Kirjoittaja Aihe: m8 autot  (Luettu 905 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa Rc hemmo

  • Veteraani
    • Profiili
m8 autot
« : 22.05.03 - klo: 21.56 »
Eli kun täällä ei tunnu oikeen olevan  noista m8 autoista (1/8 ) mitään juttua niin päätin perustaa tälläisen topicikin, jossa jutellaan vain ja ainoastaan m8, ja lisävarusteista esim kytkimistä.Toivon että topicci ei mene pelkästään rehvasteluksi, vaan että jaettaisiin kokemuksia.Oma autoni on Inferno 7.5 sprorts, joka sisältää
-titaaniset vanttiruuvit edessä ja takana
-alumiiniset  etu-aurauksen säätöpalat ja samat takana
-Fiorinin rungonjäykistäjät edessä ja takana
-alumiiniset servontolpat
-kuulalaakeroitu servosaver
-nivelakselit eteen ja taakse
-siniset kisajouset
-Sitten vielä vanttiruuvit siihen ohjauslevystä lähtevään akseliin
-Rb ws7 86 pilli +moottoripukit ja alustalevyt
-Nivelöity kardaani
-valkoinen takasiipi
-Fiorinin koneistetut ohjauspalat
-Fiorinin slide kytkin kello ja pala
-Kuulalaakeroitu kytkinkello
-Kallistuksen vaimentimet eteen ja taakse
-ko Ex-1 Mars radio ja ko digitaali servo ja hitecin 925 servo
+tukivarsia,ruuveja ja kaasulinkistö
Siinä ne  sitten olivatkin, kertokaa te omista autoistanne, ja kokemuksistanne.Oma kokemukseni on tuosta 7.5 todella hyvä, ainoa mikä harmittaa nytten että etu-difftstä hajosi planeetta ratas, ja takaakin se pääsi kulumaan, muuten autossa ei ole ollut paljoa ongelmia.
Kannattaako tuota slide kytkintä keventää jollakin tavalla, kun se ei ota niin helposti kiinni matalilla kierroksilla?

Poissa RChullu

  • Veteraani
    • Profiili
    • http://rc-racing.info
m8 autot
« Vastaus #1 : 23.05.03 - klo: 09.12 »
Ne sportsin alumiini planeettapyörät ja pinjonit ei kestä kuin sporttikonetta. Jos kisakoneen hommaa, ne täytyy vaihtaa teräksisiin. Siitä tulee kohtuu kallis paukku, kyosho hinnat tuntien...
Kannattaa sitten muistaa, että jos vaihtaa planeettapyörän teräkseseksi, täytyy myös vaihtaa pinjoni. Ja päinvastoin.

Mahtava topikki, tällaista olen jo odottanutkin :)