Kirjoittaja Aihe: Fullspeed RC:n lavangon 1/8 krossirata  (Luettu 1068561 kertaa)

0 jäsentä ja 2 Vierasta katselee tätä aihetta.

Poissa SS

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: Lavangon polttiskrossirata
« Vastaus #2430 : 02.09.09 - klo: 23.10 »
Voidaan jatkaa millä käytännöllä hyvänsä, kahdella lukolla tai yhdellä, ei merkitystä minulle, ajatus lähti käytännön helpottamisesta.

Jos asiasta on erilaisia näkemyksiä, ne huomioidaan pienoisautojaoksen tai UAU:n hallituksen kokouksessa. Pienoisautojaos kokoontuu tarpen vaatiessa, kaikki seuran pienoisautoilevat jäsenet ovat tervetulleita.

UAU:n hallituksen kokous on ensi viikon torstaina, mikäli haluaa esittää parannuksia käytäntöihin, kannattaa laittaa asioita paperille ja ilmestyä toimistolle 10.9. 18:00.

Nämä ovat käytännön tavat vaikuttaa asioihin, ei äänestäminen täällä foorumilla.

Ensi vuodeksi UAU:n hallituksesta vapautuu parikin paikkaa, joten sopivia pienoisautopuolen ehdokkaita kannattaa miettiä, syyskokous on pian käsillä. Itse en koe pystyväni hoitamaan tehtävää riittävän tehokkaasti kaikkia osapuolia ja eri pienoisautoilulajien harrastajia tyydyttävästi ja kaksi kautta riittääkin minulle.
Team Associated / Reedy             Sami Salmela Racing             -Make 12th scale great again-

Poissa *HOKE*

  • The Doctor
    • Profiili
Vs: Lavangon polttiskrossirata
« Vastaus #2431 : 03.09.09 - klo: 01.37 »
Voidaan jatkaa millä käytännöllä hyvänsä, kahdella lukolla tai yhdellä, ei merkitystä minulle, ajatus lähti käytännön helpottamisesta.

Et edelleenkään näytä ymmärtävän pointtia miksi ylipäätään asiaan pyysin vastausta.
Kuten sanoin.
Se oli vakuutusyhtiön vaatimus.
Ei minun, ei kenenkään muunkaan harrastajan.
Päinvastoin.
Mehän sitä oltiin koko hommaa alunperin vääntämässä että homma helpottuis.
Ja helpottuikin suuresti verrattuna muutaman vuoden takaiseen.
Halusin tarkennuksen, että uusi lukko käytäntö ei missään nimessä ole kenenkään harrastajien oma päätös, tai tämän alkuperäisen vakuutusyhtiö hässäkästä tietämättömien oma päätös, mikä johtaisi pahimmillaan hyvin hankalaan paikkaan.
Vain tätähän minä kysyin, tarkistin jne.
Vastaukset vaan olleet lähes joka kerta tuota samaa... voidaan tehdä mitä vaan.. ei merkitystä mulle... ei kiinnosta jne.
No eihän sillä ole kenellekään merkitystä ketä kiinnostaa ja mikä, jos on olemassa säännöt minkä mukaan pitää edetä.
Jos tätä vakuutusyhtiön vaatimusta ei enää ole niin selvä...
Totta helvatassa se toinen lukko huit venäjälle ja homma helpommaks kaikille.
Minä palautan mielelläni tuplaura-avaimen sitä vastaan että näen nimeni poistuvan "synti listalta"
Jos tämä päätös olisi heitetty vain harrastajien omasta päätöksestä... kuten ensin siltä näytti, kun oli niin pirun vaikeaa vastata yhteen kysymykseen että onko kuvio sama vai ei... niiiiiin... Sillon jos jotain avain sotkuja jne olisi tullut ilmi mahdollisessa tihutyötapauksessa tai jossain mihin vakuutusyhtiötä tarvitaan, silloin yksi lukosta vastuussa olevista henkilöistä olisin ollut minä... Ja nimenomaan vastuussa vain koska jotku asiasta tietämättömät olivat päättäneet jotain toisin.
Vakuutusyhtiö olisi jälleen vedonnut tuohon heidän jo aikanaan keksimään lukko naurettavuuteen ja mitään korvausta ei olisi tullut...
Minä ja muutama muu lukosta vastuussa olevat olisimme vastuussa.

Itsekin toit ilmi että et edes tiedä vakuutusyhtiö naurettavuudesta mitään.
No minä tiesin ja siksi huoli nousi pintaan.

Ymmärretään nyt se pointti, eikä vedetä herneitä, tai ruveta höpisemään mitkä on käytännön tavat vaikuttaa jne... Kyllähän minä tiedän, kun olen jo aikaa sitten ollut yksi näistä muutamasta joille avain vastuu on heitetty... Vastuu josta et tiennyt mitään... Josta ei näytä moni muukaan nykyään lavangossa pyörivä tietävän.
En minä ole mikään asioista tietämätön jolle sun tarttee mitään koppavaa asennetta heittää tai ruveta tällaisia viestejä vastapainoks latelemaan jos vain tarkistan että en missään nimessä ole sitten vastuussa nyt tehdystä päätöksestä johtuvista mahdollisista seuraumuksista.
Minua ei tarvitse tyydyttää...
Minä olen toiminut vallitsevien sääntöjen ja minulle annetun vastuun mukaan.
Mikäli et tästä avainsotkusta mitään tiennyt... Nyt tiedät edes jotain...
Huomaat varmaan myös että edes sinulla ei ole sitä virallista silloisen VAU:n luovuttamaa avainta joka on aina ollut se ainoa virallinen lukko...
Toinen lukko on vain meidän aikaansaannosta, jotta hommat olis helpompia kuin byrokratiassa.

Nyt yksinkertaisesti lopetan asian tähän, ymmärsit tai et.
Kunhan kerkeän niin käyn myös UAU:n toimistolle palauttamassa virallisen avaimeni ja luovun kyseisestä vastuusta ilomielin.
Käytän sitä toista lukkoa, enkä ole siis vastuussa oikeasti yhtään mistään... Hyvä näin.
« Viimeksi muokattu: 03.09.09 - klo: 01.41 kirjoittanut *HOKE* »

Poissa *Ari*

  • Fullspeed RC
    • Profiili
    • www.hobbyfactory.fi
Vs: Lavangon polttiskrossirata
« Vastaus #2432 : 03.09.09 - klo: 07.21 »
HOKE

Sami kuuluu UAUn hallitukseen joten on varmaan tarkistanut päättäjiltä että voidaan vaihtaa se lukko.
Toiseks luulen että Samin avaimissa on vähän enemmän voimaa kuin meidän :wink:

et ole tomistolta avainta hakenut eli palautus mulle.
hobbyfactory.fi kyosho, AKA

Poissa AE-Mod

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Lavangon polttiskrossirata
« Vastaus #2433 : 03.09.09 - klo: 20.54 »
Rata oli loistavassa kunnossa!
Harmi vain että ei ollut Hobao matkassa...

Ei todellakaan kannata mennä radalle ilman autoa. Nostin itseni melkein hengiltä!  :laugh:
THE Car #12 (THE Photographer)
HobbyFactory

Mika R

  • Vieras
Vs: Lavangon polttiskrossirata
« Vastaus #2434 : 03.09.09 - klo: 21.10 »
Loppuun asti vedettiin, thanks guys  :grin:  :wink:

AE, laita se kärry jo valmiiks sinne takaluukuun odottaa..

Poissa *HOKE*

  • The Doctor
    • Profiili
Vs: Lavangon polttiskrossirata
« Vastaus #2435 : 03.09.09 - klo: 21.11 »
HOKE

Sami kuuluu UAUn hallitukseen joten on varmaan tarkistanut päättäjiltä että voidaan vaihtaa se lukko.
Toiseks luulen että Samin avaimissa on vähän enemmän voimaa kuin meidän :wink:

et ole tomistolta avainta hakenut eli palautus mulle.

Joo... kuten olen toistanut jo moneen kertaan, niin minähän kysyin että onko se tosiaan tarkistettu että se on vakuutusyhtiölle ok... vai kiinnostaako niitä enää jne.
Vastauksen saaminen oli vain hyvin vaikeeta.
Ja myös pystyi huomaamaan että eipä ollut samilla hajuakaan tuosta kuviosta.
Vain siksi tarkistin, ettei käy köpelösti.

Joo... en ole toimistolta avainta hakenut... Jalas sen minulle ojensi ja otti kuittauksen lappuun.

En ole sitä avainta siis sinultakaan saanut...
Miks siis palautus sulle? Poistatko mun nimen siltä listalta, vai kuopataanko se kyseinen lukko kokonaan?
Jos kuopataan niin miks sitä avainta kenellekään sit edes palautan.
No mutta... kuten jo sanoin. Jos kerta homma tosiaan on selvä (täysin ylimääräisen väännön jne seurauksena vastaus vasta tuli) niin hyvä... Päästiinpähän siitä halvatun toisesta lukosta eroon.
Ja nyt mulla on avain siihen toiseenkin (nykyiseen) lukkoon, joten eipä enää pahemmin kiinnosta sen alkuperäisen lukon kohtalo.
Varsinkin kun se vastaus tosiaan tuli, että ei ole vakuutusten kanssa mitään ongelmaa.

Huoh mitä itsensä toistamista, kun ei näytä kukaan tajuavan miksi asiasta huolestuin.

Poissa *HOKE*

  • The Doctor
    • Profiili
Vs: Lavangon polttiskrossirata
« Vastaus #2436 : 03.09.09 - klo: 21.13 »
Hmmmm... missähän kunnossa vois odottaa radan olevan lauantaina...
Jos vaikka menis kokeilemaan saako gallonan tuhlattua.

Poissa AE-Mod

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Lavangon polttiskrossirata
« Vastaus #2437 : 03.09.09 - klo: 21.19 »
Loppuun asti vedettiin, thanks guys  :grin:  :wink:

AE, laita se kärry jo valmiiks sinne takaluukuun odottaa..

Täytyy alkaa tosiaan roudaamaan Hyperiä takapaksissa...
Oletin kyllä, että radalla olisi vielä tänään ollut Päijännetunnelin verran vettä.

Ei ollut.


THE Car #12 (THE Photographer)
HobbyFactory

Poissa *remppa*

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: Lavangon polttiskrossirata
« Vastaus #2438 : 03.09.09 - klo: 22.32 »
Rata oli tosiaan tänään huippukunnossa, uskoisin, että on myös lauantaina, jos huomenna ei ihan hirveäasti sada. Lauantaina lienee sääennusteen mukaan poutaa? ja huomenna sadekuuroja?
Pumilio Racing www.pumilio.fi "osat joita et löydä kataloogeista"

Poissa *HOKE*

  • The Doctor
    • Profiili
Vs: Lavangon polttiskrossirata
« Vastaus #2439 : 03.09.09 - klo: 22.36 »
Ja just tällä minuutilla satoi meikäläisen kohdalla kaatamalla vettä.

No mutta toivotaan suuresti että rata olis viikonloppuna ajokunnossa että pääsis vielä vähän vetää.

Poissa peitsamo

  • KUArc
    • Profiili
Vs: Lavangon polttiskrossirata
« Vastaus #2440 : 04.09.09 - klo: 08.29 »
Lauantaina lienee sääennusteen mukaan poutaa? ja huomenna sadekuuroja?

Kuuroja.... :grin:  Taitaa tulla vettä sen verran, että huomisetkin ajot on vaarassa?
Flying Calacucco

Poissa meitsi

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: Lavangon polttiskrossirata
« Vastaus #2441 : 04.09.09 - klo: 08.37 »
Voi venäjä näitä kelejä, kai se on pakko alkaa henkisesti valmistautumaan sisämattoratakauteen ja sähköautoon.

Poissa *remppa*

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: Lavangon polttiskrossirata
« Vastaus #2442 : 04.09.09 - klo: 08.38 »
Niimpä..päivän mittainen kuuro :grin:
 
Pumilio Racing www.pumilio.fi "osat joita et löydä kataloogeista"

Poissa Koheltaja

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: Lavangon polttiskrossirata
« Vastaus #2443 : 04.09.09 - klo: 08.44 »
Joo, ei muuta kuin Ulapalle talkoisiin että päästään ajamaan sisärossia :cool:
Kylätason RC-kuski.

Poissa *remppa*

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: Lavangon polttiskrossirata
« Vastaus #2444 : 04.09.09 - klo: 17.23 »
Kuivailtiin lätäköt iltapäivällä, illalla rata on varmaan jo ajokunnossa, viimeistään huomenna.
Pumilio Racing www.pumilio.fi "osat joita et löydä kataloogeista"

Poissa Koheltaja

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: Lavangon polttiskrossirata
« Vastaus #2445 : 04.09.09 - klo: 17.48 »
Älä ny jukoliste, eiku akkuja lataukseen niin pääsee huomenna rapaa lennättämään patterikasilla. Mä ku jo luulin että tän syksyn ajot alkaa olla pulkassa kelien puolesta.
Kylätason RC-kuski.

Mika R

  • Vieras
Vs: Lavangon polttiskrossirata
« Vastaus #2446 : 04.09.09 - klo: 19.24 »
Eihän lehdet ole edes vielä maassa. Äijät viettää aikaa liikaa sisätiloissa  :wink:

kiitokset Rempalle, vois yrittää
« Viimeksi muokattu: 04.09.09 - klo: 19.52 kirjoittanut Mika R »

Poissa *HOKE*

  • The Doctor
    • Profiili
Vs: Lavangon polttiskrossirata
« Vastaus #2447 : 04.09.09 - klo: 21.35 »
hmmm
Tässä on taas jonkun aikaa satanut... että elekeepäs vielä hötkyilkö suuntaan tai toiseen.

Poissa MKE

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: Lavangon polttiskrossirata
« Vastaus #2448 : 04.09.09 - klo: 23.47 »
Kuuden maissa illalla käväsin radalla ja märkää oli. Nyt iltamassa satoi taas lisää joten, tuskinpa huomennakaan pääsee ajamaan.

Poissa *remppa*

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: Lavangon polttiskrossirata
« Vastaus #2449 : 05.09.09 - klo: 00.08 »
Yritetään kuitenkin, jos menis aamusta radalle lastailemaan, niin ehkä iltapäivästä pääsis ajamaan.
Pumilio Racing www.pumilio.fi "osat joita et löydä kataloogeista"

Poissa Makke73

  • Tulokas
    • Profiili
Vs: Lavangon polttiskrossirata
« Vastaus #2450 : 05.09.09 - klo: 01.35 »
Ei ollut ainaakaan lastailtavaa enään illasta (jos ei ole satanut lisää). Kaikki märkä jäi mun autoon...



http://rc10.fi/index.php?topic=19438.msg363050#new

« Viimeksi muokattu: 05.09.09 - klo: 01.44 kirjoittanut Makke73 »
"Sika Mäki"

Poissa Koheltaja

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: Lavangon polttiskrossirata
« Vastaus #2451 : 05.09.09 - klo: 07.44 »
Jos viittitte niin laittakaa infoa missä kunnossa rata on, puoliltapäivin olisi tarkoitus lähteä liikkeelle.
Kylätason RC-kuski.

Poissa *remppa*

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: Lavangon polttiskrossirata
« Vastaus #2452 : 05.09.09 - klo: 11.36 »
Rata kuivattu n.klo 11.00, ajokunnossa iltapäivästä

Nyt jätkät ajamaan, alkaa olla varmaan viimeisiä ajokelejä
Pumilio Racing www.pumilio.fi "osat joita et löydä kataloogeista"

Poissa Koheltaja

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: Lavangon polttiskrossirata
« Vastaus #2453 : 05.09.09 - klo: 11.55 »
Käskystä, herra ratamestari :mrgreen:
Kylätason RC-kuski.

Mika R

  • Vieras
Vs: Lavangon polttiskrossirata
« Vastaus #2454 : 05.09.09 - klo: 12.56 »
tulossa...ehkä joskus klo 15-17 paikalla

Poissa Koheltaja

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: Lavangon polttiskrossirata
« Vastaus #2455 : 05.09.09 - klo: 18.02 »
On se vaan huimaa touhua tämä kasikrossi, jupaliste että autot on kehittynyt 11 vuoden tauon aikana. Paljon parempia ajaa eikä mene rikki vaikka yritys oli tänäänkin todella kova :grin:

M8e:stä sen verran että ihan mahottomia ei jää nitrojen vauhdista, paitsi mun ajamana... Remppa veti pientä kisantynkää polttisten kanssa eikä ne kierrosajatkaan kaukana olleet polttiksista.

Sangen hauska päivä, on tää pirun kivaa vaikka sähkövärkistä ei pärinää kuulukkaan :wink:

EDIT: Ai niin, todella suuri kiitos kaikille erittäin avuliaille nostajille, kärry kun oli aika usein nurin kun olin ite puikoissa... Pikkasen taisi patterikasi hämätä muutaman kerran nostajia, alkoi kiikuttamaan autoa varikolle kun oli sammuneena/nurin radalla :angel:

Tuli myös sellainen huomio tehtyä että patterikasi on sen verran hiljainen että radalla kulkija ei välttämättä edes huomaa lähestyvää autoa, ääntä kun ei pahemmin ole, ja paanalla kun surraa muutama nitro niin sitä ei todellakaan aina tajua että 3.4 kiloa lähestyy uhkaavaa vauhtia :wink:
« Viimeksi muokattu: 05.09.09 - klo: 19.47 kirjoittanut Koheltaja »
Kylätason RC-kuski.

Mika R

  • Vieras
Vs: Lavangon polttiskrossirata
« Vastaus #2456 : 05.09.09 - klo: 20.02 »
Koheltaja, hyvinhän se menee. Ainakin vääntöä on runsaasti noissa patterivehkeissä.

Hauskaa todellakin, motokrossi meininki tänäänkin.

Poissa Koheltaja

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: Lavangon polttiskrossirata
« Vastaus #2457 : 05.09.09 - klo: 20.14 »
Koheltaja, hyvinhän se menee.

No niihän se meni, kun laitettiin Remppa puikoihin :mrgreen:

Onneksi on noita kokeneita kuskeja jotka osaa ottaa autosta ominaisuudet paremmin irti, oma ajo kun on mitä on ja yrittää ajaa varman päälle että kärry pysyisi pystyssä mahdollisimman kauan... Mutta, onhan tää oikee krossi pirun hauskaa :grin:
Kylätason RC-kuski.

Mika R

  • Vieras
Vs: Lavangon polttiskrossirata
« Vastaus #2458 : 05.09.09 - klo: 21.42 »
..omia taitojasikaan yhtään vähättelemättä, Koheltaja!

Poissa *remppa*

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: Lavangon polttiskrossirata
« Vastaus #2459 : 05.09.09 - klo: 21.57 »
Pidetään sunnuntaina klo 12 eteenpäin pieninimuotoiset talkoot: siivotaan vähän paikkoja, tyhjennetään roskikset ja poimitaan ylimääräinen kama, salaojapätkät ym roskiksiin. Ajetaan samalla, jos on vähänkin keliä. Itse olen menossa joka tapauksessa hommiin kelistä riippumatta. Tervetuloa messiin!
Pumilio Racing www.pumilio.fi "osat joita et löydä kataloogeista"