Kirjoittaja Aihe: Hinta/laatusuhde ja edulliset varaosat?  (Luettu 2246 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa Täikampa

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Hinta/laatusuhde ja edulliset varaosat?
« : 04.09.07 - klo: 19.36 »
Missä merkissä on hyvä hinta/laatusuhde ja edulliset varaosat?  :huh:

Narmer

  • Vieras
Vs: Hinta/laatusuhde ja edulliset varaosat?
« Vastaus #1 : 04.09.07 - klo: 19.38 »
Traxxasissa, Hobaossa ja kaikissa muissa paitsi Kyoshossa.  :laugh:

Poissa ulmapet

  • Tulokas
    • Profiili
Vs: Hinta/laatusuhde ja edulliset varaosat?
« Vastaus #2 : 08.09.07 - klo: 15.59 »
Minulla on ollut jo jonkin aikaa Protech Yada ST RTR (siis tämä http://www.rcreality.net/do?action=product&id=831 ), ja oikeastaan mitään huonoa sanottavaa ei löydy. Auto oli yllättävänkin laadukas hintaansa nähden. Odotukset eivät olleet kylläkään aivan hirveän korkealla, koska halvaksi kehuttu Hobaokin oli selvästi kalliimpi. Auto on kuitenkin täyttänyt kaikki odotukseni. Mitään yllättävää ei ole mennyt rikki, ja nekin osat jotka olen väkivalloin saanut rikki on löytynyt suoraan kauppiaan hyllystä ja mielestäni ihan kohtuulliseen hintaan.

Poissa severa

  • Jäsen
    • Profiili
Vs: Hinta/laatusuhde ja edulliset varaosat?
« Vastaus #3 : 16.10.07 - klo: 11.58 »
ainakin CEN racing autoihin saa (melkein) kaikki varaosat jr-hobbystä ja autot myös.

Poissa JariV

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Hinta/laatusuhde ja edulliset varaosat?
« Vastaus #4 : 16.10.07 - klo: 12.42 »
Vaikka Kyoshon varaosat ovat kalliimpia kuin muiden merkkien niin kannattaa huomioida myös sellainen seikka, että niitä varaosia saa edelleenkin oli auto sitten 5, 10 tai 15 vuotta vanha. Miten lienee muiden merkkien kanssa?

Tosin aika monethan teistä ei yhtä autoa pidä kuin korkeintaan 2 vuotta ja sit vaihdetaan uuteen. Mutta itse tykkään vanhemmista peleistä yhtälailla kuin uudemmistakin. Joten tässä kohtaa näen, että Kyosho on paras merkki jos haluaa harrastaa yhtä ja samaa autoa pitkään.

Eli vaikka autosi olisi Kyoshon tapauksessa 1980-luvun alusta tai jopa hieman vanhempikin, niin niihin saa edelleenkin varaosia kun vain osaa etsiä.
Just joo.

Mika R

  • Vieras
Vs: Hinta/laatusuhde ja edulliset varaosat?
« Vastaus #5 : 16.10.07 - klo: 13.38 »
Tää aihe on kuollut jo alkuunsa. Ei tähän voi oikeesti vastata kukaan. Vastaajat kerjää vaan turpiinsa. Aihetta on tahkottu niin kauan ku mä olen tässä forumissa pyörinyt eli jotain 6 vuotta. Ja varmaan 50 vuotta ennen sitä haha. Ei ole tahtonut sopu säilyä.
Osta se auto joka miellyttää eniten, aloita siitä. Silläkään ei oo internet aikana enää kauheesti merkitystä saatko osat läheltä vai kaukaa mutta varaosapuoli on tärkeä. Toisaalta Sabe lähti just pois; jos olisin ostanut Losin sillä perusteella että varaosat saa naapurista niin olisin haukannut palan p*skaa. Onneksi en tee omia päätöksiäni tolta pohjalta.

Poissa Janne T

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: Hinta/laatusuhde ja edulliset varaosat?
« Vastaus #6 : 16.10.07 - klo: 13.46 »
Skudaa,

Kyoshon osien hinta riippuu siitä, mistä niitä ostaa. Itse en ole ostanut yhtä ainoaa Kyoshon osaa Suomesta, enkä tule ostamaan, kunnes hinta putoaa järkevälle tasolle. Ja sama koskee myös itse autoja, ei pelkästään varaosia. Kaukoidästä kun noita tilailee, niin hinta ei todellakaan ole paha ja osat saapuu postilaatikkoon nopeampaa kuin Suomesta tilaamalla.

Kunhan pysyy Kyoshon halvimmista rimpuloista erossa ja hiukan näkee vaivaa osien kanssa, niin hinta/laatusuhde on aivan kohdallaan.
MP777, RC18T, XUT, DURGA

Poissa ple

  • Tulokas
    • Profiili
Vs: Hinta/laatusuhde ja edulliset varaosat?
« Vastaus #7 : 16.10.07 - klo: 17.21 »
moro,

mistä tilaat kyöstin osia?

-p-

Poissa Täikampa

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: Hinta/laatusuhde ja edulliset varaosat?
« Vastaus #8 : 16.10.07 - klo: 17.26 »
Tää aihe on kuollut jo alkuunsa. Ei tähän voi oikeesti vastata kukaan. Vastaajat kerjää vaan turpiinsa. Aihetta on tahkottu niin kauan ku mä olen tässä forumissa pyörinyt eli jotain 6 vuotta. Ja varmaan 50 vuotta ennen sitä haha. Ei ole tahtonut sopu säilyä.
Osta se auto joka miellyttää eniten, aloita siitä. Silläkään ei oo internet aikana enää kauheesti merkitystä saatko osat läheltä vai kaukaa mutta varaosapuoli on tärkeä. Toisaalta Sabe lähti just pois; jos olisin ostanut Losin sillä perusteella että varaosat saa naapurista niin olisin haukannut palan p*skaa. Onneksi en tee omia päätöksiäni tolta pohjalta.

Jep jep. Olen ostanut jo auton. Tämä oli silloin, kun ei ollut autoa.