Ois aika hyvä ku sais jonkun starttilaatikon tyylisenkin savaan, mutta kun ei voi:(
Olin ajamassa ja kun toi sisäänajokin on jo niinkun tehty, mutta nyt ajelen silleen reippaampaa vauhtia, vaikka aika rikkaalla on ja kokeilin sellasii kovempia kierroksia ottaa niin ne lämmöt jo nous 115-120 mutta kun hiljempaa ajo niin 110-115.
Ajoin sellasta jo kohtuu vauhtia, ja kun lämmöt nous niin kokeilin jo aika kovia kierroksia. Laskeeko lämmöt jos laitetaan laihemmalle vaiko toistenpäin että ne nousee?
Ja kun ulkonakin on 3 astetta pakkasta+ ei mitään rättejä kannen ympärillä.
Kun ajaa esim kovemmiil kierroksil selvää röpötystä. Ja varmasti jos laittaan opeeta kaasua tukehtuu.
Onko näis ollu sitten lämpiämis ongelmia vai johtuneeko nyt nuista säädöistä?
Pääneula on neularungon kanssa melko tasallaan nyt. Voisko joku kertoo vähän johki suuntaa säätöij, etteij kone sit lämpeis iha 200 asteesee :D. Ja 25% nitrolla nyt oon sisäänajanu.
Lämpemistähän jos tapahtuu liikaa niinkun eikös joudu isompaa kantta virittelemään?
Mitä nopeanpaa vastaa sitä parempi!!