Eli tarvitsisisin ns. "Turbon" tai FET päivityksen, mutta onko tuo FET päivitys kovinkin vaikeaa....
En ole itse juottanut FETtejä, mutta pelkästään niitä katsoneena voisin sanoa, että ellet ole aikaisemmin juottanut paljon, niin radiolaitteet eivät ole paras kohde harjoitteluun. Mutta jos luotat taitoihisi, niin suurennuslasilla ja tosi teräväkärkisellä kolvilla pitäisi onnistua. Tämä tapahtuu tietenkin omalla vastuulla, sillä valmistajan takuu päättyy samalla hetkellä, kun kolvin kärjellä piiriin kosket.
Nii olikos tossa LSSM modissa jotain ongelmia esim H2 korin kanssa, että osuuko ne tangot koriin. Mitkähän korit olis semmosia missä ei ois ongelmia?
En ole tehnyt (vielä) LSSM-korotusta Overlandiin, mutta käsittääkseni koriinhankausongelmat eivät aiheudu tangoista, vaan siitä siitä, jos käytetään vakiorenkaita isompia nakkeja, kuten esim. LEGO-renkaita tai Super Swampereita tms. Korjatkaa joku, jos olen väärässä :!: Mikäli kori hankaa, sen kiinnikkeitä voi joutua irrottelemaan ja kiinnittämään uudelleen tai sitten pitää vaihtoehtoisesti leventää "lokasuojia".
Saakohan miniz autoihin ihan kunnolla varaosia
Kyllä saa. Voi mennä kylläkin tilaushommaksi, mutta saa kuitenkin. Lisäksi erilaisilta tarvikevalmistajilta saa Kyoshon omille osille vaihtoehtoisia (ja usein halvempia) osia ulkomailta, tai Medasecin kautta tilaamalla. Tarvikevalmistajilta löytyy myös paljon osia, joita Kyosho ei valmista ollenkaan.
Ja sitten vielä kun miniz:tat ovat vakiona aika laiskoja miten niistä saisi mahdollisimman nopeita pienellä rahalla?
Eniten vaikuttaa varmasti motin korvaaminen tehokkaammalla, esim. X-speedillä, tai jollain vieläkin tehokkaammalla. Jos motti on X-speediä tehokkaampi, tarvitaan toki myös ulkoinen "turbo" tai FET-päivitys. Motin vaihdon kanssa samaan aikaan kannattaa hankkia myös kuulalaakerit ja säädettävä diffi.
Auto on siis takavetoinen , pystyykö sillä ajamaan yhtään radalla vai spinnaako heti?
:mrgreen: Riippuu kaasusormesta... Mutta joo, kyllä sillä pystyy ajamaankin, sitä vartenhan se on tehty. Ajamista - ja spinnailua - helpottaa tosin huomattavasti pehmeämmät nakit ja tuo jo mainitsemani säädettävä tasauspyörästö. Lisäksi aurausta voi muuttaa joko uusilla ohjausknuckleilla tai pidemmällä raidetangolla.