Kirjoittaja Aihe: 4wd muunnos 2wd  (Luettu 1339 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa xeeda

  • Jäsen
    • Profiili
4wd muunnos 2wd
« : 31.03.07 - klo: 19.03 »
Tuli nyt tämmönenki mieleen että oisko mahollista tehä 4wd crossist vaik kesäks tai jos ajelee asfaltil ni 2wd et voi vähä rälläillä ku kone ei oo kauheen tehokas: :grin: :grin: :grin:
ei auto kuutioihin katsominen...

Poissa Futaba

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: 4wd muunnos 2wd
« Vastaus #1 : 31.03.07 - klo: 19.55 »
Eihän se nyt vaikeeta oo ottaa etuvetareita pois.
| Academy | Axial |

Poissa Äijä

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: 4wd muunnos 2wd
« Vastaus #2 : 31.03.07 - klo: 22.00 »
Eikä lukita keskitasauspyörästöä jos sellainen nyt sattuu autosta löytymään.
"Power is nothing, without control."

Poissa Duster1

  • JoeUa RC
    • Profiili
Vs: 4wd muunnos 2wd
« Vastaus #3 : 31.03.07 - klo: 22.34 »
Eikä lukita keskitasauspyörästöä jos sellainen nyt sattuu autosta löytymään.


Nyt en ymmärrä mitä tarkoitat?

Eihän keskidiffi ole koskaan lukittu. Vielä vähemmän hyötyä, jos ei lukittu ole.

Myös pelkkä etuvetareiden poisto ei anna toivottavaa tulosta, koska jos 1/8 crossista kyse niin meneehän sitä voimaa etudiffille vaikka ei vetareita oliskaan = suuri tehonhukka.

Ainut vaihtoehto 100% jäykkä keskidiffi ja etuvetarit/etu keskikardaani pois = 100% takaveto
Axial SCX 10 TR

Poissa Äijä

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: 4wd muunnos 2wd
« Vastaus #4 : 31.03.07 - klo: 22.40 »
Kuvittele toi meikäläisen viesti edellisen jatkoksi niin tuntuu järkevämmältä. Tarkoitin siis että jos autosta löytyy keskeltä diffi niin se lukkoon, eihän se muuten liiku ilman etuvetareita.
"Power is nothing, without control."

Poissa xeeda

  • Jäsen
    • Profiili
Vs: 4wd muunnos 2wd
« Vastaus #5 : 01.04.07 - klo: 08.32 »
kiithos täytyy tutkiskella tuota autoa ja kattoo mitä noilla edellämainituilla saa aikaseks :grin: :grin:
ei auto kuutioihin katsominen...