31
Kyosho / Vs: Kyosho Lazer zx-5 RTR
« : 26.10.08 - klo: 01.44 »http://www.modelsport.co.uk/?CallFunction=ShowSpecification&ItemID=23564 tämä on se mottoriJuu hiilet sisään sitte :mrgreen: :mrgreen:
Tässä osiossa voit tarkastella kaikkia tämän jäsenen viestejä. Huomaa, että näet viestit vain niiltä alueilta, joihin sinulla on pääsy.
http://www.modelsport.co.uk/?CallFunction=ShowSpecification&ItemID=23564 tämä on se mottoriJuu hiilet sisään sitte :mrgreen: :mrgreen:
Ahaa. Hieno on kyllä!Jeps.Antrasiitti puskuri/kuumakesto (Motip) maalia useita kerroksia ja konepellin hiilari-look Faskolorin ruisku maaleilla,tämä siis perinteisesti sisäpuolelta.Skyline.Kori maalattu ulkopuolelta? o_O
Skyline.Kori maalattu ulkopuolelta? o_O
mut siehä sanoit et se mamba max kuumentuu helpommin kun sidewinderKyllä se mamba max on huomattavasti laadukkaampi kuin sidewinder virrankestojen puolesta, eikä lämpene ainakaan enempää. Valinnassa on kyse vain siitä että minkä verran rahaa aikoo laittaa kiinni.
Heittäkää ne valkoiset vakiospurrit roskiin, mustia tamiyan hop-up rattaita en onnistunut mamba 5700kv moottorilla hajoittamaan yhtään edes 4S lipoilla (juu ja lähdin aina täysiä). Täysiä lähtemisestä oli se seuraus että perän pikkurattaat hitsautuivat kiinni ja perästä tuli lukittu. Mulla tosin oli alumiininen moottoripukki. TT-01 siis kestää todella kovaa kyytiä, suosittelen vaahtomuovipuskurin asentamista myös taakse (kylkiin olis kiva keksiä jotain pehmustetta myös).
Juu ja spurrit ei tästä kyseisestä autosta ole vieläkään hajonneet :mrgreen: oikeastaan mitään ei ole hajonnut vaikka aika kyytiä onkin saanut.
Heittäkää ne valkoiset vakiospurrit roskiin, mustia tamiyan hop-up rattaita en onnistunut mamba 5700kv moottorilla hajoittamaan yhtään edes 4S lipoilla (juu ja lähdin aina täysiä). Täysiä lähtemisestä oli se seuraus että perän pikkurattaat hitsautuivat kiinni ja perästä tuli lukittu. Mulla tosin oli alumiininen moottoripukki. TT-01 siis kestää todella kovaa kyytiä, suosittelen vaahtomuovipuskurin asentamista myös taakse (kylkiin olis kiva keksiä jotain pehmustetta myös).
vara osat ja viri motit ja noparit ja akut on pirun kalliita kyseiseen autoon suomessa esim: rengas/vanne kierto maksaa 30-40€ suomessaSamat moottorit, noparit ja akut tähän sopii kuin muihinkin autoihin :S
mulla on kolmet erimerkkiset "pitävät" driftirenkaat, Pit Shimizu D98J, Yokomo R03 ja HPI Vintage drift, shimizut "liukkaimmat" ja hpi:n pitävimmät.itselläni on Nosramin harjaton moottori,itse asiassa en tiedä montako harjaa siinä on :) menen ihan just testaamaan noita hpi renkaita..saa nähdä meneekö ihan käsille koko ajo..ensimmäistä kertaa drifti renkailla :)
aikas turha hankkia noita renkaita jollei ole 15 tai alle lankanen kone tai harjaton, voihan niitä kokeilla, eri pinnoilla tietty erillainen pito, ite ajan asvaltilla.
abs renkaisiin saa pitoa kuumaliimalla... ohjeita löytyy vaikka RCDF:stä.
uusimmassa DriftRC-lehdessä oli rengasvertailu.
pitäskö virittää 10 vuotta vanha Nikko HotPot2.. jonki verra kattelin nii siin on harjallinen setti kiinni vaihtas ne harjattomaan sen jälkee yritäs vääntäää LiPot sinne joteki :D vois tulla aika sähäkkä nikko :lol: mamban 7700kv motti kiinni vaa...Ja kertaakaan ei pääsis ees kunnolla liikkeelle ennenku pyörähtää tai auto sylkee osat pellolle
kyllähän minä tuon kuvan näin.Kyllä se suoraan sopii paikalleen! Ja 22/58 välityksillä ainakin kulki niin paljon että ei meinannu ajopaikkaa löytää missä sais päästettyä kunnolla. Silti tehoa oli niin paljon että kumipyörillä pysty driftaamaan ihan helposti. Tai tarkemmin sanoen sillä ei pystynyt kuin driftaamaan jos kaasua painoi. :mrgreen:
sen takia kysyinkin että varmasti ainakin sinä tiedät että sopiiko heittämällä vai ei.
mitä lie jenkit höpisseet sitten taas kerran.
Kellä on kokemusta tälläisestä autosta ja onko hyvä?On se hyvä. Itellä yks tt01d rtr, tt01d kit, ja tt01 :mrgreen: Siitä vakiomoottorista vaan ei ole tekemään ihmeellistä luisua, mutta se ei ole kauhea kustannus kun vaihtaa vähän parempaan.
http://rc-garage.fi/zencart/index.php?main_page=product_info&cPath=46_61_51&products_id=365
Suuri kiitos! Tuolta on vilkutkin tulossa niin käskenpä lisätä tilaukseen :)Tiedätkös mistä saisi epäkeskopultit helpoiten? Vois itekkin mersun vanteet ostaa :mrgreen: oli RH:n 8x17, ja 35mm spacerit, mutta pyörät jäi 3cm sisälle takana. Tuli sitte myytyä ne pois kun ei miellyttäny ku ei saa millään tulee ulos :mrgreen:MME:n auto <33 nam. Mitkä vanteet nuo on? Itellä ollu vaikeuksia löytää 5x110 vanteita missä olis noin paljon reunaa kun sun autossa takana itellä siis kans omena :mrgreen:
Vanteet on Keskin KT1:set. Juu ei niitä oikein 110 jaolla löydykkään,mulla on noi 112 jaolla ja epäkeskopulteilla kiinni. Takana 10x17" ET 25 ja edessä 8,5x17" ET35+10mm keskittävä spaceri.
http://www.autovaruste.net/ Tuolta itse tilasin,alle 50€ oli sarja eli noin 150€ halvempi kuin Euromasterin kautta tilattuna.. Käsittämätöntä,miten samassa tuotteessa voi olla noin suuri hintaero.
No mutta tietäääkö kukaan? :)Eipä taida tietää. Mutta vastaus on varmaan puhelinsoiton päässä.
OK! mitäs sitten sille vanhalle vetostartille ton jälkeen tehään? ittoretaan koko hökkeli ja toi käynniustää sen vauhtipyörästä?Laitetaan moottoriin päätylevy, jolloin myös kone alkaa toimimaan kun on yksi vuotopaikka vähemmän.
Sopiiko varmasti tähän lightningiin?
No jos nyt mietitään kulutuksia vielä...Eli jos laskupää toimii tähän kellonaikaan oikein niin tuo tarkottaisi huimaa 1.5min ajoajan menetystä :mrgreen:
Ledin virrankulutus on 0,02A luokkaa (20mA), jolloin yksi ledi palaisi laskennallisesti 3600mAh akulla 180 tuntia, eli 7,5 vuorokautta. Kaksi lediä 90h ja neljä 45h jne...
Jos ledit välkkyvät, niin virrankulutus vieläkin pienempi.
Itse käytän 6000mAh LiPoja, minulla on 1,5m valonauha (aikaisemmin keskusteltu cold light -string) joka kuluttaa 0,15A. Näin ollen 6000mAh/150mA = 40h.
Ja akku ajamalla tyhjenee tunnissa... tunnin aikana tuo siis kerkeisi käyttämään akusta huikeat 2,5% !!! (150mAh / 6000mAh * 100% = 2,5%)
Noh, niin ja näin..
Näköjään, kun et huomannu kuinka mua ja AE-Modia väsytti.en mä kyl kuvitellu et tosissaan olit :) tajusin kyl et oli läppää. kuhan jatkon :mrgreen:
Tuli hankittua uusi ohjausservo, ja siinäkin on sama ongelma kuin edellisessä.ohjauslinkit kuntoon sitte :p
Eli servo ei käännä toiseen suuntaan yhtä paljon kuin toiseen. Tämän se tekee vaikka en ole laittanut servoa vielä kiinni kuin sähköistään (vastariin, vai mikä se oli?).
Ongelma on siis jossain muualla kuin ohjausservossa...
Mutta olisiko mahdollista laittaa tuo invertteri johonkin patterikoteloon, erikseen, ettei kuluttais akkua?Lisätä painoa? Ei kiitos. Laittaa lipon niin eipä noiden kulutusta edes huomaa...
Tiedätkös mistä saisi epäkeskopultit helpoiten? Vois itekkin mersun vanteet ostaa :mrgreen: oli RH:n 8x17, ja 35mm spacerit, mutta pyörät jäi 3cm sisälle takana. Tuli sitte myytyä ne pois kun ei miellyttäny ku ei saa millään tulee ulos :mrgreen:MME:n auto <33 nam. Mitkä vanteet nuo on? Itellä ollu vaikeuksia löytää 5x110 vanteita missä olis noin paljon reunaa kun sun autossa takana itellä siis kans omena :mrgreen:
Vanteet on Keskin KT1:set. Juu ei niitä oikein 110 jaolla löydykkään,mulla on noi 112 jaolla ja epäkeskopulteilla kiinni. Takana 10x17" ET 25 ja edessä 8,5x17" ET35+10mm keskittävä spaceri.
Meneeks toi kovaa??tietysti! ainakin kun on ilman moottoria!
Ja sit et voiks sil hyppiä ja ajaa jossai kisois?voi olla hankalaa hyppiä tuolla, joten kuski voi hyppiä auton puolesta
Voiskos Tamiya - TRF 416 pärjätä kisoissa?Autohan on yksi parhaista
Tolla
http://shopping.rcmodel.hk/product_info.php?manufacturers_id=1&products_id=11992