Tässä kun nyt on yksi sun toinen vaahdonnut tästä CORR luokasta niin kirjoitanpa oman mielipiteeni tähän topikkiin kun en viitsi pilata asia keskusteluja muissa topikeissa.
Eli yksi ajokerta takana tällä autolla, tänään meinaan mennä uudelleen.
Moni varmaan miettii noita sähköjä omaan autoonsa ja onhan sitä itsekin allekirjoittanut miettinyt kisaamisen kannalta.
Tämän ekan ajokerran (ja sitten sen pohjalta mitä ajelin slässiä nummelan baanalla 2009 alkukesästä) pohjalta toteaisin että ei tämä nyt
niin siisti luokka ole että vielä yhtä kisaa varten lähtisin sijoittamaan harjattomaan settiin. Ehkä sitten myöhemmin jos luokka kasvaa ja kilpailu kovenee.. no sunnuntainahan sitä näkee mikä se taso yleisesti on kun Nokialle en kerennyt lomamatkan takia.
(niin siis mainittakoon että vakiona tässä redisetissä on Kyosho G20 hiilikone ja nopari tamiya -liittimellä)
Vähän on ristiriitaiset tunnelmat itsellä ajaessa että onko tämä nyt aikuisen miehen puuhaa vai ei.. pikkasen eri hommaa kuitenkin ajaa polttistourinkia/polttiskrossia ulkona tai tourinkia sisällä noin vaativuuden ja ajokokemuksen kannalta, erityisesti jälkimmäisen.
Minusta mielekkäin tapa tätä on melkein lähteä tekemään ns. box-stock ja katsoa miten se jaksaa innostaa ennen järemmän kaluston hankkimista.
Ohjausservo on luultavasti eka päivitys mitä autoon kannattaa ajokokemuksen kannalta tehdä ja sitten se "kuuluisa" lipoakku. Nopari tässä on nimittäin nimh ja lipo yhteensopiva, nopariin ohjelmoitavissa lipo cutoff, jonka sain ohjelmoitua Spektrumilla helposti, mutta jostain syystä ensin kokeilemani Futten 3PK ei sitä suotunut yhdessä noparin kanssa tekemään.
e:typoja korjattu ja kommentteja saa esittää