Caster-kulman säätö pelää shimmilevyillä ja kuvasta katsottuna sulla on nyt olkatapin takakallistus 10 astetta, eli tehdasasetuksessa. Jos tuntuu, että auto omaan ajoon puskee liikaa, lisää kulmaa (eli siirrä tukivarren takapuolelta shimmi tai pari etupuolelle) ja jos yliohjaa, niin toisinpäin. Minimikulma on 5 astetta, maksimi 15, ja pienin askel 2,5 astetta. Takana ei samaa säätöä olekaan.
Kardaanin suhteen naarmuja tulee, mutta siihenhän saa alua tai ajelet kunnes napsahtaa. Varsinkin jos et dremelöi mitään, ei sieltä mitään rikki pitäisi mennä.
Etupuskuria (eli sitä sun kantokahvaa) on joutunut vaihtamaan joskus, mutta tukivarret ovatten olleet sitkeät. En muista olisiko joskus se pinni taipunut (joka siis näkyy kuvassa), mutta ylipäätään tarkkailulistalle kannattaa laittaa muoviosissa halkeamat ja metalliosissa taipumat. Jousitus (ja ohjaus) kun pelaa metallisin työntötangoin, ne kyllä taipuu ennen kuin taipuu/katkeaa/murtuu. Myös nivellinkkien (rocker) kiinnitystolpat pystyy saamaan taipumaan, joten jos tuntuu jousitus olevan pielessä, nekin kannattaa tsekata.
Alustan säätöjen suhteen yksi hyvä neuvo: RTFM. E-Revon manuaalista löytyy perussäätöön vinkit, mutta myös neuvot mm. tuon casterin säätöön. Lisäksi manjuaali kertoo, mitä milläkin säädöllä on vaikutusta.