring), käytetään laatikkoa joka on sisämitoiltaan maksimileveys. Tällöin auton pitää liikkua laatikossa edestakaisin kirraamatta laatikon sivuihin. Jos SC-sarjassa halutaan oikeasti kiinnittää huomiota leveyteen, niin tarvitaan toi laatikko. Tekemällä laatikon reunat minimikorkeuden mittaiseksi voidaan helposti tsekata myös korkeus.
Liian leveän auton saa nelkussa aika helposti aikaiseksi kun laittaa M8e-autoon SC-renkaat ja korin muuttamatta samalla raideleveyttä. Tosin tällöin renkaat kyllä pilkottaa jo korin alta aika reilusti. Esim. DESC10:ssä on 8mm lyhyemmät vetarit per puoli kun sisarmalli DEX8:ssa.
-
Vapaa kovakuorinen akku jonka nimellisjännite on maksimissaan 8,4 volttia
Tätä ehdottaisin muutettavaksi seuraavaan muotoon:
Vapaa kovakuorinen akku jonka nimellisjännite on maksimissaan 8.4 volttia. LiHV-tyyppiset akut ovat sallittuja. Akun jännite ei saa ylittää jännitettä 4.2V/kenno (+/- 0.02V mittaustoleranssi).
Tällä muutoksella selkeästi sallitaan LiHV akut mutta kielletään akkujen lataus yli normi lipojen jännitteiden. Iso osa uusista akuista on jo LiHV-akkuja ja huhujen mukaan myös tavalliseksi merkityt saattavat olla ihan samoja kennoja jotka on vaan tehtaalla todettu laadunvalvonnassa heikommiksi. Samaan käytäntöön on jo siirrtty muissa luokissa ja jos joku niitä akkuja ylilataa, niin se hyöty on kyllä aika minimaalista sisäradoilla.
-
Tästä oli jo kesällä olemassa sääntömuutos joka on ilmeisesti jääny kirjaamatta?
-
Kaikissa luokissa jossa autojen leveys oikeasti katsastetaan (Maastosarja, M8/M8e, touring), käytetään laatikkoa joka on sisämitoiltaan maksimileveys. Tällöin auton pitää liikkua laatikossa edestakaisin kirraamatta laatikon sivuihin. Jos SC-sarjassa halutaan oikeasti kiinnittää huomiota leveyteen, niin tarvitaan toi laatikko. Tekemällä laatikon reunat minimikorkeuden mittaiseksi voidaan helposti tsekata myös korkeus.
Liian leveän auton saa nelkussa aika helposti aikaiseksi kun laittaa M8e-autoon SC-renkaat ja korin muuttamatta samalla raideleveyttä. Tosin tällöin renkaat kyllä pilkottaa jo korin alta aika reilusti. Esim. DESC10:ssä on 8mm lyhyemmät vetarit per puoli kun sisarmalli DEX8:ssa.
tuossa on se ongelma, että taka-auraus vaikuttaa tulokseen. Eihän siinä mitään, mutta sitten pitää
muuttaa tuota alkuperäistä rajaa 296mm. Esim losi 22sct 3.0 pakettisetupilla nollavanteilla on 299mm.
Pelkkä losin koppakin on 298mm. Akselin kohdalta, renkaan alaosasta mitattuna 295...
-
Koskas ilmottautuminen alkaa?
Tv: Hätähousu
-
Koskas ilmottautuminen alkaa?
Tv: Hätähousu
Eikähän tässä keritä vielä hyvinkin enen ensimmäistä kisaa.
Tarkennellaan noi sännöt kanssa lähipäivinä.
-
Sääntöjen osalta on saatu hyvin palautetta ja Short Coursen osalta esimerkiksi ROAR:n kohdalta ne löytyvät mittoihin liittyen kohdasta 8.10.13:
http://www.roarracing.com/downloads/2013_ROAR_Rule_Book.pdf (http://www.roarracing.com/downloads/2013_ROAR_Rule_Book.pdf)
8.10.13 1/10th Expert Open Short Course Truck 4x4
8.10.13.1 Dimensional Specifications:
Item Limit Specification (* measured axle center)
Näin ollen leveys tosiaan mitataan akselin keskeltä, eikä auraus vaikuta merkittävästi tuohon mittaan.
Mennään siis myös jatkossa tällä, eikä lähdetä kehittelemään omia sääntöjä olemassa olevan lisäksi.
-
Huomioikaapas renkaiden saatavuus, RCM ei pysty renkatai toimittamaan tällähetkellä erinäisistä syistä.
-
Meneekö sekin konkurssiin?
-
Meneekö sekin konkurssiin?
Mikäs muu on mennyt/menossa? :shocked:
-
Traxxasin renkaita nelisenkymmentä paria varastossa.
-
Meneekö sekin konkurssiin?
Mikäs muu on mennyt/menossa? :shocked:
LRP, HPI, Durango, Kyosho Sverige .. , ja taannoin muutama kotimainen (Sabe, RC piste) ... sorry OT
No en tiedä onko LRP konkassa mutta taitaa olla vaikeeta ainakin. Ja HPI:llahan on se uus brittiomistaja joten se pysyy hengissä ilmeisesti.
Rcm.fi magento kauppa down just nyt
-
Traxxasin renkaita nelisenkymmentä paria varastossa.
Muuten hyvä mutta yhtäkään kisaa ei ole tarkoitus ajaa matolla...
-
Mulla on ylimääräisiä avaamattomia Schumin keltaisia minipinnejä U6767.
-
Onko samat kilpailunumerot kuin kesäsarjassa vai uudet numerot? :huh:
-
Onko samat kilpailunumerot kuin kesäsarjassa vai uudet numerot? :huh:
Top kymmenen pitää viimevuoden sc wintercup sarjasijoituksen numeron, lopuille tulee uusi numero ilmottautumisjärjestyksessä.
-
Mihin/milloin ilmoittaidutaan?
-
Mihin/milloin ilmoittaidutaan?
Yleensä on ollu sarjaanilmottautumistopikki, mutta äkä huoli, viimeistään Ulvilan kisassa sulle löytyy numero.
-
Moi ei kai haittaa että että liimaa on renkaan liimausvaiheessa roiskunut/valunut hieman renkaan kulutuspinnalle? :huh: :tongue:
-
Moi ei kai haittaa että että liimaa on renkaan liimausvaiheessa roiskunut/valunut hieman renkaan kulutuspinnalle? :huh: :tongue:
Ei haittaa...
-
Tiedote:
Short Course sarjalle haetaan uutta vetäjää kesäkaudesta alkaen.
Opastamme uutta vetäjää joten rooliin on helppoa päästä kiinni. Ole yhteydessä ja vastaamme mielellämme mahdollisiin lisäkysymyksiin.
T: Martti ja Miro Simonen (mamyllyn ja miroshima)
-
Tiedote:
Short Course sarjalle haetaan uutta vetäjää kesäkaudesta alkaen.
Opastamme uutta vetäjää joten rooliin on helppoa päästä kiinni. Ole yhteydessä ja vastaamme mielellämme mahdollisiin lisäkysymyksiin.
T: Martti ja Miro Simonen (mamyllyn ja miroshima)
Martti ja Miro Simonen... :grin:
-
Martti ja Miro Simonen... :grin:
Se on tätä nykyaikaa! Arvaa kauanko oon vastustanu kiusausta kommentoida asiaa, ootellessa että joku muu sen tekee :afro:
-
Tiedote:
Short Course sarjalle haetaan uutta vetäjää kesäkaudesta alkaen.
Opastamme uutta vetäjää joten rooliin on helppoa päästä kiinni. Ole yhteydessä ja vastaamme mielellämme mahdollisiin lisäkysymyksiin.
T: Martti ja Miro Simonen (mamyllyn ja miroshima)
Martti ja Miro Simonen... :grin:
Nyt ymmärrän mitä Martti tarkoitti FB-postauksessaan sanoilla "uusia haasteita"...
-
Tiedote:
Short Course sarjalle haetaan uutta vetäjää kesäkaudesta alkaen.
Opastamme uutta vetäjää joten rooliin on helppoa päästä kiinni. Ole yhteydessä ja vastaamme mielellämme mahdollisiin lisäkysymyksiin.
T: Martti ja Miro Simonen (mamyllyn ja miroshima)
Myös titteli sarjaveturi sai uuden näkökulman..
Martti ja Miro Simonen... :grin:
Nyt ymmärrän mitä Martti tarkoitti FB-postauksessaan sanoilla "uusia haasteita"...
-
Tiedote:
Short Course sarjalle haetaan uutta vetäjää kesäkaudesta alkaen.
Opastamme uutta vetäjää joten rooliin on helppoa päästä kiinni. Ole yhteydessä ja vastaamme mielellämme mahdollisiin lisäkysymyksiin.
T: Martti ja Miro Simonen (mamyllyn ja miroshima)
Martti ja Miro Simonen... :grin:
Veljkset ku ilvekset.. eiku :roll: :evil:
-
nyt kun kauden viimeinen kilpailu lähestyy, niin olisi hyvä tarkentaa miten sarjajärjestys määräytyy tasapisteissä ja kun paras sijoituskin on sama.
Tämähän on täysin teoreettinen tilanne, mutta jos nyt näin sattuisi käymään niin ehdotan, että järjestys ratkaistaan:
1. Kuljettajan ikä. Korkeampi luku voittaa. Jos sama niin,
2. Kuljettajan lasten lukumäärä. Korkeampi luku voittaa. Jos sekin sama niin,
3. Kuljettajan paino. Korkeampi luku voittaa
-
Ainakin kesällä oli Vantaalla ajettu nelossija selkeästi arvokkaampi kuin Turussa ajettu vastaava. Mun veikkaus on että Ulvilassa ajettu sija on tässä tapauksessa voimakkaampi kuin Hakkilassa kun niillähän on se mopokerhokin ihan siinä vieressä.
-
No Sampo on vahvoilla jos voittaa Ulvilan, kun on myös voitto Vantaalta. Turkua ei oo perinteisesti laskettu, saakos sieltä edes sarjapisteitä? Äänekoskella annettin sentään voitto oman kylän nousevalle tähdelle, toki ei sitäkään muistaakseni lasketa :shocked:
-
Terve,
Mikäli ollaan tasapisteissä, niin viimeisen kisan sijoitus ratkaisee voittajan.
Tsemppiä siis kauden viimeiseen kisaan kaikille!
-
Terve,
Mikäli ollaan tasapisteissä, niin viimeisen kisan sijoitus ratkaisee voittajan.
Tsemppiä siis kauden viimeiseen kisaan kaikille!
Noinhan se menee, kuka lienee noin typerän tavan keksinytkään?
-
Liekö näitä tilanteita miten usein tulee, mutta onhan tuo sikäli vähän hassu ainakin ensisijaiseksi vertailutavaksi että puolustavalle sarjajohtajalle automaattinen pakkovoitto viimeiseen kisaan jos takaa tuleva olis voitolla tulossa tasoihin.
Eikö voisi ensisijaisesti vaikkapa niistä kolmesta parhaasta sarjataulukkopistelaskuun käytetystä kisasta laskea toissijaiset pisteet finaalieräsijoitusten perusteella, ja niistä vähemmän pisteitä kerryttänyt voittaa? Eli siis käytännössä että esim. kisan finaalieräsijoitukset 1+1+1=3p on parempi voitto kuin 1+1+2=4p. Eli ikään kuin kisassa jo muutenkin käytetty systeemi vaan laajennettaisiin kattamaan kolme kilpailua. Täten minimivertailupisteet olisi teoriassa 9, tosin silloin olisi voittanut puhtaasti kolme kisaa ja voittaisi sarjan ilmankin vertailua. Ja toki tälläkin vertailutavalla voi tasuriin päätyä, mutta olis tuo minun nähdäkseni loogisempi tapa ensimmäiseksi vertailukohteeksi, muut keinot käyttöön sitten jos tämä pettää.
No, kunhan taas louskutan leukojani, kun en itse ole merkityksellisillä pistesijoilla juhlimassa :lipsrsealed:
-
Edellisen kerran oltiin juuri kesällä sarjan päättyessä nelkussa Maulan kanssa hopealla tasapisteissä ja samat sijoitukset ajaneena. Nelossija Vantaalla oli arvokkaampi kuin nelossija Turussa. Keskinäinen vertailu kuskien välillä olis jotenkin perustellumpi. Hävinnyt olisin kyllä silläkin konstilla. :cool:
-
Niin joo, totta tietysti tuokin että vaikuttaahan se muihinkin kuin pelkkään ykköspaikkaan.
-
Nelossija Vantaalla oli arvokkaampi kuin nelossija Turussa.
en tiedä miten tuo tapaus on perusteltu, mutta jos kuljettajamäärien mukaan painotetaan isompi kisa arvokkaammaksi, olisi siinä jotain pointtia?
-
Vantaa oli päätöskisa joten toi sääntö vaikutti, ei kuskien määrä.
Terve,
Mikäli ollaan tasapisteissä, niin viimeisen kisan sijoitus ratkaisee voittajan.
Tsemppiä siis kauden viimeiseen kisaan kaikille!
-
Nelossija Vantaalla oli arvokkaampi kuin nelossija Turussa.
en tiedä miten tuo tapaus on perusteltu, mutta jos kuljettajamäärien mukaan painotetaan isompi kisa arvokkaammaksi, olisi siinä jotain pointtia?
Tuo kuskimäärä kohtainen tarkastelu on Jyrkillä työn alla.
Yks vaihtoehto on ajaa race offi,eli tasapisteissä kuskit viivalle ja menoksi(mielestäni urheilusempi)
-
Täähän on ihan turhaa jankkaamista...
Sc säännöissä maininta et menevät akk-sääntöjen mukaan... AKK säännöissä on noin
"Tasapisteiden sattuessa katsotaan paremmaksi
se, jolla on enemmän voittoja. Jos tämä ei tuo
ratkaisua on tasapisteisiin päättyneistä parempi se, joka
oli parempi viimeisessä osakilpailussa. Mikäli tämäkään
ei tuo ratkaisua, otetaan huomioon viimeistä edellinen
osakilpailu jne."
-
Täähän on ihan turhaa jankkaamista...
Sc säännöissä maininta et menevät akk-sääntöjen mukaan... AKK säännöissä on noin
"Tasapisteiden sattuessa katsotaan paremmaksi
se, jolla on enemmän voittoja. Jos tämä ei tuo
ratkaisua on tasapisteisiin päättyneistä parempi se, joka
oli parempi viimeisessä osakilpailussa. Mikäli tämäkään
ei tuo ratkaisua, otetaan huomioon viimeistä edellinen
osakilpailu jne."
Juurikin näin, jos Mykkänen voittaa Ulvilassa, Mykkänen mestari, jos Mykkänen toinen, Ylinen voittaa mestaruuden ja niinhän se menee, ku ennen kauden alkua jo sanoin että mestaruus tulee pirkanmaalle.
-
Arvoisat kilpailijat sekä kisoja järjestäneet seurat:
Martti & Miro kiittävät isolla kädellä Teitä kaikkia jälleen yhdestä hienosta talvikaudesta!
Ulvilan päätöskisa oli huikea ja kilpailuporukan joukossa oli loistava fiilis. Joukossa on niin uusia kuskeja kuin paljon osallistujia jotka ovat kiertäneet luokkaa vuosia.
Koko sarjan pisteet tarkistetaan vielä ennen julkaisuja ja myös puuttuneet pokaalit saadaan kilpailijoille lähipäivinä. Pahoittelemme viivettä ja ne yritettiin saada vielä lauantain aamulle mutta se ei valitettavasti mahdollista.
Janne Sundberg jatkaa sarjan vetämistä ja kesäkalenteri julkaistaan kohtapuolin.
Kiitokset myös sponsoreillemme:
http://www.rccenter.fi/ (http://www.rccenter.fi/)
http://www.rckauppa.fi/fi/ (http://www.rckauppa.fi/fi/)
Kiitokset vielä tässä vaiheessa kaikille Teille kisailijoille:
TE teette sarjan ja vetäjä auttaa sen kehittämisessä!