Tänään tuli varmistus, että saan osallistua FTT Stanuun. Mulle se oli erittäin positiivinen uutinen, poroon tuskin olisin ainakaan tänä talvena lähtenyt mukaan.
Nyt on muutamat stanukisat takana ja pikkuhiljaa ajamiseen alkaa löytyä sellainen perusvarmuus, eli kohta alkaa sitten olla aika etsiä niitä pikkukikkoja ja juttuja ja oman ajamisen rajoja. Tarkoitus olis saada vielä hieman nopeutta ja samalla rutiinia ajamiseen, sehän ei ymmärrettävästi tule kuin ajamalla, joten reeniä siis.
Noista säätöjutuista sen verran, että ihan hirveesti en ole eri juttuja kokeillut. Aina silloin tällöin joku fiksumpi kertoo mitä pitää tehdä, - ja minä teen. Yleensä muutokset ovat olleet hyvästä tai ei ainakaan pahasta. Varsinaisesti mulla ei vielä ole kovin kattavaa ymmärrystä, mikä säätö mihinkäkin vaikuttaa ja mitenkä paljon, mutta kyllähän tämä homma on säätämisen suhteen oikeesti "säätämistä". Siitä olen aina pyrkinyt pitämään huolen, että auto on puhdas, kaikki ruuvit varmasti kiinni ja osat paikallaan ja ehjiä. Kun auto on perus hyvässä setupissa, noillakin pärjää jollain tapaa.
Tuli todettu viikonloppuna Raisiossa, että kyllä Stanussakin nopeita kuskeja on, joten innolla odotan tulevaa kautta. Tarkoituksena on ajaa yhtä kisaa lukuunottamatta ainakin kaikki sisäkisat, katsotaan sitten kesällä miten aika riittää polttiskrossin ja GT-8 rinnalla.