Näytä kirjoitukset

Tässä osiossa voit tarkastella kaikkia tämän jäsenen viestejä. Huomaa, että näet viestit vain niiltä alueilta, joihin sinulla on pääsy.


Viestit - Jämsä

Sivuja: 1 ... 4 5 6 [7] 8 9 10 ... 25
181
Kilpailukutsut / Vs: SC WinterCup IV, Turku 9.2.2019
« : 31.01.19 - klo: 11.18 »
Nyt 36 kuskia ilmoittautunut.
23 kpl 2wd ja 13 kpl 4wd.

182
Kilpailukutsut / Vs: SC WinterCup IV, Turku 9.2.2019
« : 29.01.19 - klo: 23.06 »
Treenaajille tiedoksi:
Radalla toimii tietysti Minipin, mutta monet ovat käyttäneet myös Staggeriä harjoitellessaan.

2.2. lauantaina on isot talkoot onroad-radalla ja varikon läheisyydessä. Krossiradalla voi harjoitella normaalisti. Mekkaustilana toimii
käytävän päädyssä oleva huone.

183
Kilpailukutsut / Vs: SC WinterCup IV, Turku 9.2.2019
« : 29.01.19 - klo: 23.01 »
Rengasasiaa.

Ymmärtääkseni eräharjoituksessa voi ajaa haluamallaan renkaalla.
Alkueristä eteenpäin ajetaan sarjasäännöissä mainituilla renkailla Schumacher Minipin.
Renkaan osakoodin löydätte sarjasäännöistä.

184
Kilpailukutsut / Vs: SC WinterCup IV, Turku 9.2.2019
« : 29.01.19 - klo: 22.59 »
Juu. Kaivettiin naftaliinikin esiin kilpailua järjestäessä.

185
Tamiya / Vs: Kilpuri rekkaluokkaan
« : 27.01.19 - klo: 21.30 »
Hyvät kokoamisohjeet Emppuli!

186
Kilpailukutsut / Vs: SC WinterCup IV, Turku 9.2.2019
« : 27.01.19 - klo: 21.09 »
Sarjasäännöissä mainittua tyyppirenkaan käyttöä tullaan katsastamaan kilpailussa.


t. Kai


187
Stock Rekoilla ajetaan TUA:n kerhoilloissa/sarjassa.

Hyvä aloitussetup:
- Kuulalaakerit
- Renkaat: Pikaliimaa eturenkaan ulkopuolelle ulkolaita. Ei pitopintaa. Takarenkaaseen ei mitään.
- Ackerman-linkin paikka oman halun mukaan (esim. etummainen reikä)
- Korin osat voi liimata yhteen Shoe goo:lla
- Lipo Pötköakku tai Shorty. Painotus vaikuttaa auton kääntymiseen. Molemmilla kyllä pärjää hyvin.
- Ohjaukseen voi laittaa dual ratea, joka helpottaa myös pompottamista
- Moottorin päädyssä on sopiva pieni tila laittaa tuuletin jäähdyttämään moottoria

Uusilla "paketista baanalle" -säännöillä ei autojen aiempi pompottaminen ole enää juurikaan ongelmana.

Tekstiä muokattu 28.10.2021 vastaamaan uusittuja sääntöjä.

188
Tässä lyhyesti Stock Rekkaluokan auton tekniset säännöt:

Tamiya TT01E rekka suoraan paketista seuraavilla sallituilla muutoksilla:

1. Kori.
Vain Tamiya euro truck TT 01E alusta ja korit sallittu (MAN tgs51606. Buggyra Fat Fox 51613, Tankpool24 MB 58683)
Muut korit on kielletty.
MAN-merkkistä koria saa madaltaa siten, että hytin ovenkahvan kehyksen alareuna on vielä näkyvissä, mutta hytin kallistuskulma ei saa muuttua. Korin painopiste madaltuu noin sentin verran ja vastaa silloin pitkänokka-korin painopistettä.
Tankpool24 MB koria ei saa madaltaa. Buggyran koria ei saa madaltaa.
Korista saa jättää peilit + irto lokasuojat pois.
Vetolevy on säilytettävä.
Ohjaamon sisään jäävän korin välipohjan saa poistaa
Kaikenlaiset siivet on kielletty.

1.1. Auton minimi- ja maksimipaino.
Auton minimipaino on 1450g.
Auton maksimipaino on 1750g.

2. Puskurit.
Käytetään paketin mukana tulevaa etupuskuria. Foami puskuriin saa lisätä pehmikettä vähentämään korin pompotusta ja poistaa ainetta jottei rengas ota kiinni.
Takapuskuri on säilytettävä.

3. Runko.
Runko on muovinen Tamiya euro truck TT01E.
Akkukoteloa saa jyrsiä laattamallisen akun sovittamiseksi.
Akkupantaa saa jyrsiä tai vaihtaa kokonaan toisenlaiseksi.
Rungosta saa poistaa moottorin päällä olevan muovilevyn (D8) lisätäkseen moottorin jäähdytystä.
Raidetankoina käytetään paketin mukana tulevia osia.
Ohjauslinkin voi vaihtaa toiseen.
Servon kiinnikkeinä voi käyttää alumiinisia osia.
Muiden osien muuttaminen, vaihtaminen tai jyrsiminen on kielletty.

4. Kuulalaakerit.
Kuulalaakerointi on sallittu. Myös ohjauksen varret (D11) saa laakeroida.

5. Renkaat ja insertti.
Vain tamiya truckRenkaat on sallittu.
Pitoaineet on sallittu.
Kaikenlaiset insertit on kielletty.
Vain eturenkaan ulkosivun liimaaminen on sallittu.
Renkaan kuviopintaa ei saa liimata.
Renkasta ei saa pinnoittaa toisella renkaalla tai sen osalla.
Renkaan kulutuspinnalle kertyvän "möhnän" poistoon sallitaan rasvanpoistoon tarkoitetut Kliinerit. esim. Quickcleen, Bräkleen yms. puhdistusaineet, jollaisia myös Minien renkaiden puhdistukseen käytetään.

6. Vanteet ja hexi.
Vanteen ilmareikien tukkiminen / muuttaminen kielletty.
Vanteen tasapainotus on sallittu.
Vanteita saa vahvistaa.
Vanteet saa myös vaihtaa toisiin kunhan offset, vanteen halkaisija, vanteen leveys ja auton raideleveys ei muutu.
Käytetään alkuperäisiä paketin mukana tulevia hexejä. Raideleveyttä ei saa muuttaa edessä. Takana voi käyttää paketin mukana tulevia vakio tai leveitä hexejä. Shimmiprikkojen yms. lisääminen on kielletty.

7. Moottori ja nopeudensäädin.
Moottori ja nopeudensäädin tulevat suoraan rekka-auton paketista.
Moottori on paketin mukana tullut Tamiya Torque Tuned osanumero 54358. Muiden moottorien käyttö on kielletty.
Moottorin käsittely on kielletty ja esim. ennakkoa ei saa muuttaa (esim. hiiliä veistelemällä tai moottorin päätyä kääntämällä).
Moottorin liukulaakereihin saa laittaa öljyä.
Moottorin kuulalaakerit on kielletty.
Jos nopeudensäädin menee rikki tilalle saa vaihtaa Hobbywing Quicrun 1060 brushed -nopeudensäätimen. Moottoriin ja säätimeen voi laittaa tuulettimen ja heat sinkin.
Moottorin kiinnityslevyn saa vaihtaa metalliseksi TT01E -alustan tarkoitetuksi.

8. Servo.
Servo on vapaavalintainen. (esim yli 10kg ja noin 0.1s servo on riittävä)

9. Akku.
Saa käyttää ns. LiHV-akkua, tavallista LiPo-akkua tai 6 kennoista NiMh akkua.
Akku saa olla pötkö-mallinen tai shorty paketti.
Akun täytyy olla ns. kovakuorinen.
LiPo-akun jännite on enintään 2S, joka tarkoittaa kahta kennoa sarjassa. LiPo-akun nimellisjännite on 7,4V.
LiHV-akun jännite on enintään 2S, joka tarkoittaa kahta kennoa sarjassa. LiHV akun nimellisjännite on 7,6V.
NiMH-akku saa olla enintään 6 NiMh-kennoa sarjassa. Yhden kennon nimellisjännite on 1,2V, jolloin 6x1,2V=7,2V
LiPo-akun maksimi latausjännitte on 8.4 Volttia. HV-akun maksimi latausjännite on 8,7 Volttia.
Kaikkien akkutyyppien maksimi latausvirta on 1C
, joka tarkoittaa esim. 5000mAh akulla 5A latausvirtaa.
(Akkusääntö päivitetty 29.12.2023)

10. Iskunvaimentimet.
Vain paketin mukana tulevat iskunvaimentimet on sallittu.
Kaikki muut on kielletty.
Iskunvaimentimissa on öljyjen ja rasvojen käyttö kielletty.

11. Jouset.
Vain autopaketin mukana tulevat jouset on sallittu.
Jousien kaikenlainen muokkaaminen on kielletty.

12. Välitys.
Pinionin ja vetorattaan hammastuksien muuttaminen on kielletty.
Pinionin materiaali on vapaavalintainen.
Pinioni on 19 hampainen.
Vetoratas on 61 hampainen.

13. Maavara.
Minimimaavara on 10mm. (Päivitetty 13.9.2023)

14. Auton tasapainotus.
Rekkaan saa laittaa lisäpainoja, ei kuitenkaan rungon pohjan ulkopuolelle / alapuolelle vaan rungon sisäpuolelle. Tällä tarkoitetaan 50% - 50% vasen-oikea-etu-taka painosuhdetta.
Tukivarsiin, puskureihin ym. lisäpainon lisääminen on kielletty.

15. Tasauspyörästö.
Tasauspyörästöt on tyhjät (silikoni öljyt yms.kielletty). Tasauspyörästön pitää toimia herkästi yhdestä pyörästä pyöritettäessä, koko voimansiirto ei saa pyöriä.
Vain rekkapaketin mukana tulevia diffejä saa käyttää.
Lukkodiffit, spoolit ja kuuladiffit on kielletty.
Tasauspyörästöjen täyttäminen on kielletty

16. Muuta.
Kaikki muutokset ja materiaalin poisto/muokkaus, joita ei näissä säännöissä ole erikseen sallittu, on kielletty.
Muut viritysosat on kielletty - kuten kallistuksen vakaajat.


Suositeltava ajoformaatti:
- 6 - 8 kuljettajaa per alkuerä
- Alkuerät 5 - 8min
- Finaalit 10 kuljettajalla
- Finaalien pituudet 10-15min
- Grande finaali, jossa kaikki kuljettajat käännetyssä järjestyksessä (ajajakorokkeen tilan mukaan)
- Grande finaalin kesto 5-10min

Tuomaristo:
- 3 hengen rekkatekniikka tuomaristo
- valitaan kilpailupaikalla kokeneiden kilpailijoiden joukosta
- tuomarien tehtävä on tarvittaessa toimia sääntljen valvojna tekniikan osalta


Kirjoitettu 4.11.2020
Lisätty Tankpool24 MB kori sallituksi. (28.10.2021)
Lisätty leveämpi hexi taka-akselille sallituksi. (28.10.2021)
Muutettu: Minimi maavara 10mm. (13.9.2023)
Muutettu: Vain eturenkaan ulkosivun liimaaminen on sallittu. (13.9.2023)
Muutettu: Maksimi latausvirta on 1C. (13.9.2023)
Lisätty: Renkasta ei saa pinnoittaa toisella renkaalla tai sen osalla. (13.9.2023)
Muutettu: Vanteiden hexeihin liittyen. Shimmiprikkojen yms. lisääminen on kielletty. (13.9.2023)
Muutettu: Akkusääntö päivitetty LiHV-akkujen latausjännite ja muiden akkujen latausjännitteet ja kennomäärät oikeiksi (29.12.2023)


t. Martti ja Kai



189
Kilpailijoiden kanava / Vs: M8 Kaudella 2019
« : 08.12.18 - klo: 14.33 »
Kommenttina rengaskeskusteluun.
Sellainen asia voisi auttaa aloittelijoita ja harrastajia/kilpaharrastajia, että kisakutsussa mainitaan radalla parhaiten toimivat renkaat (merkki, seos) tavallisimmissa olosuhteissa. Paikalliset kuljettajat ovat radallansa testanneet monenmoista rengasta. Tällä tavalla saa jo etukäteen tietoa mikä rengas on hyvä. Näin jaetaan myös testituloksia eteenpäin.

Kun itselläni on kilpailussa vaikeuksia renkaan suhteen, käyn kyselemässä parilta eri nopealta kaverilta mikä olisi hyvä rengas. Aina olen saanut hyviä vastauksia.

Tähän mennessä olen saanut rengaskuluja pysymään kurissa seuraavalla tavalla. Tilaan reilusti etukäteen isomman määrän renkaita, joita tulen käyttämään kauden kilpailuissa. Ajan niillä renkailla koko kauden. Jos koen vaikeuksia näiden renkaiden kanssa palaan edelliseen kappaleeseen.

Yleensä päivän aikana en vaihda rengasta vaan säädän autoani tai käsiä. Joskus tulee vaihdettua pienempi piikkiseen renkaaseen. Oman suosikkirenkaan käyttäminen lisää itseluottamusta, joka on tärkeämpi kuin monet muut asiat. Olkoonkin, että ko. suosikkirengas olisi jonkun toisen mielestä aivan surkea.


EDIT (10.12.2018): Korjattu eka rivin kirjoitusvirhe

190
Tulokset / Tulokset: Winter Jumps #2, 1-2.12.2018 Turku
« : 03.12.18 - klo: 21.54 »
Kiitokset kaikille Turun WJ-kisaan osallistuneille. Onnittelut voittajille ja hyvin sijoittuneille.

Kisat saatiin vedettyä hyvin läpi omalla ja naapuriseurojen talkooporukalla sekä Aapo Koron avustuksella.
Kiitos Aapo vielä kerran. Lauantai oli Augustin ensimmäinen kerta ajanottopäällikkönä. Hienosti meni.
Buffetista sai hyvät eväät kilpailun tuoksinassa ja äänentoisto toimi.

TUA:n talkooporukalle tunteja kertyi paljon koko kisaviikolla, viikonloppuna sekä aiempina viikkoina.
Ratamestarina toimi August Poutiainen ja Tom Thusberg. Rata sai jonkin verran myös kehuja.
Parannuksia tehtiin paljon koko viikon ajan.
Kiitokset kaikille tekijöille!


M2-10
https://bit.ly/2Q8fNzI

M4-10
https://bit.ly/2SqmNos

M2-10 Lopputulokset
1   Joona Haatanen
2   Pekko Iivonen
3   Lauri Ruotsalainen
4   Arttu Syrjänen
5   Jamiel Gabrielsson
6   Karri Salmela
7   Konsta Saarinen
8   Jarno Siltanen
9   Tuomo Otsavaara
10   Oskari Mäki
11   Ilmari Ullakko
12   Markku Honkanen
13   Tomi Salonen
14   Max Söderlund
15   Joona Lempiäinen
16   Kristian Ullakko
17   Aapo Koro
18   Toni Juvonen
19   Jani Mäkinen
20   Kasper Haahti
21   Heikki Valtonen
22   Sami Salmela
23   Vesa Uotila
24   Ville Paasto
25   Kalle Sivill
26   Akseli Syrjänen
27   Marko Laitinen
28   Henri Sivill
29   Joonas Kekkonen
30   Marko Paasonen
31   Tommi Hartlin
32   Tomi Saari
33   Pasi Hautala
34   Pasi Vainionperä
35   Atte Vainionperä
36   Joakim Ingman
37   Jon Lotila
38   Heikki Suontausta
39   Vesa Sarja
40   Veikka Mäenpää
41   Albin Ljungqvist
42   Martti Honkasalo
43   Joel Heikkilä
44   Jere Josefsson
45   Johan Ljungqvist
46   Teuvo Larronmaa
47   Theo Ingman


M4-10 Lopputulokset
1   Joona Haatanen
2   Pekko Iivonen
3   August Poutiainen
4   Tuomo Otsavaara
5   Konsta Saarinen
6   Lauri Ruotsalainen
7   Jamiel Gabrielsson
8   Arttu Syrjänen
9   Karri Salmela
10   Oskari Mäki
11   Markku Honkanen
12   Tomi Salonen
13   Ilmari Ullakko
14   Max Söderlund
15   Kristian Ullakko
16   Arto Heinonen
17   Aapo Koro
18   Tom Thusberg
19   Jarno Siltanen
20   Ville Paasto
21   Heikki Valtonen
22   Kasper Haahti
23   Kai Jämsä
24   Vesa Uotila
25   Akseli Syrjänen
26   Harri Kallonen
27   Jethro Lehtojärvi
28   Toni Juvonen
29   Jani Mäkinen
30   Jouni Hiltunen
31   Veikka Mäenpää
32   Marko Paasonen
33   Niko Vesa
34   Martti Honkasalo
35   Sakari Siivonen
36   Mika Kettunen
37   Helenius Leevi

191
Pari ohjetta autojen paikoitukseen kun tulette TUA Areenalle. (PE, LA, SU)

Vieressä olevan lastauslaiturin lähemmän sinisen rampin edusta tulee jättää vapaaksi, jotta naapurin Martela
saa tarvittaessa ajettua kuorma-autonsa purkua varten. Myös TUA Areenan sisäänkäynnin edusta tulee jättää vapaaksi, jotta Martela saa tuotua tavaraa lastauslaiturille myös sitä kautta. Tässä paikassa näette rakennuksen seinässä kieltomerkin.

Autot viedään parkkiin lastauslaiturin kauimmaiseen päätyyn (Jimssin päätyyn), jossa on paljon paikoitustilaa.
Toinen naapurimme RTK käyttää verkkoaidan viereisiä parkkipaikkoja ja ne saattavat olla viikonloppuna täynnä.

192
Ovet voi olla lukossa. Koodilla pääsee sisään.
Juuso Nuotioon voi olla lähtökohtaisesti yhteydessä radan aukioloja kyseltäessä. junuoti tai o44 5555 62o

193
Perjantaina radalla on harjoitusprofiili, joka muutetaan illalla klo 20 kilpailuprofiiliksi.

Rata aukeaa perjantaina klo 12.
Tervetuloa harjoittelemaan.

194
Erälistat ja aikataulut olkaa hyvät.

Kommenttina vielä loppuun, että tarkistakaa ID-numeronne kisapaikalla aamulla välittömästi.


195
Buffetti tiedotuksia

Lauantaina tarjolla:
- Aamulla täytetty sämpylä, kahvi, tee
- Päivällä makkarakeitto, lettuja hillolla ja kermavaahdolla
- Iltapäivällä grillimakkaraa
- Päivän aikana kahvia, teetä, limsaa, vissyä

Sunnuntaina tarjolla:
- Aamulla toasteja, kahvia, teetä
- Päivällä jauhelihakeittoa, leipää
- Iltapäivällä grillimakkaraa, toasteja
- Päivän aikana kahvia, teetä, limsaa, vissyä

Tarina kertoo, että 5€ kahvikuppi tekee paluun.

196
Moi kaikki,

Rataprofiili muuttuu tällä viikolla. Muutamme sitä myös perjantaina illalla.

Meillä on talkoot maanantaina, tiistaina, keskiviikkona ja torstaina.
Testaamme pidon määrää itse tiistaina. Pito saattaa olla vähän heikompi kuin mitä viikko sitten.

Kilpailijoilta toivon, että tulette harjoittelemaan vasta perjantaina klo 12 alkaen aina klo 20 asti.

Toivon talkoorauhaa tälle viikolle. Meillä on paljon tehtävänä.


t. Kai

197
Tänään (maanantaina) illalla varmaan tiedetään paremmin.

t. Kai

198
Perjantaina 30.11. klo 20 rata pidotetaan. Silloin rata on kiinni aina aamuun saakka kunnes rata avataan kilpailua varten.


t. Kai

199
Moi,

Kisaa edeltävänä perjantaina (30.11.) on rata auki klo 20:00 asti. Radalle pääsee noin klo 12 alkaen.

Marraskuun aikana 15€ kertamaksu.
Maanantaina 26.11. pidämme talkoot, jolloin rata on suljettu.

Tervetuloa kisaamaan ja treenaamaan TUA Areenalle!

200
Päivitin renkaat-osion WJ 2018-2019 topikista.


t. Kai

201
Kilpailijoiden kanava / Vs: Winter Jumps 2018-2019
« : 10.11.18 - klo: 20.52 »
Voitteko sarjajärjestäjät tarkistaa eka viestissä olevat sallitut renkaat?
Suomeksi ja englanniksi on eri koodit.


t. Kai

202
Copy-pastetin saamani kisakutsun.
Yliviivasin nuo kisakutsuun jääneet rengaskommentit.

Nyt on ilmoittautumislinkit lisätty.

203
Tiedotusta...

Jos tulee kysymyksiä, niin laita mailia.


t. Kai

204
Turun Urheiluautoilijat Ry kutsuu kaikki sähkökrossaajat WJ-sarjan toiseen osakilpailuun Turkuun.

Kilpailupaikka ja aika:
TUA Areena, Lukkosepänkatu 7, 20320 Turku, Finland, 1.- 2.12.2018 klo 8:00 alkaen.

Ilmoittautuminen:
Ilmoittakaa kaikki tiedot: Nimi, Luokka, Radiotaajuus, Ponderi, Kilpailunumero
(Eteenkin ponderi ja kilpailijanumeroiden kanssa saa lähes aina enemmän ja vähemmän taistella. Jotta kisapäivän aloitus ei venyisi, huolehtikaa OIKEIDEN tietojen täyttämisestä, ilmoittautukaa ajoissa!)
Jos sinulla ei ole kilpailijanumeroa, pyydä se etukäteen WJ-työryhmältä tai jostain...

26.11.2018 klo 17:00 mennessä osoitteessa:
https://tinyurl.com/yddl5f5j
Ilmoittautuneet: https://tinyurl.com/y8cqyzqx

Kierroslaskenta: AMBrc4 Decoder / RCM ohjelmisto, AMBrc personal transponder tai RC4/Hybrid transponder
Huom. Mikäli et omista personal transponderia (kierrosten laskentaa varten), voit sen vuokrata 5€ hintaan. Pondereita rajoitetusti. Palauttamatta jääneet ponderit laskutetaan täysimääräisenä. Transponderi varattava ennakkoon ilmoittautumisen yhteydessä lähettämällä minulle YV viesti.

Ponderin toiminnasta vastaa kuljettaja! Poislukien tilanteet, jossa häiriötapauksia on lukuisia.

Luokat:
- M2-10 Lauantaina 1.12.2018
- M4-10 Sunnuntaina 2.12.2018

Osallistumismaksu:
25€/luokka, harjoittelu ennen kilpailua mahdollista TUA Areenan aukiolojen mukaan. (Jälki-ilmoittautuminen 50 eur/luokka)

Kilpailumaksu 25e on hyvä suorittaa jo ennen ilmoittautumista.
Jos ajat molempina päivinä, voit suorittaa 50e yhdellä maksulla:

Tili: FI53 1743 3000 0228 67
Saaja: Turun urheiluautoilijat RY
VIITE: 1151


Alustava ajoformaatti:
Kaksi harjoituskierrosta, 3-4 alkueräkierrosta ja finaalit kolminkertaisina, aikataulun puitteissa. Ensin karsitaan alkueräkierroksista ja sitten alemmista finaaleista.

Aikataulu:
Ovet aukeavat n. 07:00, tarkempi aikataulu, viimeistään kilpailua edeltävänä iltana.

Säännöt:

WJ Säännöt 2018-2019
LINKKI
Jokainen kilpailee omalla vastuullaan ja sitoutuu noudattamaan kilpailun johdon antamia määräyksiä.

Facebook: https://www.facebook.com/WinterJumpsRCSeries/
Results provided by finrc.com http://finrc.com/tulospalvelu


Kilpailuorganisaatio:

Kilpailunjohtajat: Juha Menna TUA
Tuloslaskenta:  August Poutiainen, Aapo Koro
Tuomarit: On
Katsastus: On

Rata:
Liukkaat radat:
2wd Schumacher Mini Pin Yellow U6817 tai U6608 taakse, eturengas vapaa
4wd Schumacher Mini Pin Yellow U6817 tai U6608 taakse, Schumacher Mini Pin U6607 eteen
Mini-Pin vaatii sisäänajoa noin 5-7 ajokertaa ja kestää suht. ok seuraavat 5-7 ajokertaa.

Paras rengas treeniin on Honeycomb, toimii paketista suoraan hyvin ja tasaisesti 20+ akullista, jos ei halua hinkata mini-pinnejä.

Muuta:
- Mekkaustilassa voi olla paikkapaikoin hämärää, oma pöytävalaisin hyvin suotava. Osa mekkaustilasta saattaa olla rata-alueen tilasta poikkeavassa tilassa, riippuen kilpailijamäärästä.
- Sähköt on, omat jatkojohdot, pöydät ja tuolit mukaan. Pitkämatkalaisille em. rajoitetusti.
- Akkujen lataus aina latauspussissa, ohjeen rikkojalle penaltia.
- Kilpailunjärjestäjä pidättää oikeuden muuttaa formaattia, luokkia, aikataulua, jne. tarpeen mukaan hyväksi katsomallaan tavalla. Muutoksista ilmoitetaan tässä ketjussa tai viimeistään ohjaajakokouksessa.
- Kilpailubuffet palvelee koko viikonlopun.


EDIT 12.11.2018: Renkaat-osio päivitetty korjatun WJ rengastiedon myötä.
EDIT 30.11.2018: Lisätty kilpailun maksutiedot.

205
Turun Urheiluautoilijat ry:n pienoisautoilu 2019

Missä rata sijaitsee: TUA Areena Lukkosepänkatu 7, Turku
Millä voi ajaa: Sähköautoilla, SC-autot (2wd, 4wd), 1/10 kokoiset krossiautot, Minit, drifterit, Tamiya rekat
Millä EI voi ajaa: Kuraisella autolla, polttomoottorilla.

Rata on avoinna joka päivä. Yhteyshenkilöt viestin lopussa.

Kerhoajat:
Tiistaina kisakerho, krossi 18 ->
Keskiviikkona drifting 18 ->
Torstaina aloittelijoiden kerho 18 ->
Lauantaina kisakerho, onroad 12 ->

TUA hoitaa ratoja. Maksut maksetaan tilille viitteellä, EI viestillä. Ota kuitti talteen!

Ratamaksut 2019
TUA Areenan maksut kesä 2019 kampanja:
2019 Toukokuu - elokuun loppuun 80€ TUAn jäseniltä Viite 1180 (Normaalisti 100€)
Ei-jäsenet 2019 Toukokuu - elokuun loppuun 95€, johon kuuluu TUA:an liittyminen. (Normaalisti 140€)
- jos ostat tämän ota yhteys Juuso Nuotioon ennen maksua

Kertamaksu 20e/pv Ei TUA jäsen
Kevät 2019 25€/kk TUA:n jäsenille
Kevät 2019 40€/kk muille kuin TUA:n jäsenille

TUA jäsenyys 40€/vuosi, alle 15v 15€/vuosi
Jäsenmaksulasku tulee postitse kotiin AKK:lta

Tilinumero johon kaikki ratamaksut maksetaan on:
FI53 1743 3000 0228 67

Käytettävä viitettä:
Kuukausimaksu 1180
Ratamaksu 1 kerta 1122
Torstaikerhomaksu 1148
Kisamaksuilmomaksu 1151
Kerhokisamaksu 1135

Buffettimaksu 1193

Ajo-oikeutettu saa merkin radioonsa maksettuaan maksunsa. Tilille maksaessasi ota kuitti mukaan.

Ajanotto: AMBrc4 Decoder / RCM ohjelmisto, AMBrc personal transponder, RC4/Hybrid.
Transponderin voi vuokrata käyttöön 5€ hintaan. Seuran jäseniltä 2€. Seuran jäsenille myös erillinen 4kk vuokra. Kysy Tonilta. Rikki mennyt transponderi veloitetaan täysimääräisenä.

RATAMAKSU: Kaikki maksut maksetaan viitteellä oheisen ohjeen mukaisesti.

Muuta:
-Liposäkkiä käytettävä ladattaessa!
- Juuso Nuotioon voi olla lähtökohtaisesti yhteydessä radan aukioloja kyseltäessä. junuoti tai o44 5555 62o

Lisätietoja myös Facebookista:
https://www.facebook.com/Turunrckerho?ref=stream


Yhteyshenkilöt:

Toni Liimatta
toni.liimatta @ turunua.net

Juuso Nuotio
juuso.nuotio @ turunua.net
RC10: junuoti tai o44 5555 62o

206
Tänä kesänä ei järjestetä FO-kisaa.
Palataan asiaan ensi kesänä.


t. Kai

207
Huomasin, että tuossa MyRCm ilmoittautumiskaavakkeessa on nykyään joku Privacy rasti ruutuun.
Onko tullut uusien tietosuojasäädösten/ohjeiden takia vai mikä?

208
Kilpailijoiden kanava / Vs: M8 2018
« : 29.03.18 - klo: 20.13 »
Mielenkiintoista keskustelua. Sen verran kyl kiinnostaa tämä kommentointi kun kasikrossissa on katsastus erän jälkeen.

209
Laitetaanpas järjestäjähalukkuudelle deadline maaliskuun loppuun.

210
Moi,

En ole vielä selvittänyt tällaisen kaksipäiväisen harjoituskilpailun lisenssin tarvetta.
Aiempina vuosina olen kehottanut osallistujia liittymään paikalliseen autourheiluseuraan ja hankkimaan lisenssin. Sama kehotus myös tänä vuonna. Monella kilpailuja kiertävälla kuljettajalla lisenssi jo onkin. En usko, että lisenssi hidastaa ajovauhtia. ;)

Palaan näihin asioihin kun saan selville kilpailun kiinnostavuuden, järjestäjäehdokkaita sekä tietoa lisenssin tarpeesta.


t. Kai

Sivuja: 1 ... 4 5 6 [7] 8 9 10 ... 25