Näytä kirjoitukset

Tässä osiossa voit tarkastella kaikkia tämän jäsenen viestejä. Huomaa, että näet viestit vain niiltä alueilta, joihin sinulla on pääsy.


Viestit - kisaaja

Sivuja: 1 2 3 [4] 5 6 7 ... 47
91
Tänään ajettiin koko päivä sdrc mestoilla. Autot toimii loistavasti koko tiimillä!
Liverc:n kautta voi tsiikailla radan rakennusta. Aika helpon näköinen baana verrattuna näihin
missä on reenattu, joten tiukkaa kisaa tiedossa :) Huomenna otetaan iisisti ja iltapäivällä virittelemään
leluja kisapaikalle =)
-Goldi

92
Jep. Täällä ollaan. Toinen reenipäivä takana (JQ ja Salmela otti pienen varaslähdön) :) Eilen oltiin ocrc:n mestoilla ja tänään sdrc... nyt alkaa tatsi löytyy koko joukkueella. Huomenna vielä joku uus rata ja sit ihmetellään kisan alkuun =) Ainiin... Käytiin myös asson tehtaalla ja oli cool mesta =)
-Goldi

93
Ilmoitan asianosaisille, että voivat vaihtaa pokaalit... vaikken tuloksia jaksanut enää avata :afro:

94
Kilpailun tulokset ohessa. Kiitokset osallistuneille :azn:

95
Team Associated / Vs: Team Associated B5 / B5M
« : 23.12.14 - klo: 20.38 »
Tuupparin vanne. Joutuu minipinnin vähän venyttämään jos vannetta ei kavenna. Tämä on ihan yleinen ratkaisu.

96
Lauantaina 27.12.2014 järjestetään pienimuotoinen rccjkl club kilpailu.
-Kilpailupaikka: http://rccjkl.net/rccjkl/sisarata/
-2wd & 4wd crossareille ja correille.
-Ilmoittautumiset paikanpäällä
-Kisa alkaa klo.12.
-Ajoformaatti katsotaan kisapaikalla, mutta alustavasti 3 alkuerää ja 3 finaalia.
-Treeniä voi ajaa ennen/jälkeen ja kilpailun aikana :)
-Muistakaa järjestää oma ponderi tai laina ponderi kaverilta. RC4 ponderit ei toimi! Hybrid pelittää!

Tervetuloa!

97
RC-kerhot ja -radat / Vs: Joensuun pienoisautoilijat!
« : 13.12.14 - klo: 10.34 »
Mie tuun kanssa :roll:

98
RC-kerhot ja -radat / Vs: Joensuun pienoisautoilijat!
« : 04.12.14 - klo: 21.20 »
Max 2 akkuu... tulkaa todistaa... te ketkä uskallatte samaan cityyn jäädä kun selätin saapuu :afro:

99
RC-kerhot ja -radat / Vs: Joensuun pienoisautoilijat!
« : 27.11.14 - klo: 15.50 »
Yläpeukku itäjunteille :afro:

100
Team Associated / Vs: Team Associated RC10 B2 ajokuntoon
« : 10.11.14 - klo: 12.40 »
Moi

B2 löytyy myös täältä. Auto kestää heittämällä nykyaikaiset sähkölaitteet. Itse olen ajanut 9.5t harjattomalla koneella ja tuosta löytyy potkua ihan riittävästi :) Nopeiten pääset alkuun kun hommaat uuden nimh akun, mutta suosittelisin uusimaan sähköt kerralla Lipo aikaan niin säästyy moottorin sorvaamiselta ja akkujen purku/lataus rumbalta ;)
Autoon löytyy vielä melko hyvin osia maailmalta, mutta etutukivarret, sekä slipperi ja muu vetokalusto alkaa olla kiven alla. EuroRC:n nettikauppa kannattaa tsekata, siellä on muutamia löytöjä vanhoihin assoihin ;)
Oma auto on nyt ansaitulla eläkkeellä ja mikäli jostain saan käsiini parin etutukivarsia niin uskallan sen vielä raapasta radoille ja vaikka kisoihin asti =)
Mulla on yks laatikollinen osia jemmassa, joten jos jotain tarvitset niin ota kontaktia :)
-Petri

101
Kyosho / Vs: Ultima RB6
« : 06.08.14 - klo: 15.36 »
Hieno kärry :) Kannattaa leikata takasiipeä hieman pienemmäksi. Helpottaa hyppäämistä... varsinkin pienessä tuulessa. Vetäisin kerralla tuon ultima rb6 kohdan pois siivestä ja ihan vaan ajettavuuden takia :wink:

102
Tulokset / Vs: EFRA Euros in 1:10 EP Buggy 2014, Ruotsi
« : 24.07.14 - klo: 16.15 »
Huippu kuvia! Kiitos!

Ja sittttt kaikki ilmoittautumaan VANTAALLE mars!  :cool:

103
RC-kerhot ja -radat / Vs: Joensuun pienoisautoilijat!
« : 25.06.14 - klo: 15.32 »
Jou!

M3 holeshotti taakse. Eteen JC groovy. Tolla scrubsilla voi kokeilla kanssa jos haluaa testailla, mutta dirt webs on sokeri radoille ja sillä ei ainakaan Joensuussa kannata edes yrittää...

104
Vielä huominen aikaa ilmoittautua :wink:

105
Tulokset / Vs: PM ja warm-up 1:10 krossi
« : 09.06.14 - klo: 16.57 »
Team Finland oli kyllä kovassa vedossa viikonloppuna! Kaikki nosti tasoaan ja opittiin paljon. EM-kisoihin jäi vielä parannettavaakin :grin:

106
KITI auki! Rata huippu kunnossa ja avoinna reenaajille!

107
Tulokset / Vs: PM ja warm-up 1:10 krossi
« : 07.06.14 - klo: 13.11 »
Öö... factory teamilla meni reenit nappiin ja tänään tehdään tulosta :afro:
Joona reenien nopein, karri kolmas ja goldi neljäs. Lee ei pysy vauhdissa ja ruubertti tekee virheitä :p
Eka alkuerä meni ok ja mikot menee lujaa =)

108
Yleinen keskustelu / Vs: Korin maalausta
« : 04.06.14 - klo: 18.39 »
Cool :afro:

109
Varattu Kilpailun tiedotteita varten.

110
Joensuun Urheiluautoilijat ry toivottaa kaikki tervetulleeksi Joensuuhun ajamaan M2-10, S2-10, M4-10 ja S4-10 luokkien kuljettajia Maastosarjan toiseen osakilpailuun.

AKK lupanumero: 17/PA/2014.
Ajankohta: 5.-6.7.2014
Paikka: Polvijärventie 25, 80400 Ylämylly

Rata
lauantai: 180 x 3 m, savipintainen, kiertosuunta vastapäivään

Luokat:
Lauantai:
    M2-10 (SM)
    S4-10 (kansallinen)
    S2-10 (kansallinen)

Sunnuntai:
    M4-10 (SM )
    S4-10 (kansallinen)
    S2-10 (kansallinen)

Ajotapa:
    Alkuerät x 4
    Finaalit x 3

Kilpailunjohto:
Tuomariston puheenjohtaja   Toni Latvio
Tuomari   Mikko Turunen
Tuomari   Ville Aalto
Tuomari   Ari-Pekka Jolkkonen
Kilpailunjohtaja   Janne Valtanen
Ajanottopäällikkö   Asmo Jakorinne
Katsastuspäällikkö   Pekka Kämäräinen
Ratamestari   Mikko Helistölä
Tiedottaja   Petri Ström

Lisenssi:
Kilpailijalla ja tarvittaessa hänen huoltajallaan tulee olla kilpailupaikalla vuoden 2014 maksettu lisenssi.

Säännöt:
Kilpailussa noudatetaan Autourheilun sääntökirja 2014 sekä Maastosarja 2014 mukaisia sääntöjä.

Aikataulu:
Perjantai 4.7.
Vapaa harjoittelu 11:00-21:00

Lauantai 5.7.
Ohjattu harjoitus 8:00-10:00
Alkuerät 10:20-15:00
Finaalit 15.30-19:00
Palkintojenjako 19:30
Vapaa harjoittelu 20:00-21:00

Sunnuntai 6.7.
Ohjattu harjoitus 8:00-10:00
Alkuerät 10:20-15:00
Finaalit 15:30-19:00
Palkintojenjako 19:30

Tämä on ainoastaan alustava aikataulu ja lopullinen versio julkaistaan keskiviikkona 2.7.2014. Katso www.rc10.fi

Vastuu:
Jokainen kilpailee omalla vastuullaan ja sitoutuu noudattamaan sääntöjä ja järjestäjän ohjeita. Järjestäjällä on oikeus peruuttaa, siirtää tai muuttaa kilpailuaikataulua olosuhteiden niin vaatiessa. Kilpailija on velvollinen antamaan kilpailukalustonsa sääntöjenmukaisuuden selvittämiseksi tai vastalauseen esittämisen johdosta tarkistettavaksi.

Ilmoittautuminen:
Ilmoittautumiset kilpailuun viimeistään 26.6.2014 KITI-järjestelmän kautta osoitteessa http://www.autourheilu.fi/kiti/

Ilmoita vähintään: nimi, osoite, ajoluokat, lisenssinumero, puhelinnumero, seura, henkilökohtaisen transponderin numero (ei pakollinen) ja ajokiteet. Transponderin vuokra on 5 euroa.

Ilmoittautumismaksu on SM-luokissa 30 euroa per luokka ja kansallisissa 20 euroa per luokka. Kansallisissaluokissa ilmoittautuminen ja tutustumislisenssi yhteensä 30 euroa. Ilmoittautumismaksu maksetaan kilpailupaikalla ilmoittautumisen yhteydessä.

KITI AUKI!

Muut:
Kilpailupaikalla on kahvio, jossa on tarjolla lämmin ruoka sekä lauantaina että sunnuntaina.
Perjantaina on käytössä ratamaksu, joka on 10 euroa per päivä.
Alueella on majoitus mahdollisuus asuntoautolla/vaunulla tai teltalla. Kartingradan huoltorakennuksessa on sauna ja suihkut. Saunamaksu on 5 euroa per henkilö.
Myös korttimaksut ovat mahdollisia kahviossa.

Tervetuloa Joensuuhun!

111
Team Associated / Vs: Team Associated B44 / B44.1 / B44.2
« : 30.05.14 - klo: 21.53 »
Ei ole omaa kokemusta noista. RPM ja noi FT kupit on kestäviä ja pysyy hyvin paikallaan.

112
Team Associated / Vs: Team Associated B44 / B44.1 / B44.2
« : 30.05.14 - klo: 17.54 »
RPM kupit on kanssa ihan hyvät. RCM:llä ei näkynyt nettikaupassa noita low frictioneita, mutta tuossa linkki: http://www.amain.com/product_info.php/cPath/1_25_1450_2558/products_id/267809/n/Team-Associated-Factory-Team-Low-Friction-Ball-Cup-12

113
Team Associated / Vs: Team Associated B44 / B44.1 / B44.2
« : 30.05.14 - klo: 06.31 »
Moi,

Bigbore iskarin korkit ottavat kiinni iskaritorniin. Saat ongelman poistettua dremelöimällä tornia, tai ostamalla B44.2 mallin tornit. B44.2 mallista löytyy myös yksi kiinnityspiste lisää. Vakio pallokupit kannattaa vaihtaa FT lowfriction kuppeihin, ovat tosi herkät ja kestävät :)

114
Tulokset / Vs: M8 SM #1, Jyväskylä 10.5.2014
« : 25.05.14 - klo: 21.09 »

115
Polttisautot / Vs: Team Associated RC8
« : 25.05.14 - klo: 21.02 »
Niitä fotoja :)

116
Polttisautot / Vs: Team Associated RC8
« : 25.05.14 - klo: 20.57 »
Nostellaanpa aihetta... pari viikkoa omasta polttis depyytistä kulunut ja joutaa vähän näpyttelemään fiiliksiä ennen Suomen lätkä voittoa :)
RC8.2 auto vielä kyseessä ja hyvin meni nippuun näin "aloittelijaltakin". Moottori tuli Future RC:ltä valmiiksi sisäänajettuna ja sähköinä varmaa KoPropo tuotetta. Moottoriksi valittiin Novarossin P5 clio ja kone tuntui erinomaiselta omaan näppylään reeni ajoissa. Servoina kaasu/jarru, sekä ohjaus Ko:n uusi RSX2 power. Virtaa sähköille antaa Reedyn 2300mah Lipo. Mikäli ajat Life akulla niin suosittelen ohjaukseen response servoa, mutta Lipolla tuo power malli on bueno! Starttiboxi on Protekin surestart ja sitä vauhdittaa Reedyn kaksi 2s akkua. Starttiboxin kumipyörää piti nostaa ylemmäs n.1cm että saatiin se käymään asson vauhtipyörään hyvin. Reeniä ehdin ajaa reilusti ennen kilpailua (10L). Hyvin ehti opetella polttis niksejä (kiitos paikallisille mökärossi guruille) ja auto saatiin hyviin säätöihin :) Kisaan tuli sit reilusti tukijoukkoja itärajalta ja kavereiden kanssa fiilisteltiin perjantai-ilta mökki olosuhteissa läheisellä kylällä ja aamun tunneille taidettiin taas tankkaus reeniä vetää =) Kisaan oli alustavasti suunniteltu reilu miehitys varikko toimia ajatellen, mutta Jyväskylän kisaorganisaatio vaati siitä puolet pois heti aamulla ja Jorille ja Heikille tuli ruoat pöytään =) Mekaanikko koski polttisautoon ensimmäisen kerran kisa-aamuna ja tankkaaja otti tankkipistoolin kouraan samoilla huudeilla. Topi ja Mikko otti kuitenkin tilanteen haltuun hienosti ja kahta autoa ne viritteli ja tankkas koko päivän kun Jolkkonenkin lähti lainakalustolla kisaan mukaan :) Aamu härdellit saatiin hoideltua kun käytiin vielä yks katsastaja poimimassa aamusta kisapaikalle. Ekan reenin jätin välistä kun oli reeniä alla ihan tarpeeks ja rata kostea. Toiseen reeniin lähdin ajamaan ja meno oli aika perus tekemistä vaikka jarrubalanssi oli persiillään. Alkuerät meni ihan hyvin, mutta ongelmia oli edelleen jarrujen kanssa ja auto tuppas välillä sammumaan tankatessa. Mekaanikot oppi hommia noissa lähdöissä ja ylipäätään meininki alko oleen jotenkuten sinnepäin :D Elkuerien jälkeen löytyi syy jarru ongelmiin ja ne aiheutti keskidiffin ulostulolaakerit jotka oli sököt ja koko keskidiffi heilu aika hitokseen, joten jarrut ei ottanut normaalisti kiinni. Haatasen tiimiltä saatiin apuja mekkaukseen ja auto tuli valmiiksi semifinaaliin, jossa lähtöruutu oli niinkin korkea kuin 1. Semin lämmittelyssä huomasin että jarrubalanssi oli todella metsässä ja sitä ruuvattiin ennen lähtöä uusiksi, mutta auto sammu varikolla ja en ehtinyt sitä testaamaan ennen lähtöä... ja persiilleen se tietysti meni. Lähtö sit ei mennyt myöskään ihan nappiin... auto sammu kun sitä vietiin lähtöruutuun ja käynnistäminen ja lähetys ei onnistunut sallituissa ajoissa, joten siitä tuli stop&go rangaistus. Ilmeisesti tuo oli sääntöjen puitteissa lievempi rangaistus kuin mitä olisi pitänyt olla, mutta muutama sija siinä hävittiin heti kärkeen. Kuitenkin kovalla ajolla noustiin pari sijaa ja ekalla tankilla auto taas sammui. Pari sijaa taas pudottiin, mutta ihan ok ajelulla ja muiden epäonnella sijoitus oli maalissa 1. Vauhti oli kuitenkin kaiken häröilyn jälkeen surkeaa verrattuna toiseen semifinaaliin ja lähtöruutu MAIN FINAALIIN oli 5. Sinällään ihan jees että kaiken nysväämisen jälkeen ylipäätään finaaliin päästiin :) Ennen finaalia tehtiin muutokset jarruihin ja konetta säädettiin parempaa toivoessa. Ehdin jopa yhden roiskeläppä pitsan ja makkarankin syödä odotellessa finaalia. Finaalin lämmittelyssä otettiin vielä pieni tatsi jarruihin ja auto oli aivan huippu hyvä ajaa! Paras ikinä, mutta kulkuja ois voinut olla hieman enemmän. Lähtö onnistui tällä kertaa hienosti ja ensimmäisillä kierroksilla nousin pari sijaa. Ekaan tankkiin taisin tulla toisena ja se meni hyvin. Toisella tankkivälillä tuli pieniä virheitä ja olin pudonnut kolmanneksi ja Joona ja Jose lähti karkaamaan toden teolla. Toisella tankilla auto sitten taas sammui ja kuskilla meni peli fiiliksen täysin... pudottiin johonkin 4-6 sijoille ja muutamia virheitä ajossa. Kolmannella tankilla taas sammuminen ja vielä seuraavalla läpillä auto sammu vasemman yläkulman "sweepperiin" ja peli oli sillä selvä. Loppu kisan auto pelas ihan jees ja ajo oli ihan hyvää. Vikalla kierroksella oli laitettava auto parkkiin ja katsottava kun Joona hoiteli upean voiton kotiin! Hyvä JOONA! Kisan jälkeen lähdettiin taas virittelemään jälkipelejä mökille ja koko porukka oli aivan tappinsa väsyneitä mutta myös tappiinsa fiiliksissä polttistouhuista! Olipahan siistiä touhua! Reenaaminen ja alkuerät oli aika perus tylsää, mutta kisan ajaminen varsinkin noissa finaaleissa oli aivan huippua :) Kauhavalle lähdetään härnäämään taas "polttisjätkiä" ja otetaan podium pytty hyllyyn niin voi lopettaa tän leluauto uran tyytyväisenä =) Jätetään perustylsät reenit ajamatta ja uus kone kisaan niin eiköhän se siitä. Asso toimi kyllä hienosti siitä asti kun sen paketin avasin, 10L reeniä ilman pölyjen pyyhkimistä ja saldona yksi irronnut iskarin kiinnitys mutteri. Kössin Jouset kiinni, muuten viritys palikoita puhdas nolla, vaikka markkinoilla alkaa olla jo vähintään 250$ edestä viritys osaa kyseiseen runkoon. Joonan kanssa ajettiin lähes samalla setupilla, Joonalla oli antisquatia vähemmän ja etu ylälinkki pykälän alempana ja etuvakaaja löysempi. Meikän setupsheet liitteenä ja pari Heikki Sorrin ottamaa kuvaa. Kiitokset Team Associated, Future RC, RCM, sekä kaikki oman kerhon jannut jotka on tähän asti auttaneet ja tietty itärajan faneille isot pisteet himaan :afro:

117
Kunhan ei oo alaston... ettei lähe peltimikolta matto alta :grin:

118
Joudan vasta perjantaina... ihan niinkö Jolkkonen sano... vähän vajaalta tuo koko homma näyttää teidän kulmilla :afro:

119
Team Associated / Vs: team associated gt2---------RC10T4.2
« : 19.05.14 - klo: 16.04 »
Moi,

Tarkoitat varmaan etutornia? Etu torni T4.1 mallista käy. T4.2 on bigbore iskareilla ja erilaisilla etutukivarsilla, joten siinä ei mitat täsmää. Takatornit on erilaiset.

120
Team Associated / Vs: Team Associated B5 / B5M
« : 05.05.14 - klo: 17.11 »
Ei ongelmaa tällä suunnalla. Välystä tarvitaan ettei vehkeet mee jumiin... omassa autossa ei ole ylimääräistä väljää.

Sivuja: 1 2 3 [4] 5 6 7 ... 47