Väärä -vaikka mikä!
1. pinion ja spur vain lähes sama hammastustyyppiä, mod06 vs 48dp jommin kummin päin
2. liikaa joustava koneen kiinnitys, ratasvälys elää
3. koneen kiinnitys linja kiero, ni painaa toiseen laitaan spurria kuormalla, hammaskosketus epätasainen
4. hiekkaa tms hiovaa, jäänyt kuivumaan.
5. vastaavasti hiomatahmana toimivaa hiekka+rasva, karkea savi
6. laakerointi pettää kuormalla tai välystä niissä
7. voimaa koneessa + ei slipperiä + kova kaasukäsi + tämä heikoin kohta
8. lisäpainoja yli sietokyvyn
9. väljää muualla voimansiirrossa tekemässä massavasaratyyppistä iskua yli s.
10. sähkölaitteiden häiriöiden tuoma tempoilu
jne
Ehdottaisin sitä lyijykynän grafiittia molempiin hammaspintoihin, ei kerää sottaa, on liukas.
Jos on tilaa ja säätövaraa, voi molempia rattaita isontaa. Saa pinta-alaa samalla välityksellä.
Mulla kesti 2½kilosena TLT_akselein/Traxxas keskiloota -tekniikkainen jeeppi hidasajoa pari vuotta samalla spurrilla. 2S akuin 45T koneella, 11T pinionilla. Slipperi oli käytössä, säädetty kardaanien maximin mukaan.
Ko aikana ajoin sillä loppuun 5000mAh lipot. -kuulalaakerit piti kerran vaihtaa lootaan spurriakseliin ja moottoriin. Lika syönyt.
Muovinen spurri oli paremmassa kunnossa kuin pinion, joskin molemmat ajokuntoisia omaan käyttöön varmaan vuodeksi lisää. Tuli vaan myytyä, kun ajointo harveni.