Nyt ei traxxas vakuuta:
Spurri meni, ilmeisesti sen takia että kytkimen sisältä pyrki toinen paloja pitävä tappi ulos, jumitti kykän hypyn aikana ja alastulossa spurri hajalle. Tai sitten kivi.
Noh vaihdoin pienemmän spurrin tilalle, 38T muistaakseni, se pienempi mikä tulee mukana. Auto kasaan ja ajoa.
Säädeltiin hiukan aikaa kaasujen ja jarrujen epoja, kunnes todettiin että kaasun luisti ei aukea kokonaan koska, palautus jousi ottaa kiinni kaasuvipuihin. Ja kulmat on hieman hassusti. Muutenkin outoa, kaasun palautus on ainoastaan heiveröisen jousen varassa, jousi kun irtoaa niin kaasu jää auki. Tarvii laittaa kaasulinkkiin myös jarrun puolelle sellanen stoppari että jarruttaessa työntää luistia kiinnipäin, nyt ainoastaan aukaisee ja jousi hoitaa loput.
Kaiken lisäksi mielestäni tuo kaasulinkin asento täydellä kaasulla on huono, luistia ois käsittääkseni tarkoitus vetää melko suorassa linjassa ulospäin eikä tollasten vipujen ja luistien kautta.
EDIT---- TOSSAHAN NÄKYY OLEVAN TOINENKI KIINNITYS REIKÄ TOLLE LINKILLE, TARVII KOITTAA SIIHEN, ÄKKISELTÄÄN NÄYTTÄIS ETTÄ ASENTO OIS SILLON JÄRKEVÄMPI.
Toisen kerran kun lensi kytkimen tappi pois niin olinkin sen verran kypsä että lopettelin, tarvii liimata kovalla ruuvilukitteella noi tapit kiinni. Kierteelliset tapit tuntus jotenkin varmemmilta.
Niin laadukasta autoa ei kait ole vielä tehty että siinä ois kaikki mm. moottorin kiinnitys ruuvit valmiiksi kiristetty.
Tässä muutama kuva...
http://www.vilkutin.1g.fi/kuvat/RC-autot/2010/Revo+Platinium/Muilla ilmenny vastaavia ongelmia?