tuossa jo tulikin selväksi miksi moni on siirtynyt nitroista pattereihin.
Saa nähdä alkaako sellainen kiinnostaa, mutta nyt oli pääasia, että auto pärisee.
Avasin keskidiffin, johon on tarkoitus laittaa mahdollisimman paksu öljy, jolla ajattelin etupyörien ruopimisen vähenevän kiihdytyksessä. Auton mukana tuli putelit, joissa lukee 7000 ja 3000. 7000 lienee paksumpaa, mutta mahtaako olla paksumpaa kuin 80W-90 vaihteistoöljy? Poweracingin sivuilla noita öljyjä näyttää olevan aina 300 000 asti alkaen 1000:sta.
Diffin molemmin puolin on halvan oloiset kuulalaakerit, joista on jo yksi suoja irti. Ehjän oloiset sentään olivat. Nopeutettuun kulumiseen tähtäävä ratkaisu on ollut sijoittaa O-renkaat tasauspyörästön päiden liukulaakereiden sisäpuolelle. Öljy ei siis pääse liululaakereihin, jos O-renkaat pitävät. No alkuperäiset tuskin pitävät
Ajattelin leikkauttaa vedellä tai laserilla uudet jarrulevyt mustasta levystä. Nykyiset on tehty meistaamalla isoilla toleransseilla. Uusista levyistä tulee halkaisijalta 3mm isommat ja vähemmillä jäähdytysrei'illä varustetut, jotta olisi enemmän pinta-alaa. Mahtavatko silti käytössä kuumeta niin, että tarvisivat lainkaan? Reikien reunoista tulee siistit, eli säästävät paloja. Sopiiko moneen autoon samallaiset levyt ja olisiko niillä kysyntää?