Kirjoittaja Aihe: Cipollan moottorit?  (Luettu 814 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa HVoltage

  • RSRCA
    • Profiili
    • Kaikkee paskaa...
Cipollan moottorit?
« : 26.08.04 - klo: 18.21 »
Noniin, olisin tiedustellut onko kellään kokemuksia Cipollan moottoreista? Itse ajattelin hankkia yhden kireen buggy koneen.

Kovin moni ei taida ainakaan käyttää näitä?

Kiitos jo etukäteen...

Juu ja en halua viestejä joissa kerrotaan että mikä olisi paras,  kiitos!  8) Itse tykkään kulkea omia polkujani  :wink:
| KJFC | Yeah! If you could go ahead and flip my rc car over, that'd be great |

Poissa Jani Lindqvist

  • Veteraani
    • Profiili
Cipollan moottorit?
« Vastaus #1 : 26.08.04 - klo: 19.12 »
Mulla ei ole ollut itselläni tuota konetta, mutta Niko lainasi kyseistä konetta minulle Salon kisoihin viimevuonna. Silloin oli tiettävästi ainut kappale Suomessa, vaikka tuskin niitä vieläkään juuri enempää on.
Koneessa oli ihan hyvin paukkuja kyllä, mutta pitkän miinuksen saa surkea kaasari. Sama vika kuin ensimmäisissä HoBaon kaasareissa viime keväänä oli; Pääneulasta loppui säätövara kesken. Cipollan kaasarista se loppui alaneulasta. Varaosapalvelu on varmaan vähän ongelma. Niko, Hobbylinna ja Sabe taitaa myydä, mutta kenelläkään tuskin on osia tai koneita hyllyssä. Toivottavasti sentään cipollan koneita sais hiukan nopeammin, kuin cipollan tulppia.

Mutta eikös siinä GS prossa ole ihan hyvin paukkuja ;)

Poissa HVoltage

  • RSRCA
    • Profiili
    • Kaikkee paskaa...
Cipollan moottorit?
« Vastaus #2 : 26.08.04 - klo: 20.47 »
Juu GS Prossa on paukkuja ihan riittävästi, tarttee varmaan tilata laatikollinen niitä ja opiskella kaksitahtimoottorin tekniikaan -> viilaa...  jos vaikka HL:n Mikko sais niitä suoraan shenginesiltä
| KJFC | Yeah! If you could go ahead and flip my rc car over, that'd be great |