Noniin, rupeaa omakin röykkyohjus saamaan muotoa, tänään enää tarvitsee rakentaa servolinkit ja iskarit nippuun ja koriin väriä. Keskiviikkona on tarkoitus käydä kokeilemassa kestävyyttä (kuskin).
Kasaus on ollut tähän mennessä kyllä nautittavaa, osat on viimisenpäälle muoto ja mittatarkkoja ja moneen yksityiskohtaan saatu hieman uutta näkökulmaa. Kardaani akselilla ehkä hienoimmat jujut ja saranatapit ovat kyllä kunnioitettavan näköisiä. Kuulalaakerit ovat normaalia pienemmät mutta asia on hoidettu niin että ne voi halutessaan korvata sillä niin monista muista krosseista tutulla kokoluokalla. Auto on xraymaiseen tyyliin ultraherkkä jo ilman metriäkään ajoa.
Itse sarjasta heivasin heti kättelyssä ne pehmopeltiset jarrupalat, teräsjarrulevyt sekä siipitornin muoviset "välituet". Tilalle kavoin vanhasta XB8 kovennetut jarrupalat näille kaveriksi pussista uudet lasikuitulevyt ja siipitorniin alumiiniset välituet.
Äänilähteeksi meinasin kiinnittää japanin ihmeen ja käskytyspuolella luotan tuttuun Futabaan...
Kokonaispaino vakiona vaikuttaa lupaavalta, voi jopa jäädä karvan alle vakio Losin :p Mitä kapeuteen tulee niin 808 itsessään ei ole vanhaa mallia kuin noin 10-15mm kapeampi, roinat tosin on kovasti saatu keskemmälle.