Onko tulpan valinnalla kuuma/kylmä suuri merkitys koneen käymiseen tälläisenä +3 asteisella kelillä? Itsellä on asson SC8 ja tullut sisäänajettua se viime viikolla. Nyt täytys, tai sit odottaa ens vuotta, saada kone kulkemaan. Alkaneet vaan kelit kylmetä
Kuuluuko polttiksen ''huutaa'' niin pirusti tälläisellä kelillä tyhjäkäynillä, jotta sillä pystyy ajaan vai ''huutaako'' ne muutenkin paljon tyhjäkäynnillä? Ei ole tullut oltuu kuulemassa kenenkään toisen polttista. Omasta mielestä vaan huutaa niin maan perkuleesti, jotta se ei sit sammuisi kun painaa kaasua, ei se kumminkaan itsestään eteenpäin mene. Vaikuttaako toi tulppa sit tohon tyhjäkäyntiin ja muutenkin kaasarin säätöihin? Ei ole kyl mitään hajua mikä tulppa siin pro .28 koneessa on kai se on tarkoitettu Kalifornian lämpöön
Jos viellä ennen lumia kannattaa ajaa mikä tulppa olis hyvä tohon vekottimeen? Vai johtuuko kaikki kaasarin säädöistä...